Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Januari 2012

SATU KONSPIRASI DIGAGALKAN LAGI





TENGGELAM SATU MIMPI








HASAN ALI DIGUGUR DARI JAWATAN EXCO KERAJAAN SELANGOR - mkini

Sultan Selangor hari ini perkenan untuk membatalkan pelantikan Hasan Ali - yang telah dipecat sebagai ahli PAS Ahad lalu - daripada jawatan exco kerajaan negeri Selangor.

Keputusan itu dibuat selepas Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim mengadap baginda di Istana Kayangan di Shah Alam pagi ini.

"Memandangkan Hasan bukan lagi ahli PAS, saya telah membuat keputusan bahawa beliau tidak boleh lagi menjadi ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri dan telah menasihati DYMM Tuanku Sultan untuk membatalkan pelantikan beliau.

"DYMM Tuanku Sultan telah bersetuju dengan pendapat saya dan baginda akan menulis surat pembatalan pelantikan YB Hasan sebagai ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri," kata menteri besar dalam satu sidang media selepas mengadap Sultan Selangor pagi tadi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah...INNALILAH.... kah kah kah..

kah kah kah...AL- FATIHAH.... kah kah kah..

kah kah kah...SEDIH.... SUGUL ...MURUNG...kah kah kah..

NOTA:
wafatnya kerja bodohnya
gagalnya satu rancangan
terpeleooknya satu konspirasi
matinya satu harapan
maka pilihanraya tyerpaksa ditangguhkan
kah kah kah


NOTA:
yang paling rugi ialah
harakah hilang 900 ribu ringgit
hangus walakum kan pulun al hangus sun
kah kah kah


NOTA:
surat khabar siasah
akan ditutup kerana
air tak masuk masuk
kah kah kah




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg paling rugi ...hasan ali sendiri..hanya perkasa aje yg offer...itu pun tak guna....fulus tak ada...yg ada fulus hanya Braheng Ali sorang aje pasal dia sorang aje yg rembat...kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

aku dah tahu!

perancang utama nak jatuhkan kerajaan PR selangor adalah datok segala datok dan doktor segala doktor bro hasan ali....

musuh dalam selimut yg telah dicekup mula2 sekali oleh tok guru...

tok guru memang power
padang muko aku

Pazuzu The Exorcist berkata...

Kotoran degil akhirnya berjaya dibuang, sedegilmana pon kena clorox mesti ilang punya. Lepas ni buleh lar dia perhebatkan menyerang PR melalui summer camp nyer. Ala dia akan buat cam mat bisul menyerang sembrono PR asalkan puas dendam kesumatnya. PHD kununnnnn! PHD=Pundek Hang Datokkk! kahkakahkah

Tanpa Nama berkata...

Wooooi TT,

Ko ni nampak halim, dahi ko dah bertanda-tanda hitammmm

kenapa tak berani nak bawak kes jubor ko tu ke mahkamah islam @ syariah. Nampak macam hebat, macam kuat ibadat sbb begamba depan Kaabah, tapi dengan mahkamah islam pun takut ke weiii! Islam hapa tu weii kalu mahkamah Islam pon takutt

kalu orang bukan islam tak hapa la gi mahkamah british. Olang Islam tapi mau agung2 blitish punya makamah. Bangang punya olang. Hali-hali mau tipu olang. Hali-hali mau kasi tiau kita olang. Tieunamaaa punya olang

Wooi TT.....
:)

Tanpa Nama berkata...

masa baik - bau bunga
masa gaduh - bau taik

apala korang nih!!

Tanpa Nama berkata...

jangan S/U Sultan buat hal plak sudah lah... esok tup-tup keluar berita "Sultan nafi setuju gugur jawatan- masih sayang dan mahu Hasan Ali jaga agama"... umm mamposs..

Husin Ali

Tanpa Nama berkata...

kenapa tk tulis Asalkan Bukan Umno kt bawah tulisan ABU yg besar tuh...adoyai...potong stim laa....

Tanpa Nama berkata...

jawatan wakil rakyat,
bila nak letak.
diri sendiri yang salah,
anwar pulak dia balun.
oooiii... hassan temberang.
anwar tu penasihat pkr,
bukannya penasihat pas.
haramjadah betul...

Tanpa Nama berkata...

HASAN ALI berkata rela di pecat, selepas dipecat UMNO pun tak ambil pot, kalau nak sokong UMNO boleh, tetapi diri sendiri kena iktiraf bersama KATAK KATAK bebas yang hanya marahkan hujan sahaja,itulah harapan Hasan ali dalam perjuanganya yang ego dan anggap bijak diri sendiri sahaja.

orang lain semuanya bodoh belaka termasuk AHLI UMNO yang berada bawah tapak kaki pemimpin UMNO akan sentiasa di perbodohkan oleh pemimpin UMNO kini dan selamanya.

orang UMNO yang pandai kaya raya, orang UMNO yang bodoh akan diperbodohkan sebab miskin dan papa kedana.

Tanpa Nama berkata...

Kasian Doktor Hassan Ali, ko dok tibai dia dari dulu hingga sekarang sampai dia kehilangan RM30K sebulan! Lagi kau hantam dia..sekarang dia dah kena lenyek, ko puas?

Tanpa Nama berkata...

kalau dia sayangkan Islam, dia tidak akan tinggalkan perjuangannya walaupun bukan lagi ahli pas atau exco negeri selangor.

kalau dia ikhlas dengan perjuangan islam, dia akan sabar dan tidak berdendam.

Sabarlah datuk, ulat dalam batu pun boleh hidup. Inikan pula manusia yang tinggi ilmunya seperti datuk