Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 5 Disember 2011

ORANG ITAM CARI RAJA AFRIKA DI KUALA LUMPUR




TAK ADA BEBAN ORANG ITAM DIPIKUL







AMUK DALAM WAD HKL - meloya

KUALA LUMPUR 4 Dis. - Tidak pernah berlaku dalam sejarah apabila seorang tahanan yang dipercayai pengedar dadah mengamuk dalam wad hospital, sehingga membahayakan nyawa kakitangan dan pesakit lain yang sedang dirawat.

Detik-detik cemas itu bermula apabila pengedar dadah warga Nigeria mula bertindak agresif setelah beberapa ketulan dadah yang ditelan dipercayai pecah dalam perutnya.

Akibatnya, lelaki bertubuh besar dan sasa itu mampu merentap gari di tangannya sehingga terputus lalu terpelanting dan terkena lampu wad sehingga pecah.

Lebih mencemaskan, lelaki berusia 31 tahun itu bertindak memecahkan tingkap wad untuk melarikan diri ketika dirawat di sebuah wad awam Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang dipenuhi pesakit.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... PADAN MUKA.... kah kah kah..

kah kah kah...BAWA LAGI LAAA MASUK SEMUA ORANG ITAM.... kah kah kah..

kah kah kah.... MADEY NAK JADI WIRA DUNIA KETIGA.... kah kah kah..

kah kah kah...MAHAFIRAUN NAK JADI RAJA AFRIKA.... kah kah kah..

woit...INI LAH AKIBATNYA.... kah kah kah..


CADANGAN DARI PEMBACA:

Jabatan Immegresen Malaysia wajar buat sesuatu terhadap warga-warga Nigeria dan Iran ni.

Disyorkan" (1) Kedutaan Malaysia di2 buah negara ni perketatkan pengeluaran visa keMalaysia.Kalau visa pelajar,mesti FX dulu kepusat pengajian yang dipohon untuk pastikan ketulinannya.

(2)Dipintu masuk keMalaysia,sama ada lapangan terbang,pelabuhan atau kereta api diutara dan jalaan raya - selongkar dan bogelkan habis-habisan untuk pemeriksaan,termasuk gunakan X-Ray. Hanya dengan cara ni baru depa serik.Jangan pedulikan bantahan dari negeri mereka.Ini negara kita,kita boleh buat apa yang kita suka.
By Anonymous on SURAT DARI JANTAN NIGERIA on 12/5/11


NOTA:
semasa gerombolan bersidang minggu lalu
langsung tak bincang pekara amat penting
pekara yang menjadi ajenda orang ramai

pekara kemasukan pendatang luar
pekara kemasukan orang itam
pekara orang iran seludup dadah

yang dibicang hanya shahrizat lembu
yang dibincang hanya lembu shahrizat
maka kerana itu
persidangan itu wajib dipanggil
persidangan lembu lembu


RAJA ORANG ITAM


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

depa berani ka buat apa yg dicadang itu sebab depa ni pengecut..apa erti pengecut? BERANI terhadap KAWAN dan TAKUT kpd MUSUH...dari Saidina Hassan bin Ali bin Abi Tolib

Tanpa Nama berkata...

Orang itam yg TT maksudkan termasuk United Mamak National Organisation? Kalu puak2 ni patut lama dah kena humban

Ada Otak berkata...

Madey pemusnah umat dan negara.

average joe berkata...

UMNgOK-BoNgok ni memang sahih spesis KERA,
tu pasal tindaktanduk depa dari dulu lagi menyakitkan jiwaraga rakyat sebab memang depa berkejar2 nak anak KERA di hutan disusukan, rakyat sendiri ikatperut kelaparan!

bila kita nampak KERA geledah tongsampah belakang rumah nak mencuri makanan dan harta kita, apa kita buat?

jom kita ligan atau kita lastik KERA tu!
jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

Jebon berkata...

Salam Bro TT,

Kalu nak tahu, dulu sy kagum dengan Dr.Madey, namun sekarang nih sy nampak byk dasar2 beliau dulu tak dapat nak dibanggakan...

Masalah mat itam ini pun satu, hanya mendatangkan untung kpd sesetangah pihak tetapi mendatangkan masalah kepada ramai rakyat tempatan...

Tanpa Nama berkata...

Puki Mamak..Melayu Umprono BanganG..angkat orang Itam jadi ketua.....bangang sampai mamposss....Tolol....tak mau dengar cakap orang...

Tanpa Nama berkata...

pegawai2 kdn setakat ambil maklum jerla..bukan boleh buat apa pun!!!masa meeting buat2 muka serius bajet buat polisi negara.padahal jadi orang suruhan pehtu syok sendiri.

Tanpa Nama berkata...

aku suka madey jadi raja orang itam/raja afrika....

Tanpa Nama berkata...

Pihak-pihak penguatkuasa pun Mat Gagak ni dah berani lawan,tunggu apa lagi? Sekarang sudah ada "kerjasama antara polis dengan tentra".Gunakan "kerjasama" ni untuk bersihkan negara ni dari ancaman Gagak Hitam.Tinggalkan hanya "pelajar" yang tulin,tanpa adik-beradik,ibu-bapa,datuk-nenek dan anak-beranak yang menempel dengan pelajar tu.Pelajar-pelajar tu pun wajar dipantau,dimana depa belajar,betul atau tidak.