Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Disember 2011

TAK ADA BATU - JANGAN PIKUL ORANG ITAM



INI PUN ITAM JENIS LAIN




NOTA:
itam ini ditibai bukan kerana kulit
itam ini ditibai kerana perangai

jangan salah faham
bukan itam yang jadi masalah
yang jadi masalah ialah perangai
yang dibenci umum ialah sikap
yang tidak disukai ialah perbuatan






BANDUAN AFRIKA BERPROFIL TINGGI – berita hiran

Diberi pengawasan maksimum elak rekrut pengedar dadah dalam penjara

KUALA LUMPUR: Anggota sindiket dadah antarabangsa, terutama dari Afrika yang ditahan reman atau dipenjarakan di negara ini akan diklasifikasikan banduan profil tinggi dengan tindakan pengawasan maksimum bagi mengekang kegiatan merekrut pengedar dadah dalam penjara.

Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri, Mahmood Adam, berkata dengan cara berkenaan, pemantauan dan pengumpulan maklumat dapat dilakukan secara sistematik, sekali gus membantu Jabatan Penjara merangka pelan tindakan bagi membendung kegiatan itu daripada berleluasa.


NOTA:
ini lagi masalah yang dibawa oleh orang itam
mereka datang ke malaysia kerana tak perlu visa
dasar visa diambil dilapangan terbang
adalah dasar yang diperkenalkan oleh madey
ketika madey gila nak jadi wira dunia ketiga

madey gila nak jadi pemimpin dunia ketiga
ini ketika zaman reformasi
orang ramai telah bangun
menibai madey kiri dan kanan

madey cuba naikkan imej sebagai wira dunai ketiga
dengan porgam hampeh seperti south south di langkawi
program hampeh seperti langkawi dailok

keadan menjadi parah pula
apabila kolej swasta nak niaga
orang itam ini masuk meloroh
dengan alasan nak belajar

TAK CAYA

sila pergi ke dalam pasar chow kit
lihat tempat beli daging
apa jenis plancung
apa jenis pelajar
beli perut lembu
apa punya tuuur
bukan seorang itam beli perut lembu
tapi ramai
apa punya kelas orang itam ini

NOTA:
jangan bawa masalah dalam negara ini
jangan jadi bangang
mana orang itam duduk harga rumah jatuh nilai
mana orang itam belajar jenayah naik menadadak


ini bukan rasisma
ini hakikat
ini tak sangkut paut dengan warna kulit mereka
ini tak sangkut paut dengan dari mana mereka datang

apa yang ditimbulkan disini ialah
masalah yang mereka bawa
bukan warna kulit mereka



NAK JADI RAJA AFRIKA



19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua stuju kali ke 8 ngn tt..diorg ni mmg poyo giler..konon badan besar bagak,berlagak nak mampos.tgk kat nilai belajar kat kolej pastu kereta besar2,belambak diorg nie dok sewa rumah memekak parti sana sini.org kita plak yg risau.hidup tak tenteram.kat KLIA tgh mlm ramai2 anta geng diorg balik Lagos jln ramai2 mcm subal.dah mcm airport Lagos plak.pasni diorg nie blh main bola kat liga Malaysia plak.kat tempat dia, main ntah kat liga kampung mana,tu yg depan gol ternganga pun sepak tak masuk.suma buang duit jer.ape ke jadah suma ni??!!

SHARIZAT Bt LEMBU SHAHWAT berkata...

Mahathir berbuat demikian kerana Mahathir bencikan Orang Kuning (Cina) yang selalu lawan towkay. Sebab itu lebih daripada 1 juta Orang Kuning telah berhijrah ke negara asing. Yang tinggal hanya Cukong (MCA & Gerakan), Orang Kuning yang miskin dan tak pandai belajar.

Kerana takut kalah pada PRU13, Kad pengenalan telah diberi oleh UMNO kepada Mat Indon, Mat Bangla, Mat Itam @ Mat Niger.

Bila mereka ini diberi kad pengenalan, maka menurut perlembagaan Malaysia, mereka ini adalah MELAYU kerana yang diberikan kad pengenalan adalah orang-orang Islam dan menurut Harussani, Islam adalah Melayu dan Melayu adalah Islam.

