Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Januari 2012

KEPALA BANA KUASA KETIGA - LOOOOSERS





MENONGGENG NAK KERUSI





KUASA KETIGA BOLEH JADI PENENTU KEPUTUSAN PRU : ADNAN
- berita hairan

KUANTAN: 'Kuasa ketiga' boleh menjadi penentu kepada keputusan pilihan raya umum (PRU) akan datang namun ia tidak akan menjejaskan keyakinan dan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional (BN).

Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob mengakui apa yang dinyatakan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengenai ancaman `kuasa ketiga' itu adalah benar dan ia perlu diberi perhatian.

"Tapi apa yang penting ialah pengundi, kerana mereka yang akan menentukan pilihan apabila tiba masanya (PRU) nanti," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan pakaian dan beg sekolah kepada 1,565 pelajar sekolah rendah dan menengah sekitar Kuantan sumbangan Yayasan Pahang di sini hari ini.
Adnan berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Muhyiddin bahawa BN sedia berdepan dengan siapa sahaja termasuk 'kuasa ketiga' yang didakwa akan menjadi ancaman dan penentu pada PRU ke-13 nanti.

Muhyiddin mengakui sukar meramalkan 'kuasa ketiga' tetapi bersedia menghadapinya dan akan ditentang seperti pembangkang lain.

Adnan berkata kewujudkan 'kuasa ketiga' tidak dapat dielakkan kerana masyarakat semakin terdedah kepada pelbagai maklumat.

Katanya sekiranya 'kuasa ketiga' itu merujuk kepada pertubuhan bukan kerajaan (NGO), beliau percaya tidak semua NGO adalah anti kerajaan kerana sesetengahnya turut menyokong agenda kerajaan. - TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KEPALA BANA APA KUASA KETIGA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah....RAJA PETRA KUASA KETIGA.... kah kah kah..

kah kah kah...HASAN ALI KUASA KETIGA... kah kah kah..

kah kah kah..HARIS IBRAHIM KUASA KETIGA.... kah kah kah...

kah kah kah...MALIK IMTIAZ KUASA KETIGA.... kah kah kah...

kah kah kah.... ZUL BISUL KUASA TIGA... kah kah kah...

kah kah kah... WEE CHEE KEONG KUASA KETIGA.... kah kah kah..

kah kah kah...UTAYA KUMAR KUASA KETIGA... kah kah kah..

kah kah kah... ZAID IBRAHIM KITA KUASA KETIGA.... kah kah kah..

kah kah kah....SALEHUDDIN HASHIM KUASA KETIGA... kah kah kah..

woit... INI DAH LEBIH DARI TIGA... BIAR BETUL...kah kah kah

kah kah kah...INI PUN BELUM MASUK LAGI KATAK PURU.... kah kah kah

NOTA:
semua orang ini sudah nyanyooo
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
tak caya tanya zaid ibrahim
apa itu nyanyooo
kah kah kah


JANGAN LUPA AHAD INI


7 ulasan:

Juasseh Cafe berkata...

kuasa ketiga ialah orang yang pandai main kayu tiga, samada dia bandut sarkis atau pun lelaki atau perempuan yang curang, curang kepada ketua dia atau kepada parti dia.

Pazuzu The Exorcist berkata...

Penjilat dan pengkagum tegar Raja Petra adalah blogger haprak & perasan bagus Mat Saman Kati.(malaysiatimes.my).Semua apa yg RPK cakap dia telan bulat bulat percaya kununnyer kuasa ketiga ni depa lar yg mempeloporinya sampai ABU pon matsamankati syiokkk perasan kata RPK punya idea khakkk tuihh larr- JGN PERCAYA KPD APA JUA RAJA RAJA & APA JUA MAT MAT, semua haprak tu

Tanpa Nama berkata...

Anak saper tu??

Hanggokan berkata...

trio datuk t kuasa ketiga.
Kahkahkah

DX berkata...

dulu aku ada membaca tulisan raja petra. yang dalam politik ini ada ahli politik (politician) dan penggerak politik (political activist). dia memberi contoh Che Guevera dan Fidel Castro. Che Guevera adalah penggerak politik manakala Fidel Castro ialah ahli politik.

Raja Petra mengaku yang dia macam Che Guevera.

Mungkin mereka Guevera tapi di sudut hati mereka mahu menjadi Castro.

kusut berkata...

kah kah kah bik mama kuasa ke berape lak kah kah kah kah kah

shin chan berkata...

cit poooorah kuasa ketiga kunun. tak pegi sekolah pny worang ini. cikgu kata kuasa ketiga ialah. .. errrr...kuasa atromen. .kahkahkah.. takde kuasa ketiga nye..HAHHAHAHAkuikuikui