Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Januari 2012

CARI YANG PAKAI SOLAR




KITAB INJIL GUNA TULISAN JAWI






NOTA:
nasib baik kitab ini
tidak ditemuyi oleh hasan ali
kalau tidak dia akan haramkan
pulah tulisan jawi kah kah kah




KAJIAN : KESAN NEGATIF PEMECATAN HASAN ALI MINIMA – harakah daily

KUALA LUMPUR, 26 Jan: Pusat Penyelidikan PAS (PPP) melalui satu tinjauan yang dijalankan mendapati tindakan PAS memecat keahlian Hasan Ali hanya memberi kesan minimum di kalangan masyarakat Melayu.

Pengarah Operasinya, Dr Ahmad Zuhdi Marzuki dalam satu kenyataan hari ini memberitahu, tinjauan tersebut telah menggunakan dua kaedah iaitu dengan menilai komen-komen pembaca terhadap isu pemecatan ini sebagaimana yang dipaparkan oleh media-media baru seperti Malaysiakini, Malaysian Insider, Berita Semasa dan Youtube.

Manakala keduanya, dengan melakukan wawancara terhadap responden-responden terpilih yang mewakili 24 kawasan parlimen seluruh negara.

Menurutnya, hasil penilaian mendapati 85 peratus daripada komen-komen pembaca Malaysiakini dan 67 peratus daripada komen-komen pembaca Malaysian Insider adalah positif terhadap pemecatan, manakala bagi pembaca Berita Semasa pula 44 peratus menyokong pemecatan, manakala 49 peratus tidak menyokong dan selebihnya tidak pasti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KAJIAN INI SILAP...kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN KESAN MENIMA.... kah kah kah..

kah kah kah..SEBENANRNYA TAK ADA KESAN LANGSUNG...kah kah kah..

kah kah kah...MALAH ADA YANG BUAT KENDURI BERSYUKUR... kah kah kah..

kah kah kah... ADA YANG POTONG KAMBING... kah kah kah..

kah kah kah...PADAN MUKA HARAKAH...kah kahb kah..

kah kah kah.... LESAP 900,000 RINGGIT... DI REMBAT HASAN ALI...kah kah kah


SIAPA PULAK MALAON INI?



nota:
hanya satu soalan
dimana nak cari kitab injil
yang pakai kuasa solar
kah kah kah


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

malaon itu adalah bob ayam kui kui kui....

p/s:awat hang tak bubuh gambo mate juling dia tuh baru nampak mcm malaon terencat sket. Nih gambo macho die hang bubuh

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/403854_284831658239068_100001367094879_749266_1421038399_n.jpg

Tanpa Nama berkata...

Malaun ni mamat jawa, mata sepet.

jiran towkey babi berkata...

ooo malaon ni tak kenal???

ini lah anak babi (maaf Babi..pinjam nama ye..)samseng merusuh masa ceramah ABU tu...

apasal tak bagi makan anak babi ni..tak pasal-pasal meroyan kelaparan..rosak kan majlis orang..

ptuiiii...

Tanpa Nama berkata...

Alamak takutnya aku tengok muka mangkuk hayun tu..rasanya macam kenal je..macam adek kepada yg kena selsema satu malaya beberapa tahun dulu..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

malaun ni anak rosmah berjanda....
anak badak berendam...

Zabri Mokhtar berkata...

Salam waghis,
Penceramah liur basi ni dan juga penjual agama untuk sokongan ni dah lama buek taik.
Den buek aduan kat dio pasal jambatan,jejantas dan jalan rayo kek TTDI ini harap jadah dia datang tengok pun tak do. Somo jugak dongan ahli majlis TTDi bawah dio ni. Samo samo taik namo jo Ir.
Merosakan islam dan PAS ajo mereko berduo ni.
silo lawati
http://shahalamkini.blogspot.com/
Hampeh tul lah mereko berdua ni..
ikhlas,

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

opocot mak kau...!! perogol bersiri ke dia tu ? tak pun yang masuk tandas awam tak bayar tak ? atau pun kaki pecah mesyin ATM ? mcm muka kaki pecah rumah je ... ni la agaknya muka yang zionist israel cari untuk upah bunuh rakyat palestin ngan Lebanon sana nu.., gua setuju ngan lu 'jiran towkey babi' muka dia sebijik cam babi tak cukup makan lak kan ? jom kita pakat sumpah dia ni kena panah lintar (panah petir) ngan mak bapak dia, adik beradik dia, anak bini dia sekali.. babi ni hidup pun menyusahkan dan menghabiskan oksijen je...

lipan bara berkata...

simpang malaikat., jangan ada sesiapa pun bagi dia lalu atau melintas pagar depan rumah kita, babi ni... babi yang paling 'mughallazah' punya peringkat najis.... kalau dia mampus nanti jangan siapa pun sembahyangkan bangkai dia, dan bagi aku, doa yang aku minta untuk sekelian muslimin dan muslimat tak termasuk dia ni,aku haramkan diriku berdoa untuk dia...

Tanpa Nama berkata...

camne nk guna injil kuasa solar bro,nak kena jemur ka.kalau seminggu hujan tak dapat la nak baca kitab injil.

Sudin berkata...

Tanpa Nama Berkata...27 Januari 2012 11:18 PG

Lu bikin gua ketawa sampai keluor air mata.....

Cam ne Isham...? Kena jemor dulu ke kalau hujan lima enam hari..?

Kah,kah,kah,kah....macam jemur getah sekerap....kah,kah,kah
Bau getah sekerap boleh ketagih Isham...kalah bau gam...kah,kah,kah

Kabut Ribut berkata...

http://www.facebook.com/muhamad.razali3


jgan pukol jika jumpa.jgan maki.kenapa?sebab dia sebenarnya anak big mama.

klu bosan2 bleh call beliau 013-6249977
sedia menerima tempahan

Tanpa Nama berkata...

budak cacat ke?
budak hilang akal ke?
budak bodoh sepanjang hidup ke?
senang ditipu....
ini mesti jenis otak tak leh guna..
kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

opocot mak kau babi..!!..terkejut babi aku tngk gamba mamat ni sekor ni...dah la tak hensem..badan lak gemuk mcm babi lapar..sial..ptuiihh

Tanpa Nama berkata...

Dia adik kpd abg ludah. Sebab... muka, warna kulit & perangai mereka sebijik sama.

Tanpa Nama berkata...

budak bangang tak cukup zat turrr
sapalah pompuan bengap yang nak kat budak bangang nih

kahakkkk ptuiii!

ComOt berkata...

Kahkahkah lawak gila article ni sampaikan ulasan2 nay pun lawak