Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Disember 2011

KETUANAN MELAYU PAKAI TRIK KLAMA



NOTA:

united malay national organisation
sedang menggunakan trik lama

pada orang melayu gerombolan kata
dap kudakan pas
pada orang china gerombolan kata
pas kudakan dap

ini trik lama
trik ini dilakukan
agar china dan melayu terus curiga
agar china dan melayu tak dapat bersetiakawan
agar orang melayu akan menjadi takut

bila pas pkr dan dap bekerja sama
ini tanda hari nak kiamat untuk gerombolan
kah kah kah



DIKONTROL OF ZIONIS APCO




SIAPA BOHONG – harakah daily

Muhyiddin membuat kenyataan bahawa 'PAS mengikut telunjuk DAP'. Kenyataan ini turut disokong oleh Presiden Umno, Najib Razak.

Mengikut Kit Siang kenyataan UMNO amat berbeza dengan pandangan MCA terhadap mereka.

"Presiden MCA Chua Soi Lek dan sekutu beliau pula menuduh DAP dengan menyatakan 'DAP mengikut telunjuk PAS'.

"Siapa yang telah berbohong? Najib dan Muhyiddin atau Chua Soi Lek?," . Ini persolaan yang ditimbulkan orang ramai rakyat Malaysia

Lim Kit Siang berkata, tiada mana-mana parti dalam Pakatan Rakyat bertindak sebagai 'Big Brother' malah kesemua parti memainkan peranan bersama.

"Tidak seperti BN di mana Umno adalah hegemoni dan parti-parti politik yang lain tunduk kepada agenda dan kepentingan Umno," katanya.




BERSEDIA KE JALAN RAYA




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT,
Sudah hampir 30 tahun kami berjiran dengan Cina yang makan Babi.Disebelah kiri
rumah teres kami.Tidak ada masaalah.
Di sebelah kanan rumahn kami rumah Melayu penyokong UMENO.Oh masaalah:Aku kena bayar hutang yg di pinjam atas nama aku RM 60 ribu.
Hampir melumpuhkan ekonomi keluarga.Bangsa ini mengelak dari membayar hutang bank dengan katanya."Tidak mampu." Tetapi sebaik saja aku membayar hutang tersebut.Aku lihat dia telah membeli kereta Toyoya Camri mewah.
Haramjadah ini rupa nya macam EEEEEE.Haramjadah! Sejak itu aku amat takut dengan penyokong UMENO yang EEEEEEEEEE!

average joe berkata...

kahkahkah
ingatkan mamak bendahara apakenama yg jadi menteri perdana yg lama yg dolu2 tu je yg hebat cakap belit2,
ropa2nye menteri2 sepeninggalan mamak bendahara tu pun semuanya kaki putar lagi halim!
tapi bak kata org melayu bijakpandai zaman dolu2, sepandai2 katak brahim melompat, akhirnya tersembam jugak ke liangkubur sendiri... putar punya putar, berbelit jugak sesama lidah memasing!
tu pasal tok2 kita yg bijaksana dulu pesan, walaupun lidah kamu hebat panjang bukan kontot, janganlah ikut resmi katak yg suka mencebik dan menjelir keseluruhan lidahnya di khalayak umum hinggakan pengsan malah ada juga yg mati org2 sekelilingnya akibat teramatsangat gelijijik melihat perlakuan sumbang itu apatah lagi tercium bau nafasnya yg sangat busuk tak pernah gosokgigi seumur hayat, sebaliknya hendaklah kita simpan bebaik lidah dalam mulut kita sendiri, jangan pula sampai tergigit atau jadi kelu dan jangan sekali2 masukkan dalam mulut org lain yg ada tanda no entry!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3