Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Januari 2012

SATU LAGI PROJEK TERBENGKALAI




PROJEK SUMMER CAMP HASAN ALI





MP:HASAN AKAN JADI BUDAH SURUHAN DALAM KUASA KETIKA - mkini

Timbalan pesuruhjaya II PAS Selangor, Khalid Samad berkata bekas ketuanya, Datuk Dr Hasan Ali hanya akan menjadi "budak suruhan" dalam Umno apabila berjinak-jinak dalam kem "kuasa ketiga" – kumpulan yang dikatakan akan meraih sokongan pengundi penentu dalam pilihan raya akan datang.

Sambil menyifatkan 'kuasa ketiga' itu sebagai hanya "rekaan romantis" untuk kepentingan BN, Khalid (kiri) yang juga ahli parlimen Shah Alam berkata, ia hanya akan menjadi "pengacau" apabila calon dari kem Pakatan Rakyat berdepan dengan calon BN dalam pilihan raya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Hasan dalam satu program wawancara di TV3, Rabu lalu yang antara lainnya mengupas mengenai gerakan kuasa ketiga yang bakal disertai bekas exco Selangor itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...BERAKHIRNYA SATU IMPIAN... kah kah kah..

kah kah kah...DARI NAIB PRESIDEN PAS.....kan kah kah..

kah kah kah...DARI BAKAL MENTERI BESAR SELANGOR.... kah kah kah..

kah kah kah...DARI EXCO KANAN KERAJAAN SELANGOr... kah kah kah..

kah kah akh...DARI KETUA PERHUBUNGAN PAS SELANGOR... kah kah kah...

kah kah kah...SEMUA POWER SIOT.... kah kah kah

kah kah kah...KINI AKAN JADI BUDAK SURUHAN.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BUDAH SURUHAN OBAMA OK JUGA...kah kah kah..

kah kah kah...INI BUDAK SURUHAN MAT MONGOL.... kah kah kah..

woit... MASA JADI BUDAK SURUHAN.... KALAU LETIH SILA PAKAI TENAGA SOLAR.... kah kah kah

kah kah kah... GUNAKAN KITAB INJIL TENAGA SOLAR UNTUK BUAT TEA DAN KOPI.... kah kah kah..

kah kah kah...SIMPAN KITAB ITU NAK BUAT APA?.... kah kah kah

8 ulasan:

marhaen time scale berkata...

cakap pasal projek terbengkalai ni membangkitkan nostaljia la., masih ingat kat PMC dulu ? (sebuah syarikat 'payung' yang dilantik oleh Kementerian Kewangan untuk melaksanakan projek Kerajaan) akhirnya kebanyakan projek terbengkalai dan yang teman nampak kat Sri Iskandar dulu iala Projek Kompleks Ibu Pejabat Polis Daerah yang terbiar sekelian lama, kami tengok projek ni terbiar dan mana-mana bangunan yang hampir siap (seperti kuarters) terbiar dan mengalami kerosakan. Masa tu siapa pun boleh masuk sebab pagar (chainlink) di bahagian hadapan (dekat Pintu Masuk Hadapan) boleh dimasuki dengan senang, jaga (pengawal) pun tidak di letakkan untuk mengawal kompleks yang begitu luas. Pernah kami tengok orang membuka balik barang-barang logam yang dipasang, kami tanya kenapa buka dan ambil barang-barang tu.? diorang jawab " kami tak dapat bayaran buat kerja-kerja ni, kami ambil la balik barang-barang ni sebab main-kontraktor tak bayar kat kami, maka barang-barang ni masih kami punya " laa patut la projek tak siap rupanya sub kontraktor yang buat kerja tak dapat payment, dan kami dengar sebahagian peruntukan untuk projek tu masuk ke tabung UMNO Bahagian dan UMNO cawangan (ini orang lain kata - mungkin mereka lebih tahu kedudukan cerita sebenarnya). Tak lama lepas tu Kabinet mengarahkan pihak JKR membuat penilaian kerja-kerja yang ketinggalan seterusnya menyiapkan projek Kompleks Ibu Pejabat Polis Daerah Perak Tengah tersebut. Setakat tu je yang teman tahu, selebihnya teman tak tahu siapa yang menyiapkan projek tu (maksud teman yang mengendalikan, samada JKR atau PMC lagi ? ) teman pun dah lebih lima tahun tak melihat kat kawasan tu , teman difahamkan projek tu dah siap dan telah pun digunakan ... tapi sampai sekarang tak de pun apa-apa tindakan diambil ke atas PMC yang gagal melaksanakan projek 'payung' di seluruh negara, Projek Kompleks IPD Perak Tengah ini cuma sekelumit je dari kegagalan PMC tu..

Jef berkata...

Kahkahkahkahkah!!!! pecah perut suka!!! jual agama lebih beruk nie. masok soal jawab tv3suku hari rabu baru2 ni dia kata lepas dia smbhyang kat masjid rmai org mari bagi suport kat dia kata we all behind you hang tuah hancing ali.. KAHKAHKAHKAHKAH!!!!!!
yg tak buleh tahannya rakan seorg lagi ahli panel yg dijemput kata hancing ali nie perjuang agama! KAHKAHKAHKAH!!!!!!! sape percaya mcm percaya hang tuah tu wujud.. KAHKAHKAHKAHKAH!!!!

Zabri Mokhtar berkata...

Salam waghis,
Penceramah liur basi ni dan juga penjual agama untuk sokongan ni dah lama buek taik.
Den buek aduan kat dio pasal jambatan,jejantas dan jalan rayo kek TTDI ini harap jadah dia datang tengok pun tak do. Somo jugak dongan ahli majlis TTDi bawah dio ni. Samo samo taik namo jo Ir.
Merosakan islam dan PAS ajo mereko berduo ni.
silo lawati
http://shahalamkini.blogspot.com/
Hampeh tul lah mereko berdua ni..
ikhlas,

Tanpa Nama berkata...

dia patut bagi motivasi kat Shitfool untuk bagaimana nak meneruskan hidup ini tanpa bantuan sesiapa..perasan tak...bila fail uni...pergi jumpa anwar...bila anwar bg jawatan coffee boy...dia masuk team najib...apa punya turrr manusia cam ni...

hasang keli berkata...

perjuangkan bangunan tak siap la namanya. bongok punya doktor. patutlah BTN pun bongok.

Tanpa Nama berkata...

dia cuma ada 3 objektif iaitu islam, melayu dan raja. hal2 rakyat marhaen tak ada dalam kepala dia? Cina, india, kadazan, iban dll dia tak ada sebut.

patutla tak dapat jadik mb

braheng ali senyummmmm

Tanpa Nama berkata...

Hasang Ally..dah nak muflis..mangkuk ayun Umgok kasi tutup lubang baik-baik ..jangan bau...
Tapi depa bodoh ..pasai bau tu dah memang melekat kat badan Hasang Ally...ptuiih..

ComOt berkata...

Baca ayat tt ni buat saya nak gelak tp... Sedih pula rasanya nasib Hassan Ali ni. Dr darjat tinggi turun menjunam kasta terendah.. kesian kau.. sblm ajal menjemput, taubat la encik Hassan oii