Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Januari 2012

TERIMA KASEH DATUK T - TERUSKAN LAGI




JANGAN LUPAKAN MUKA MEREKA





ANWAR DICABAR SERAH VIDEO
- meloya

KUALA LUMPUR 26 Jan. - Anwar Ibrahim dicabar melantik pakar forensik antarabangsa untuk menganalisis rakaman video seks yang didakwa membabitkan Ketua Pembangkang itu seperti didedahkan kepada media pada 21 Mac tahun lalu.

Cabaran itu dibuat oleh salah seorang ‘Trio Datuk T’, Shuib Lazim, 70, bertujuan menentukan bahawa Anwar bukan pelaku di dalam rakaman video tersebut.

Shuib berkata, sekiranya pihak forensik antarabangsa mendapati pelaku itu terbukti bukannya Anwar, ketua pembangkang itu perlu segera menyaman ‘Trio Datuk T’ yang terdiri daripada beliau sendiri, Abdul Rahim Thamby Chik dan Shazryl Eskay Abdullah.

Ujarnya, di dalam mahkamah kelak mereka bersedia memberi keterangan termasuk menayangkan rakaman video yang dikatakan lebih dahsyat berlaku di Thailand pada 12 dan 13 Januari 2011.

NOTA:
apabila anwar di dapati tidak bersalah
keadaan politik jadi kendur
ini tidak baik untuk gerakan massa

dalam usaha untuk menumbangkan satu satu kerajaan
suasana tegang wajib diwujudkan sentiasa
dalam suasana tegang
orang ramai tidak ada pilihan
orang ramai terpaksa menyokong atau menentang
orang ramnai terpaksa membuat pilihan

suasana perlawanan akan muncul dari suasana tegang
justeru apabila saifol membuat rayuan
suasana tegang dan melawan muncul kembali

dan berita tentang video ini baik
ianya akan memanaskan suasana lagi

sebelum mubarak jatuh
sepuluh tahun anak muda bergerak
sebelum suharto jatuh
sepuluh tahun mahasiswa indon bergerak

sejuta umat di dataran tahrir
ialah hasil kerja yang lama
suasana di tegangkan
sejuta umat turun di banda acheh
ialah hasil kerja yang lama
suasana di tegangkan

suasana tegang diperlukan
sama seperti anai anai
memerlukan hujan untuk bergerak merobek dinding







nota:
apa jadi dengan apco?
takkan tak rujuk buku manual CIA/Gladio
ini mesti kes malas membaca
kah kah kah



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak habis2 lagi ka Trio Datuk T haram jadah ni.. Duit dah habis ker.. nak cipta fitnah baru? Dasar haram jadah tak takut dosa pahala punya orang..

Tanpa Nama berkata...

Bukan ke hari jumaat si eskay buat sumpah lahanat, selasa depannya dia buat pengakuan dia yg berlakon kat videoklip tu. Dia pikir rakyat mudah lupa ka??.
Korang ingat DSAI begitu bodoh nak buat vidoeklip pd 12&13jan2012, 4 hari selepas dibebaskan kes shitfull? Nak tipu rakyatpun agak2 la, jangan sampai rakyat berak kencing kat kubur korang bila mati nanti.
apa2pun aku setuju ngan tt, lagi kuat beer end buat konspirasi, lagi kuat rakyat melawan, lawan sampai menang.
aku balik johor this CNY, org2 tua kg aku mula tanya
'betul ker anwar buat semua tu?'
'nape ramai orang awam mati kat pejabat kerajaan?'
'betul ke selangor aman diperintah pakatan?'
10 tahun dulu bila org2 kg tau aku pro pembangkang, aku kena pulau macam la aku ngandungkan anak dara org, curi sawit orang.
GOOD DAY HAS COME.

-Semerah born

Kusut berkata...

Kah kah kah suasana tegang diperlukan bila si pipit masuk ke sarang kah kah kah suasana tegang diperlukan untuk mengoyakkan bontot sayfool kah kah kah kah

Anonymous Nostradamus berkata...

cari date dulu...pastu baru kuar video..bangangggg..wakakakakaka

budiman berkata...

tak ada modal lain agaknya..
cerita sondol dan gondol..
orang melayu minat..
cuba lihat muka depan metro..
pasti laris selalu..
sondol dan gondol jadi budaya..
apapun kita sabar menanti..
anwar musuh utama gerombolan..
kena pijak sampai lumat..
ha ha ha
cool bro...

Tanpa Nama berkata...

tak habis habis lagi celaka tiga ekor ni

Juasseh Cafe berkata...

Kejap lagi keluar la sumpah menyumpah,sumpah lahanat, sumpah sate sepuluh cucuk,sumpah bak kut teh satu mangkuk

Tanpa Nama berkata...

elected to lead not to read.. nak buek camno..

Tanpa Nama berkata...

sebagai org sg petani, kedah aku dgn ini memaklumkan amat malu sg petani mempunyai seorang warga sg petani bernama shuib lazim shubila tokey business ni....

umur dah 70, bila nak insaf daa....mai la dengar ustaz zulkifli ahmad ceramah sini, bagi hang insaf sikit.

jalilnor berkata...

3io ni orang-orang yang banyak duit. saya suka tengok muka2 orang yang susah. rakyat yang susah. yang tak punya apa-apa agenda dalam fikiran mereka kecuali memikirkan bagaimana nak cari duit untuk beri makan anak2 yang sedang lapar .... besok pula nak makan apa pula..

jalilnor berkata...

3io ni orang-orang yang banyak duit. saya suka tengok muka2 orang yang susah. rakyat yang susah. yang tak punya apa-apa agenda dalam fikiran mereka kecuali memikirkan bagaimana nak cari duit untuk beri makan anak2 yang sedang lapar .... besok pula nak makan apa pula..

Tanpa Nama berkata...

video had ni biak terang jgn gelap samapai tak boleh ukur cula anwar lagi boleh cam muka heroin kalau gua pi hatyai gua mahu macai gua kat sana cari minah ni sebab glamour come on let's go to songkla

Tanpa Nama berkata...

tak abis2 pasal video sek
nak promo UBN supaya menang PRU

sbb
klu PR menang
trio ni telungkup kat penjara

Tanpa Nama berkata...

itu hari sudah buat sumpah seranah pun tak puas hati lagi?????

cibai betol!

Tanpa Nama berkata...

muka babi 3 ekor ni macam babi

Tanpa Nama berkata...

tambi kecik paedo 1- malaysia

eskay -jambu tue 1- malaysia

dan geng geng mat rogol 1 malaysia

nya .


hurah, rah rah

pi mamposlah mat mat rogol- nak harap

si pundek-lingam untuk defendnya