Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Januari 2012

KESIAN MELAYU - SEMUA TAK BOLEH




ARAB - DALAM MASJID BUAT SHOW





JAKIM PANTAU KELAB TAAT SUAMI , PERCAYA MASIH MEMILIKI BUKU PANDUAN SEKS
– minsider

KUALA LUMPUR, 31 Jan - Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) dengan dibantu agensi agama negeri kini memantau pergerakan Kelab Taat Suami, menegaskan kelab yang majoriti besar dianggotai bekas pengikut Al-Arqam masih memiliki buku panduan seks terbitan kelab itu.

Buku panduan seks bertajuk “Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia” telah diharamkan Kementerian Dalam Negeri pada November lalu.
Pihak kementerian berkata sesiapa yang memiliki buku yang mengulas mengenai seks suami isteri secara terperinci itu boleh didenda sehingga RM5,000.

Mereka yang didapati menerbitkan semula buku itu, bagi tujuan jualan boleh dipenjara sehingga tiga tahun atau didenda tidak melebihi RM20,000 atau kedua-duanya sekali.

"Mereka (Kelab Taat Suami) masih menyimpan buku panduan seks itu, dan kita juga telah lihatnya sendiri dalam rakaman video dalam program anjuran mereka baru-baru ini.

"Kementerian Dalam Negeri telah haramkan buku ini, tapi mereka masih lagi menyimpannya dan kita akan siasat perkara ini," kata sumber Jakim kepda The Malaysian Insider.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

NOTA:
orang india ada kamasutra
orang arab ada perfume garden
orang persia ada kuoluk wal muluk
orang china ada the bed room art
mat saleh ada diggie doggie

bagi chan laaa orang melayu

ini orang melayu semua tak boleh
pegang tangan tak boleh
pakai skirt tak boleh
duduk berdua duan tak boleh
pakai make up tak boleh
tetek besar tak boleh
tetek kecik tak boleh
seluar ketat tak boleh









NOTA:
nak mengentot pun kerajaan nak kena kontrol
nak pancut pun kena minta dari jais ke ?
nak pa chu ching minta dari jakim ke ?
kah kah kah



13 ulasan:

Juasseh Cafe berkata...

itu tak boleh, ni tak boleh, jual buku tak boleh jual agama boleh pulak, bukak sekolah tahfiz suruh budak kutip derma sampai tengah malam boleh pulak, sampai sekarang tak habis habis lagi kes tu, susah sangat ke nak setel kan

Tanpa Nama berkata...

X senonoh pakcik2 tua nie yer...
makin tue makin gatal...
X takut azab kubur kew???

Tanpa Nama berkata...

>>pegang tangan tak boleh
pakai skirt tak boleh
duduk berdua duan tak boleh
pakai make up tak boleh

TT pegi laa online ngan Allah tanya boleh ke x.
Aq online ngan Al-Quran...ayat Quran tulis x boleh. Sekian.

pukimaq berkata...

Dah lelaki boleh kawin 4.Betapa homo cun ini berharap dapat bersuami 4 sebab homo cun ni suka jantan.

Tanpa Nama berkata...

Kah.. Kah...

Tanpa Nama berkata...

Hehe seks jadi taboo untuk perempuan islam.. :D Seks tu kan penting buat suami isteri.. leh mintak cerai kalau tak puas seks ni.. huhu.. :D

bagi la can isteri2 ni layan dan puaskan suami sampai kenyang supaya mereka lebih gigih bekerja bertangungjawab takda la lemah je kat tempat kerja.. dan tahan godaan kat luar..

dan sebagai balasan suami bagi tiket syurga kat isteri kelak..

wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

ko menulis lepas minum tapai ker lepas pekena stout ni sham?

fearless berkata...

Sedih la wei jadi melayu. asyik2 ditakut2kan. Takut hantu la, takut polis la, takut kubur la, takut neraka la.
Berani kerana benar takut kerana salah, jangan kau lupa falsafah itu.

Tanpa Nama berkata...

kepala bapak hang tak boleh

Tanpa Nama berkata...

orang arab ada perfume garden.. wow.. aku suka yang ni..

last musim panas, aku gi training dan cuti kat mediterranean.. kat pantai moneglia itali sana.. kompeni hantar..free la..

patut la arab pakai wangi2 gila babi.. betina2 arab bersepah2 pakai bikini kat tepi pantai.. yang atas atas kerusi malas, ada pasangan muda.. wow.. betina dia punyerlah kulit merah2, tak payah makeup.. sambil french kissing sekali-sekala ngan jantan dia.. yang pompuan tu asik gak asik ngan radio ntahapa2 lagu arab dia.. kuat giler.. buleh pekak telinga aku yang dok skodeng dari jauh nih..(aku tau tapi tak paham sikik2 bahasa arab sbb pernah gak baca muqoddam dan quran).. macam bo-layan jer kat laki2 ni yang macam kambing dok chom pungkok betina bila tengah stim.. dekat 2 jam dia orang melayan nafsu tepi pantai.. peluk2 segala macam.. tapi tak terpikir ka nak pancut2 macam mana.. tu la pasal, kowang tak supply buku melayu tu..

Tanpa Nama berkata...

@fearless
>>Berani kerana benar takut kerana salah
Takut kpd Allah masuk kategori mane ye En.fearless

Tanpa Nama berkata...

Jangan salah baca apa yg TT tulis tu..
Apa yg TT tulis tu betul lh..itu tak boleh ini tak boleh..
Sekarang kamu semua fikir..buat pencerahan supaya semua orang boleh berfikir macam mana nak mencari sesuatu yg membolehkan dan menyeronokan lg menghalalkan..
Setakat baca maksud quran tapi tak faham buat apa..
Seks secara islam tk dibenarkan diharam lg abis tu tolong lah bagitau wahai puak2 yg suka berselindung disebalik quran..
Huraikan...jangan suka cakap je tp bodoh banggang macam katak bg angpow sampul putih..solat hajat lepas asar.

Tanpa Nama berkata...

olang malayu semua boloh..itu tatak bole..ini tatak bole..dia olang bodek aja boleh...semua mau tanggung..itu tanggung..ini tanggung...cibai itu malayu..cina lagi bagus maaa..!!!