Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Disember 2011

TAK PERLU HEBOH HAL TUHAN - BAWA KEADILAN SUDAH CUKUP




KAPIR DI ANGKASA BOLEH MENGUNDI







NOTA:
islam malaysia yang diatas bumi
bukan saja tak tahu bila pilihanraya
nama pun hilang di daftar pengundi
kah kah kah




TIGA ANGKAWASAN RUSIA MENGUNDI DI ANGKASA - meloya

MOSCOW 5 Dis. - Angkasawan Rusia, Anton Shkaplerov, 32, dan Anatoly Ivanishin, 42, membuang undi bagi pilihan raya Parlimen Rusia dari angkasa semalam, lapor agensi berita Interfax.

Dua orang krew Stesen Angkasa Lepas Antarabangsa (ISS) itu membuang undi pada altitud 350 kilometer dari Bumi menggunakan talian ke pusat kawalan misi di Moscow.

Mereka berada di orbit sejak November dan dijangka akan pulang ke Bumi pada bulan Mac tahun depan. - dpa

CIISSSSS

cilaka betul
negara kapir laknat
pemimpin makan babi
pemimpin minum arak
sosialis komunis atheis


tapi dalam hal mengundi
tak tipu
tak kelentong


bebeza dengan negara islam
pemimpin negara islam tiap tahun naik haji
pemimpin negara islam tiap tahun naik umrah
pemimpin negara islam berbuih buyih mulut bezakar dan bezikir
pemimpin negara islam hari hari cakap hal tuhan
pemimpin negara islam hari hari cakap hal moral
pwemimin negara islam hari hari cakap hal dosa dan pahala
pemimpin negara islam hari hari cakap hal syurga dan neraka


tapi
pilihanraya tipu
kah kah kah



TIPU MELAYU



kah kah kah
kah kah kah
ini contoh projek
tipu mak cik felda
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

.
.
.Jangan lupa bro, negara kita ikut nasihat penasihat
fbc yang juga beri nasihat pada gomen uzbekistan

spin masta dari fbc kononya ada beri nasihat strategis pada
rejim islam najibov untuk menang pru13

Rejim pimpinan islam najibov rapat dengan negara islam uzbekistan
gak.

Pemimpin kita islam najibov menjalin persaudaraan
melalui kawin anaknya dengan keluarga islam karimov!
-pm uzbekistan

Malangnya bro-media omputih anggap rejim islam karimov
amat kejam kerna depa rebus hidup hidup musuh politik
mereka.

Nasib baik aji islam najibov tak ikut tentang hal rebus -merebus
tuh, ya?

khong khek khuat

AkuBudakMelayu berkata...

Tuan TT,

Ciss!Banyaknya typo error, terlebih makan daging lembu ke ape!
Sekarang ni lembu banyak tengah pening dan mabok mabok.Sila ambil langkah berjaga jaga.

Dengan ingatan tulus ikhlas.

bigfish berkata...

dengar cite, nak tambah lagi undi pos utk yang keje rela ngan bini2 askar.

apa kono ngan kerajaan pimpinan umno-bn nih. makin lama makin biol lah...

Tanpa Nama berkata...

Akubudak melayu.
Setahu aku mmg trend TT typo error ni..bagi membezakan Blog TT ngan blog lain.

average joe berkata...

apabila isu ini disoal oleh reporter alibaba yg baru saja lari keluar dari hutan gua hartakarun 40penyamun, KERA UMNgOk-BoNgok dgn sertamerta memberi alasan kenapa 1malaysia takboleh tiru russia yg memberi rakyatnya di angkasalepas mengundi:

1.berbanding russia yg sudah lama, 1malaysia baru setahun jagung disetubuhkan, sama seperti kedai 1malaysia, secara semulajadi belum maju serta masih banyak kelemahan dan kekurangan oleh itu tidak patut dikritik oleh pembangkang;

2.berbanding russia yg sentiasa ada angkasawan berlegar2 di angkasalepas, 1malaysia cuma ada 1angkasawan di orbit tapi dia pun dah lama pulang ke bumi 1malaysia oleh itu tidak wujud keadaan di mana rakyat 1malaysia ada terawang2 yg perlu diberi hak mengundi;

3.berbanding russia yg takperlu ambik ppsmi sebab bangsa mereka sendiri menerajui bidang angkasalepas lantaran bersepah2 penulisan, pembelajaran dan dokumen tersedia dalam bahasa mereka sendiri, 1malaysia sangat ketandusan hasilkerja dalam bahasa 1malaysia maka itulah sebabnya rakyat disuruh belajar dan fokus dalam ppsmi dan bukannya sibuk berpolitik di kolej;

4.berbanding russia yg tak begitu memerlukan lembu kerana di negara mereka bersepah2 makanan lain seperti babi, ikanpaus, memerang malahan makanan proses termasuk makanan tiruan yg menjadi menu utama semua yg terapung2 di angkasalepas, 1malaysia amatsangat perlukan beras (tetapi masih terpaksa diimpot dari siam kerana sawah tidak lagi popular di 1malaysia berbanding padang golf) dan juga lembu;

5.berbanding russia yg sebenarnya pernah menjadi sebuah negara komunis/sosialis, 1malaysia pula pernah menentang dan memerangi persetubuhan komunis;

6.semua alasan2 di atas menunjukkan jauhnya perbezaan antara russia dan 1malaysia, bagai angkasalepas dengan bumi, oleh itu janganlah menyebok nak kritik atau nak bandingkan 1malaysia dengan russia!

sekian jawapan rasmi, sila hebohkan ke seluruh ceruk 1malaysia terutama pada pakcik2 dan makcik2 felda dan kampung2, terimakasih


jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

Tanpa Nama berkata...

kakakakkaka

Bro isham,
aku suka tang ayat "berbuih mulut berzakar & berzikir"...

satu frasa sinikal yg penuh konotasi!

bijak & satu perumpamaan zmn baru!

Tanpa Nama berkata...

Akubudak melayu<---

Aku sokong TanpaNama 5 Disember 2011 11:19 PG.. memang blog TT banyak typo error.. ini yang besh.. aku suka typo error.. sbb menunjukkan ketulenan dan idea canggih laju tanpa perlu menyemak bahasa melayu bangang ni.. bukannya ko tak leh baca langsung kan?

blog2 lain sumer skema macam pelir bodo.. tak boleh melancap dan selagi tak kawen, selagi itulah pelir tidak boleh main.. nak main jugak pun boleh, tapi jangan pancut la.. ingat rule tu yer.. pegi main jauh2..

Lang berkata...

undi pos kena tukar jd undi sebab takut mampos...

Cob Nobbler berkata...

Tak tipu mende Russia...
Turnout mengundi 146% beb..
Russia punya pilihanraya lagi ganas menipu beb..

Pakai mafia, pakai ugut bunuh,
pemimpin pembangkang kena hantar Siberia..

dulu Stalin pakai Gulag
sekarang Putin pun buat macam tu jugak
kahkahkah!