Jadi orang-orang Melayu yang bencikan Orang Kuning harus ingat pada masa hadapan Malaysia bila kebanyakan Orang Kuning sudah tidak lagi tinggal di Malaysia, orang-orang Hitam akan mengambil alih tempat-tempat Orang Kuning. Orang-orang Melayu akan bersaing dengan orang-orang Hitam. Jiran-jiran orang Melayu bukan lagi orang Kuning tetapi orang Hitam. Anak-anak gadis Melayu bukan lagi berkahwin dengan orang Kuning tetapi berkahwin dengan orang Hitam. Sanggupkah orang Melayu berbesankan orang Hitam? Ini bukan kenyataan rasis tetapi kenyataan yang patut dihadapi oleh semua orang Melayu pada masa hadapan bila Mat Bangla dan Mat Niger menjadi ramai macam orang Kuning sekarang.

UMNO pada masa hadapan bukan lagi didominasi oleh si Mamak EEE tetapi diketuai oleh Mat Niger dan Mat Bangla.

Selama ini orang Melayu dapat bertoleransi dengan budaya orang Kuning. Tetapi pada masa hadapan, dapatkah orang Melayu menerima budaya Mat Niger dan Mat Bangla yang mungkin akan membawa masalah-masalah sosial yang berlainan daripada yang dibawa oleh Orang Kuning?

Semasa saya belajar di Universiti kat KL dulu, kawan saya pernah diupah oleh Mat Niger untuk membuat laman web untuk menipu orang. Kawan saya ketika itu tidak tahu apa dia Nigerian Scam. Bila saya bagi tahu dia, yang dia buat ialan laman web bank palsu, dia takut. Tidak silap saya dia laporkan kepada polis. Saya tidak tahu apa terjadi seterusnya kerana kawan saya bukan rakyat Malaysia dan sudah lama telah meninggalkan Malaysia.

Saya selalu melepak kat Starbucks dan ketika melepak di cafe, saya selalu jumpa dengan Mat Niger Scammer yang cuba menipu orang tempatan. Saya tak berani beritahu orang yang sedang ditipu sebab takut kena belasah.

Ada Otak berkata...

Madey nak sgt popular terpaksa bawak org itam. Negara maju bawak pelajar yg kaya masuk belajar tapi Madey bawak penjenayah Nigeria masuk guna visa pelajar. Ini lah anugerah tuhan kpd Malaysia iaitu Madey Bengong.

Tanpa Nama berkata...

Eh! Ye ke boleh putus gari tu? Macam guna gari mainan le pulak!

Tanpa Nama berkata...

Hishammudin Rais gila dan bodo, PKR dan PAS adalah pecacai DAPig, engkau pun bangsat pecacai DAPig sajalah. DAPig berak engkau jilat jubor DAPig sampai ke mampus, dasar bodo macam hishammuddin Rais gila ni mana boleh diajar, bodo nak mampus, sudahlah bodo, gila pula tu. Blah la lu Hishamudin Rais, kepala otak kau dah senget sampai tak boleh fikir dengan waras.

Tanpa Nama berkata...

Hishamudin Rais gila, woi si bodo, engkau ada jasa macam Tun Mahathir ke sampai nak hina Tun Mahathir macam tu, dasar bodo macam kau ni layak tadah bontot kat Anwar sampai mampus sajalah.

Tanpa Nama berkata...

Hishammuddin Rais pecacai jaga babi untuk DAPig dan tukang basuk berak dan kencing anjing untuk DAPig, dasar bodo macam Hishamuddin Rais ni diajar macam mana pun tetap bangang, dasar bodo katakan, Hishamuddin Rais bodo dan gila, dasar haram jalah penjilat berak DAPig.

Tanpa Nama berkata...

Woi Hishammuddin Rais bodo, pergi mampuslah kau, dasar anjing suruhan DAPig, engkau jilatlah berak DAPig sampai mampus, nanti ada anak engkau ajar dia jadi tukang jilat jobor DAPig dan semua keturunan kau jadi penjilat berak DAPig, dasar bodo perosak bangsa memang macam Hishammuddin Rais gila dan bodo piang.

