Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Disember 2011

BANGANG LAGI BODOH LAGI NAGOOK




NOTA:

sila lihat gambar dibawah ini betul betul
sebelum melihat sila jaga jantung anda
sebelum melihat pastikan tidak ada apa apa dalm mulut

inilah gambar paling bangang
inilah gambar paling bodoh
ini kerja politk bani melayu
ini lerja politik ketuanan melayu

marilah kita sama sama hapuskan bani ini
marila kita sesama bekerja kuat
untukl membenamkan bani ini

lihat!
ada pesta perasmian lampu jalan
kalau ini bukan tanda gerombolan sudah nazak
maka pagi esok matahari akan terbit dari london
kah kah kah


KLIK UNTUK BESARKAN - BERHATI HATI





25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1st Fuckerz......

Tanpa Nama berkata...

semua ni jadi sebab ramai bodo2 yang sokong UMNO...

kenape bodo2 tu sokong UMNO? UMNO yang ajar...

kenape UMNO ajar diorang jadi cam tu?

sebab puki2 dalam UMNO nak kaya...

sebab apa nak kaya?

sebab BIK MAMA PUKI HARAM JADAH!

Tanpa Nama berkata...

yaaa amnpoooooooooon...
lawak yang maha hebat abad ini.....
perlukan kepada kebijaksanaan dan daya intelek
yang tinggi untuk menghasilkan lawak sebegini .....

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha...

bro isham, laporan terbaekkkk!

mmg gerombolan nazak seamat2nya..rasanya lepas ni upacara merasmikan jamban baru pprt di subang atau ampang!

waduh waduh....makin kaget gerombolan ni...

mek berkata...

ini satu acara perasmian yang paling bangang dalam dunia.
nak rasmi apanya lampu jalan?
sepanjang 16 tahun kerja aku design lampu jalan, ini pertama kali aku dengar ada orang rasmi.
nasib baik bukan projek aku, kalau tak aku adjust kasi short circuit.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bapak lawak tak penah aku terpikir orng nak wat majlis perasmian lampu.. ROFL! HAHa

yahya bdr tek kjg. berkata...

yup, antara kejutan yg membuat kita terkejut. Hebat sgtlah projek dia untuk dibuat majlis perasmian. yg pastinya, majlis itu akan menggunakan dana dr rakyat. Hape punyer musibat puak gerombolan nih... teringat satu lagi kejutan sekitar tahun 90an di Limbang Srwak. Suatu pagi pasar Tamu Limbang agak meriah dan mengundang tanda tanya??? ada apa sebenarnya... Sy pun menyusur mencari punca, nah..setelah hampir beberapa tahun YB Datuk amar James Wong KIm min (Nama yg sukar sy lupakan) dtg melawat kawasan. Apa yg majlis yg dihadiri beliau di pasar tersebut... sy nmpk riben merentang pd sebuah tangga pd pasar tersebut, Nah tuan, apa yg beliau nak rasmikan? cuba tuan teka dahulu........... (jwpn sy ada kat bawah)





























































Beliau merasmikan tangga baru untuk pasar tersebut... kahkahakahakahakah..

Lang berkata...

mana suis lampunya... aku dah lama tunggu ni... dah basah kuyup peluh aku meleleh seluruh badan.... suis lampunya tak jumpa2... nak rasmi mcm mana nih?...

siapa bodek siapa?

Junaidi Mohamed berkata...

Lampu jalan kena rasmi, dah tu habis lah duit nak jamu VIP. Bengap betul ne politik negara malaysia sekarang. macam mata aku ngantuk terus tengok ne banner...celaka

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/12/tukartiub-dulu-dulu.html

Tanpa Nama berkata...

rasmi jamban 1m'sia tak dak ka?

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah.... kahkahkha.. lawak of the year

Tanpa Nama berkata...

di Perak mmang plik yop.Hr tu dia org rsmi lampu isyarat di daerah Btg Pdg.Rsmi pintu gerbang dn yg ini pling bru,"rasmi lampu Jalan"Nk pcah prut aku ktawa tngk wkil rkyat kwasan aku ni!

Tanpa Nama berkata...

aku mahu hijrah ke tempat lain.. yg tiada jalan.. takut nanti ada lagi perasmian lenggang jalan

Tanpa Nama berkata...

bangangggg..muka banganggggg pakai blazer tie bajettttt korporat..padahal buat kerja banganggg..dah takde modal nak dilantik jadi calon lagi, kempen lampu jalan pon jadi..bangangggg

GT bgan datok berkata...

itulah yg dikatakn puak gerombolan ni x bdoh,gila...ooiitt makbapak korang pun korang tipu kaw-kaw ni kan pulak kitaorg.dasar otak lumbumporno

Tanpa Nama berkata...

gampang kau TT, mmg aku muntah. muntah ijau.

minggu ni tak makan nasik laa jawabnya. hilang selera beb!

Tanpa Nama berkata...

Terbaik. Pastu kuar berita amerika berminat nak belajo dari malaysia.. Merasmikan lampu jalan.. Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Inilah dia calon boleh menang umno.kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..kah..kah...terbaekk la bro isham...

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..kah..kah...terbaekk la bro isham...

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah lebih 50 tahun memerintah,lampu jalan pun tak ada,nak cakap apa lagi.Baru nak pasang lampu jalan,baru nak pesta - ini kerja bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Lampu jalan tu penting, kalau tidak nanti orang Cemor tak nampak Zambri datang.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Rasmi JamBan sudah ada.
Rasmi buka Jamban dah di buat oleh Dato Sari Haji Nakempru bin Tun Watashi pada december 2006 di kawasan Bukit Binatang KL.



Kita chuma tunggu bila itu Datuk Sari Lembu Shahrizat binti Moo buat rasmi buka kain.

Tanpa Nama berkata...

huuu ni menghina rakyat yang dah celik....pi la kat negara paling mundur pun klau nak wat camni...klau nak bangang pi la wat ngan anak beranak....wat abeh modal wat banner je. pasni jgn wat keja bodo rasmikan jalan plak atau tandas awam kah3...