Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Januari 2012

EROTIKA ARABIKA - JUMPA MELAYU KOTEKA




MEMERLUKAN IMIJINASI KUAT






PELACUR DARI TIMUR TENGAH SASAR MALAYSIA DESTINASI BARU? – mStar

KUALA LUMPUR: Operasi dan pemantauan polis menunjukkan wujud trend baru kedatangan pelacur dari Timur Tengah ke Malaysia sebagai destinasi baru mereka.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Mohd Bakri Zinin berkata pelacur dari negara seperti Yemen, Iran dan Iraq menjadikan lelaki di negara ini sebagai sasaran pelanggan mereka.

"Mereka datang ke Malaysia menggunakan taktik samaran kononnya untuk belajar bahasa Inggeris menggunakan pas pelajar dengan mendaftarkan diri di institusi pendidikan tinggi swasta.

"Ada juga pelacur ini menggunakan pas lawatan sosial yang membenarkan mereka berada di negara ini selama tiga bulan," katanya pada sidang media di sini, Isnin.
Beliau berkata, pendedahan itu dibuat berikutan penangkapan 15 pelacur dari negara terbabit dalam satu operasi di ibu negara dan Selangor awal bulan ini.

Mohd Bakri menambah, polis kini memantau aktiviti itu dan mereka yang ditangkap akan diambil tindakan sejajar dengan langkah kerajaan ingin membanteras pemerdagangan manusia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... ANNA SUDAH JELAK MAKAN TOM YAM...kah kah kah...

kah kah kah...ANNA SUDAH JELAK MAKAN HOKIEN MEE... kah kah kah..

kah kah kah...ANNA SUDAH JELAK MAKAN CANTONESE MEE...kah kah kah

kah kah kah...DAH JELAK MAKAN BURGER GERMAN...kah kah kah..

kah kah kah...ANNA SUDAH JELAK MAKAN FISH N CHIP...kah kah kah..

woit... SEKARANG ANNA MAHU RASA RASA SHEESH KEBAB... kah kah kah.....

kah kah kah...SHEEESH KEBAB YANG GEMOK DAN BUNTAL... kah kah kah..

NOTA:
ada baiknya
pelacur arab ini datang
biar orang melayu sedar
bahawa orang arab ini
tak ada bezanya dari bangla
dari orang afrika
dari awang hitam

dulu orang melayu kena
kelentong oleh arab
biala ada pelacur arab
maka jelas mitos arab
ini pecah berderai


ANTA ADA BANYAK PILIHAN







19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pompuan2 yang bertudung ni.....tutup di atas tapi buka luas luas di bawah.

Tanpa Nama berkata...

aku setuju dengan pandangan hisham ni. kebanyakan orang melayu masih pikir kononnya arab ni bangsa suci dan bersih. mereka tak paham konsep bangsa ni cuma satu konstruk sosial. hegemoni sudah pecah !

Sheild berkata...

kat Bahrain ni pun sama. Kebanyakkan Arab pompuan yang dah belaki pun menjaja diri. meloya tenguk. itu pompuan-pompuan kita bukan main nak sembah sangat cara pompuan arab. 95% pakai abaya tapi dalam pakai baju tido. Pengotor sesangat. Dah tak laku kat middle east ni sebab semua jantan kat sini tahu dia orang tu pengotor dan pisau cukor tu sebab buka kedai mengangkang pulak kat Malaysia.
Hati-hati la kat pompuan Arab ni dia orang ni pun kebanyakkan kaki kelentong maha besar.
Dah 5 tahun kat sini dah masak dengan putar belit pompuan dan jantan dia orang ni.

febhi berkata...

haiyaa... bhurit arab manyak shedap... ada uli-uli sama shfron.. manyak merah

"dulu kalo arab masuk kampong.. mak oi.orang sedekah macam arab tu wali besor"

-febhi-

Tanpa Nama berkata...

Bakri ni bakal Timb KPN. Kena naikkan imej sebelum kena cantas. Semalam KPN "Mati". Dulu masa KPN sebelum mail, hari2 keluar berita, tp sekarang kurang dpt exposure. Cerita sensasi gerenti dpt exposure. Cerita lagu ni boleh naikkan syahwah semua lelaki Malaysia. Lupa la mereka bila Kak Jat nak selak kain.

kampong lad berkata...

tahun 60an & 70an memang betui orang melayu dok junjung tok arab, tapi sekarang ni, banyak dah kenal perangai depa ni (kedekut, kurang ajaq, bodoh sombong, putar belit & apa ka jadah lagi) melalui pergaulan & pendedahan dgn mereka samada diluar negara atau dlm negara. sheesh kebab sudah sampai, bila nak bawak masuk pulak tandoori dari pakistan baru tambah variety.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

itulah den doh kobaan dulu...

perjueng ko bangso ni assobiyah...

napo mu ni dogel bona jang...

nok ko bangso jugok...

kan doh tumpor...

kah kah kah...

