Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Januari 2012

TERNOW - PADAN MUKA




NOTA:


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

padan muka
beritahu jangan minum coke
ini milik zionis tak caya
sekarang baru sedar
ada 8% alcohol
padan muka

beri tahu jangan makan mek dogal
tak dengar
sekarang baru sedar
ada campur babi zionis
kah kah kah






16 ulasan:

Fahmi Ismail berkata...

Ya amppoooonn...JAKIM mana?

Game of Power berkata...

Yg nie aq setuju ngan ko TT...
Sgt sgt sgt22x setuju 200%...

Tanpa Nama berkata...

apa nak kisah komen pak anwar yang diputarbelit tuu...
dengan bangganya negara malaysia adalah rakan dagang israel zionis yg ke 15 diperingkat dunia bagi tahun dagangan 2010.
ini macamlah melayu perwaris pukida pekasam mamak kutty legam periuk belanga...munafik...kat depan kutuk anwar ejen yahudi..kat belakang cakap tak serupa bikin...salam ketat baik punya sama itu zionis israel

link bukti hubungan mamak kutty dgn bekas setiausaha negara amerika henry kissinger dan penyangak matawang soros serta pengganas israel yitzak rabin:
http://lucksmana-suhaimi.blogspot.com/2010/05/di-bawah-adalah-artikel-yang-ditulis.html

Tanpa Nama berkata...

Ipoh Mali:

MEH TENGOK VIDEO SAPE RAPAT DENGAN YAHUDI -
MAMAK KUTTY DGN SOROS... Nak Tahu sape tali barut SOROS? Meh Tengok VideoSini - www.youtube.com/watch?v=szNzgqCRKXw.

NI VIDEO MAMAK KUTTY BAYAQ PELOBY YAHUDI 4JUTA JACK ABRAMOV Pasai Nak Jumpa Bush Pembunuh Ummat Islam di Iraq dan Palestin.. Meh Tengok Video Sini - www.youtube.com/watch?v=PIbN_vNHtqI.

NI PULAK VIDEO UMNO KIBARKAN BENDERA ISRAEL ATAS PWTC -..kah kah kah www.youtube.com/watch?v=ScncXRq5SDk.

NI LA SIKAP MAMAK KUTTY... SUKA CAKAP MCM KELING.. SUKA BERBOHONG.. DAH NAK MAPUIH PUN TAK MAU INSAF LAGI.. KALAU TUNKU ABDUL RAHMAN DIA BOLEH FITNAH..INIKAN ANWAR.. JAHAT MAMAK KUTTY NI..

Tanpa Nama berkata...

Ipoh Mali:
INI BUKTI DOKUMEN - UMNO BAYAQ FIRMA APCO YAHUDI SEBAGAI PENASIHAT NAJIB - Yg Tandatangan Perjanjian SU NAJIB - One Malaysia = One Israel www.malaysiawaves.com/2010/03/pendedahan-dokumen-perjanjian-apco-umno.html

INI BUKTI SURAT UCAPAN TAHNIAH MAMAK KUTTY PADA PM ISRAEL EHUD BARAK - Menteri Yg Banyak BUNUH Org ISLAM PALESTIN - http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/01/israel-mahathir-kecewa-kenyataan-anwar.html

INI BUKTI HUBUNGAN DAGANG MALAYSIA DGN ISRAEL - RAKAN NIAGA KE 15 TERBESAR ISRAEL Dari 150Negara! Kata Tak Iktiraf ISRAEL.. Tapi Jadi rakan Dagang Terbesar! http://milosuam.blogspot.com/2011/11/malaysia-di-tangga-15-rakan-dagang.html

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah Keling tongkang memang perangai keling tongkang..
Tulah betapa bedoh UMNGOK dok jilat bontot keling tongkang.

Tanpa Nama berkata...

Dear TT

Lets have a challenge; since you are such an advocate for counter-culture issue, and with respect to Coca-Cola and McDonald, lets see what alternative would you proposed.

