Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Januari 2012

HUJAN TIDAK RIBUT TIDAK KAH KAH KAH



LIHAT APA MELOYA KATA







NOTA:
sekilas ikan di air
kita dah tahu
ikan masin
atau ikan pekasam
kah kah kah







POLIS BUKAN DALANG LETUPAN – berita hairan

Ketua Polis Negara, Ismail Omar, semalam menyangkal sekeras-kerasnya tuduhan bahawa Polis Diraja Malaysia (PDRM) terbabit dalam tiga insiden letupan di sekitar kawasan Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur, Jalan Duta di sini, sejurus keputusan perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim diumumkan, Isnin lalu.

Beliau turut menganggap tuduhan itu sebagai berniat jahat, selain cubaan pihak tertentu menjejaskan imej pasukan dan kerajaan, lebih-lebih lagi dalam mendukung penguatkuasaan Akta Perhimpunan Aman 2011.

“Sebagai Ketua Polis Negara, saya amat kesal, kecewa dan marah dengan tuduhan sebegini... walau sebaik mana pun pegawai dan anggota saya melaksanakan tugas, orang masih kata kita (polis) jahat.

“Justeru, kita menawarkan sagu hati RM10,000 kepada mana-mana individu atau pihak yang boleh menyalurkan maklumat hingga tertangkapnya dalang utama kejadian itu,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TAK PASAL PASAL PULAK TERASA.... kah kah kah..

kah kah kah..KAH KAH KAH...kah kah kah..

NOTA:
ingat tak macam mana
cara untuk baca akhbar
di malaysia kah kah kah


20 ulasan:

sim_2096 berkata...

ya..ingat...baca terbalik

ayah chu berkata...

... kah kah kah .. kaki tersandung kat tangga la tu., kah kah kah., tapi ye la macam tuan TT selalu sebut " kalau diorang nafi maknanya... " lepas ni diorang akan kata Altantuya yang bawa sendiri C4 sewaktu meletupkan dirinya., Mustakizah sengaja 'membunuhkan' dirinya ., Allahyarham Dato' Yahya sengaja meletupkan Helikopter yang sepatutnya membawa DSAI dulu.., kadang-kadang teman rasa kita perlukan puak-puak ni untuk jadi penglipur lara bagi mengurangkan kerunsingan harga ikan kembung dan bahan makanan lain yang dah terlalu mahal...

Pokeh Busu berkata...

Dia orang ni dah masuk raja lawak lum, masuk la, semua orang boleh tumpang gelak

ikhlas dari 'JUASSEH CAFE'

Tanpa Nama berkata...

Ayah chu best! Mengingatkan kita kes2 lama yg jd "cold". Ramai antara peserta Dan kita pembaca blog TT, rasa saya la, lastik pun dah x pegang lama dah. Mcm mana tetiba pandai buat bom "professional" sendiri. Kimia sekolah pun dah lama tinggal! Kes2 begini Akan "cold" juga, confirmed.

Bintong berkata...

Siapa plak jadi kambing hitam nanti? Tunggu...

Tanpa Nama berkata...

DEAR TT,

OF COURSE WE REMEMBER.

NO MEANS YES.

U R THE BEST.

Tanpa Nama berkata...

Ayah Chu hebat! Mengingatkan Kita kes2 lama yg lebih sophisticated yg jd "cold". Begitu jd Nya Krn mustahil pemburu memburu diri sendiri. Masyarakat berprasangka Krn: kawasan telah di kawal sepenuhnya oleh pdrm. Wartawan lewat dibenarkan masuk hingga kuyup dek hujan. Kon milik pdrm. Peserta diperiksa rapi sebelum masuk. Letupan selepas penghakiman Selesai. Hmmm... Perlu Sherlock Holmes ke?

Tanpa Nama berkata...

dah macam cerita P Ramlee pulak siapa mati dulu akan dapat 100ringgit.kah..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Apa pakai ballbering nasib x boh paku dgn pisau cukur...

Tanpa Nama berkata...

Bahan peledak berkuasa tinggi dan boleh di kawal dari 10km radius remote sensor

kusut berkata...

skali letup org lari terabur ingtkn bontot sayfol meletup kah kah kah woit gile ko bontot 2 tahun tak basuh woii sape mau tunggu kah kah kah lari la pe lagi kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kalau xda letupan dah tentu anwar dan pemimpin PR dapat berucap panjang kat luar mahkamah. "sila bersurai. kawasan ini tidak selamat." cara mudah nak suraikan orang. nak tuduh penkidA dan pukisam dan ayahaidinda, depa semua pandai silat, ilmu ghaib, mana tahu pasal bom2 ni. so peserta la yg paling senang di tuduh. tapi aku rasa hj. hadi, nik aziz yg bawak bom tu. tak pun kit siang. tp kena kete elly wong, elly wong la yg buat bom tu. kete boleh claim maaaa.

Tanpa Nama berkata...

"jangan buang bom kat sini", kata cikgu Ali kepada seorang muridnya yang kuat kentot dalam kelas.

"Bom" dalam ayat di atas bermaksud "kentot"

Melayu Kena Sokmo berkata...

"Tak habis-habis nak tuduh Polis tu jahat".
Betullah korang ni tak habis-habis nak tuduh Israel tu jahat, kan Israel tu baik, satu dunia pun tahu.

Tanpa Nama berkata...

detektif conan diperlukan menyiasat kes ini....

otaklunyai berkata...

khabarnya bom yg dibuat itu hanya mampu dibuat oleh org yg ahli dlm membuat bom... bukan sembarangan org yg boleh buat bom camtu... siapa yg agak2nya boleh latih pakar camtu... hua.. hua.. hua..

Tanpa Nama berkata...

ya inilah kerja polis.. jadi barua UMNO selama2nya..

polis perlukan reformasi.. buang saja barua2 UMNO yang kerja polis sekarang.. menghabiskan oksigen saja..

Tanpa Nama berkata...

polis lain tak jahat.
yang jahat igp ismail omar.
kerana dilembukan
oleh bn/umnoooooooo........

Tanpa Nama berkata...

otaklunyai,
org biasa yg terer buat bom dah tanam dah. makanya, yg amat pasti dan tidak syak lagi adalah warga malaysia yg dibayar gaji guna duit rakyat untuk belajar buat bom, dan bom itu dipasang utk mengebom rakyat malaysia.

Tanpa Nama berkata...

cara baru org muda baca akhbar - baca sukan aje