Poop Throwing Guy berkata...

Astaga, mohon tuan TT bertaubat.

Tanpa Nama berkata...

hahaha...bangsa lain2 tapi nafsu tetap satu....

yang membezakan kita adalah agama...

dulu kala mlayu adalah islam,islam adalah mlayu,sampai masuk islam pun mereka panggil masuk melayu...

tapi skarang kta kena faham mlayu belum tentu islam dan islam bukan milik melayu!!!yang banyak melayu pejaja islam...hahahaha....

Tanpa Nama berkata...

arab ini termasuk dalam sheikhalparisi....
suci ke sheikh alparisi?
otak macam cibai je....

TT,
gua mesti mau try ini erotika arabika...
gua mau ajak juga mb si zizan sesuci sucinya......
ini cara pemerintahan zizan...aku nak buat apa suka hati aku...
kah...kah...kah...
mb bahalul...
ramai sheikh yg bangang sokong dia
kah...kah...kah...

Ronasina berkata...

Ana pun mau kebab unta syeikh, unta punya bonggol ahsan!

Pro_Pembaharuan berkata...

Poop Throwing Guy

kah kah kah kah kah...

abu jahal pun arab gak, abu lahab pun arab gak...

kah kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Wa suka Boyan maa...manyak gege, goyang madura lagi magut lo

maximizing love.. minimizing virginity berkata...

best.... jom tt... bawak aku makan kebab idop... wooooohoooooo

Tanpa Nama berkata...

Gambar yg ko letak nie TT...pompuan dlm gambar nie betul pelacur kew atau gambar entah sapew ko ambik...ko jgn menjatuhkan maruah wanita wei...
Makcik aq pun muslimat pas pakai tutup abis...TT jgn sampai masuk kategori menghina pompuan bertudung dan berpurdah...iskh!

Tanpa Nama berkata...

pala but lah icham...kau ingat org islam tak der nafsu ke? kau ingat org kafir jer ada nafsu serakah....

pala but lah icham...kau kena kaji AL-QURAN dgn betul....syaitan akan goda umat2 islam kaw-kaw punya supaya mereka boleh sesat...

itu pasal...jgn nak salahkan org yg anut islam kalau benda2 mungkar mereka lakukan... kau ingat, mereka yang anut islam tu malaikat ke???? pala but lah kau icham...

yg masuk parit semua tu...islam yg celup...kau tahu tak icham...

agama jer islam....tapi tak pernah ikut pon apa yg islam suruh buat....jadilah macam kau icham...tak abis2 meraban nak salahkan agama islam,kalo ader kes melibatkan org islam...tak gitu icham???

kau nak tahu icham????....org islam yg dah masuk ke parit lebih teruk perangainya dari org kafir....

kau kalo cakap bab mat gagak & mat mamak aku setuju bebeno!!! kalo bab islam.....mmg kau nak kena pala but....kahkahkah!!!

apa2 hal...aku tetap suka baca blog kau...kahkahkah!!!!

TT-Tokey Taxi berkata...

Arab ni boleh di kategorikan sebagai kaum paling berlagak di dunia.Sombong nak mampus macam duit dia boleh beli semua manusia.
Pemandu-pemandu aku sering terkena dengan sikap Arab tak kira yang bertudung ke....yang sexy ker....sama jer.
Tak caya gi la tanya pemandu2 teksi atau Front Office mana2 hotel dibumi Malaysia ni.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

apa buleh buat...

ini satu lagi projek...

pak chu cheng tak pancut-pancut...

kah kah kah...

Arab pun Kurap Juga berkata...

Syabas bro Hisham! Ramai orang Melayu berfikiran sempit. Mereka memang bodoh menyangkakan orang Arab itu baik dan suci dan mulia manakala orang kafir yang makan babi sangat jahat. Mereka perlu duduk di luar negara beberapa tahun macam bro Hisham baru lah minda mereka boleh dibuka.