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Rais ni dah jadi barua suruhan DAPig, hari-hari makan taik babi, sebab tu jadi bodo sampai macam ni, ni semua nak bela Nga Kor Ming haram jadah tu lah, dasar bodo. Engkau jilat berak Nga Kor Ming sampai engkau mampus, bila mampus engkau suruh anak kau pula, lepas tu cucu kau sampailah seluruh keturunan kau jadi penjilat berak DAPig.

Tanpa Nama berkata...

Pecacai jilat berak DAPig = Hishamudin Rais, si bodo perosak bangsa.

Tanpa Nama berkata...

Anon 5 Disember 2011 12:10 PTG yang tak sedar diri, engkau belajar sekolah dulu pun atas dasar belas kesian dari kerajaan Barisan Nasional pimpinan Tun Dr. Mahathir, dasar muka tak tahu malu dan tak sedar diri macam kau ni sama bodo macam Hishammudin Rais bangsat ni jugala, bodo nak mampus, kerajaan tolong dia kata itu tanggungjawab kerajaan, jadi tanggung jawap kau pulak apa? Melalak tengah jalan dan terkinja-kinja dijalan macam orang gila buat demontrasi liar macam haram jadah tu? Itulah dasar bodo tetap bodo juga, ajar macam mana pun tetap bodo juga, masuk universiti pun bodo juga, setakat hafal masa belajar, periksa lulus sebab hafal saja, fikir tak reti, itulah bodo piang macam anon ni dan si hishammuddin rais bodo tu.

Tanpa Nama berkata...

Si Hishamuddin Rais ni sampai mampuslah jadi penjilat berak DAPig, bukan takat jilat berak DAPig, sampai mampus jugalah tadah bontot disodok oleh Anwar Al-Juburi, blah la hishamudin rasi yang gila lagi bodo.

Tanpa Nama berkata...

Pakatan Ahzab akan menerima padahnya pada PRU 13 nanti, PAS akan terkebil-kebil hilang penguasaan Kelantan dan Kedah, PKR akan terjelepuk hilang penguasaan terhadap Selangor, mungkin DAPig saja kot yang mampu bertahan di Pulau Pinang, sebabnya PAS si anjing suruhan dan PKR si babi suruhan DAPig akan membela dan beri sokongan kuat pada DAPig di Pulau Pinang.

pemuda-spg4 berkata...

TANPA NAMA 5 Disember 2011 1:11 PTG SAMPAI TANPA NAMA 5 Disember 2011 1:11 PTG NI BACUL TKDAK TELOQ.. SBB TU GUNA TANPA NAMA.. PELAQ BETOI PENCACAI UMNO NI.. APA2 PN TT N HISHAMUDDIN RAIS KORANG MMG TRBAIK LA..

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 1.11, 1.13, 1.14, 1.16, 1.17, 1.20, 1.24, 1.26, 1.28...
aku rasa kamu 9 ekor lembu umprono ni dah hisap kote mamak tua ... Tu sebab kepala otak 9 ekor lembu ni dah jem...penoh dengan taik palat mamak tua tu..atau pon 9 ekor lembu ni jenis orang Itam macam ketua pemuda lembu....Sampai mamposs kena tipu...

Tanpa Nama berkata...

Ada satu ulasan buat aku pecah perut "Nala punya metalik" Photo of the year Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

MadeyBersiong berkata...

kahkahkahkah Madey sudah mengamok dalam blog lu TT, woit Mahathir busuk, kalau berani jangan guna "Tanpa Nama" laa kahkakahkah kimak punya kutty!!

Tanpa Nama berkata...

TT,
Dalam perhimpunan UMNO baru ni,depa sudah buat keputusan nak ramaikan pencacai dialam cyber.Nampaknya,gerak-kerja depa sudah bermula.Kita boleh kenal mereka dengan bahasa yang digunakan - lucah,kesat dan biadap.Kesihan!sekadar itu aje yang mereka mampu.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT lu memang OPEN..cuba lihat mana ada lu tapis ulasan dari tong sampah,bekas tong tahi lembu,bekas tong tahi babi bukit pelanduk,kosong lemau tak dak isi nak kongsi..apapun bro kita mesti tibai GEROMBOLAN LAKNAT sampai jadi sawan babi,kasi tenyeh kasi penyek biar lumat,kasi bagi kasi mandul macam kasi lembu daging....arrrg thui!!.