Lets be a little racist here: from a off-the air observation of both McD and the red chicken shop that dots the country-side, most are staffed 100% lelaki dan perempuan Melayu of the youth age, some have token numbers of Cina aso, Indian lady and Makcik of older age.

For the customers side, there is no racism involved, it is 1M alright.

So the challenge is, to have competing local-bred, serving healthy and wholesome yet quick food, with welcoming shops environment that can accept either the pakciks and makciks of kampung, the uncles and aunties of Bangsar Republic, and what-have-you. Where the kids can lepak or the sales guy can do last minute changes in his or her eye-pad or riba-top.

In case you are wondering, try to google "Coca-Cola Conspiracy" so that this enterprising organising can offer competing drinks that are healthy and thirsting quenching.

boss...teh tarik kurang manis satu...

Tanpa Nama berkata...

Mamak kutty tua bangka tu memang pun pengkhianat bangsa, negara dan agama! Puak UMNGOK je yang angkat dia sebagai adijagat. Ptuiiii!

Tanpa Nama berkata...

Apa lagi.. Tidog la.. Cpa.. Sijil HALAL pihak depa yg kuag kan.. Biak pi depa smua tanggung dosa kita sbelum kita tau menatang ni haram.. Dia d pertanggungjawab kan cek smua benda.. Xtau la kalau depa kena bayag juta2 terus je luluih HALAL menatang ni.. Haram jadah..

Tanpa Nama berkata...

Hang pi tampal kat wall geng sontot blakang tu.. Kencing rakyat sendiri.. Org luag dia bg pakai pampers.. Yg bangang nye rakyat sendiri x sedag2.. Bodo!!!

Tanpa Nama berkata...

babi punya mamak kutty..tak pasal2 aku minum alkohol ngan daging babi..pegi mampos la kau mamak kutty ngan UMNO..!!kahkahkah..segala kejahatan dalam dunia ni sumer pasal mamak kutty ngan UMNO....kahkahkah

melayu muda berkata...

mamak kutty punca segala masalah kita

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 6.43 ptg

hang toksah cakap inggeris la kalau nak tunjuk kebagusan kepala otak hang tu.

cakap melayu la...

lebih baik kalau hang baguih sangat, hang cetak maklumat ni,bagi kat budak2 muda melayu islam yg hang dok tulis tu, bagi depa tau yg mcdogal ni sapa di belakang depa.

buat apa hg nak cabar tt buat satu tempat baru.isu dia di sini apa yg tt bagitau.

jadi, hang dah tau, apa hang nak buat, utk sedarkan bangsa melayu islam ini.

hang pun meLAYU ka...

underBear berkata...

untuk tanpa nama 1 Februari 2012 12:10 PG.
nohai,ada lg jnis ni.tngok2 ada gk stupid body kat sini.ckp bhs inggeris pon xleh ka???
hg islam kan???ckp arab la wey!
-aku xleh jneh bangang tunjuk kat orang ni.
dah tu ayat last xleh blah,mcm nk cover silap ja.hg bwu sdaq yg hg tatau mamat tu islam ka dak ea?

Tanpa Nama berkata...

beruang bawah,

islam tak semestinya kena cakap arab, kan. ini malaysia. orang melayu ini selalunya tak habis-habis hendak jadi bangsa lain.

sekurang-kurangnya, dia tidak menggunakan bahasa 'sms' berterabur macam anda.

bagi lah orang ramai masuk dan tengok blog anda, untuk menilai siapa anda melalui tulisan

kau ini ke tn 6.43 yang terasa sangat itu?

Aku bukan keling berkata...

Semua nak tibai mahathir, semua nak caci mamak keling tapi yang bodohnya, yang bahlolnya, yang bangannya, yang buritnya ialah bangsa melayu yang dibutakan oleh agama dan warna kulit...setiap kali mahathir nak pertahan agama melayu jadi buta...setiap kali dia nak pertahan melayu semua jadi buta..sedarlah sikit dia buat gitu untuk bodohkan melayu..sedarla pukida, perkasa, jati, dan lain2 persatuan melayu bodoh...