Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Januari 2012

LEMBU PERGI BERCUTI




LEMBU PUN BERCUTI




SHARIZAT BERCUTI BOLEHKAN PUTRAJAYA REDAKAN KEMELUT NFC - minsider

Keputusan Shahrizat Abdul Jalil mengambil cuti tiga minggu daripada tugas menteri bermula hari ini dilihat sebagai rancangan meredakan keadaan oleh Putrajaya buat Ketua Wanita Umno dan partinya ekoran penyelewengan dana kerajaan melalui syarikat penternakan yang dibiayai kerajaan, demikian menurut kenyataan satu sumber dalaman.

The Malaysian Insider difahamkan pentadbiran Najib merasakan itu adalah langkah terbaik dalam situasi sekarang walaupun sesetengah pihak beranggapan cutinya itu atas dasar rasa bersalah terhadap skandal projek Pusat Fidlot Nasional (NFC).

Turut berkemungkinan tindakan akan diambil terhadap suami dan anak-anaknya selepas Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan pihak polis selesai menjalankan siasatan terhadap projek bernilai RM250 juta yang memperolehi pinjaman mudah pada 2008.

Laporan Ketua Audit Negara 2011 menyatakan terdapat kecelaruan di dalam projek tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... LEMBU INI NAK BERCUTI KE MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah.... KESIAN LEMBU INI.... kah kah kah...

kah kah kah.... SENGSENG LENGAN.....DAH SELESAI.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA PULAK NAK SELAK KAIN..... kah kah kah





14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ari tu kata nak singsing lengan nak bekerja kuat.....dah cuti...patut negara tak maju!!!

Tanpa Nama berkata...

kalau kak jat selak kain berterabur ko lari isham.. hangit dol.. bau kari masam pun lagi sedap dr bau kak jat.. dah rembat duit mesti cuti.. dia ambik cuti ni pasai dia nak g simpan duit NFC dalam jubor lembu-lembu dia.. tu pun kalau bole muat.. kalau x muat bole jugak sumbat kat saipool, jubor hassan ali, brahim katak. zulnordin n the geng.. confirm dorang senyap pasni.. hahaha.. dan dia pun mesti x lupa nak belanja kak mah beli spender sebab spender kak mah dah koyak masa main badminton dgn lee chong wei.. bukan spender biasa tau.. spender bersalut emas..

Pokeh Busu berkata...

Cuti sambil belajar tu, belajar camana nak hudup dalam kandang lembu, lepas dia kena masuk kandang orang pulak bila balik nanti.

JUASSEH CAFE

Tanpa Nama berkata...

Ramai lg patut ikut bercuti: Pak lah, KJ, najib Dan muhyiddin. Kerana: pm, tgkt 4, tpm Dan agro minister. Boleh upgrade cuti jd retreat. Objektif: review biz idea buat pitching semula. Panggil Donald trump jd hakim. Sapa tau, kot2 boleh selamatkan NFC Dan duit Rakyat? Banyak amaun tu! Tapi, mana Ada akauntabiliti sejak 54 tahun ni. Dulu,, kini Dan selamanya... Let's go ABU

Tanpa Nama berkata...

Lembu adalah kod untuk genetik penyumbang dana gelap istilah kamus..penjual dadah

kusut berkata...

woit lembu cuti kat belanda ke kah kah kah nti perah susu tu lebih sikit bg anak2 lembu tudung merah cekik kah kah kah ini lembu betina sudah naik minyak sama papa mongol kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT,
tolong bagitau bila dia nak selak kain.

pukimaq berkata...

Lantaklah lembu tu. Yang aku sakit ati tu, sayangku pegi ke India tak bawak aku. Bodoh punya jantan!

mcmcibaijefidlot berkata...

Kah kah kah lawak sungguh la cartoon money drop tu... Great.

Tanpa Nama berkata...

cuti-cuti lembu
cuti pergi beli lembu
cuti cari lembu hitam
lembu hitam boleh kasi sembelih
makan duit lembu badan kuat dan sihat

Tanpa Nama berkata...

lembu jg yg untung

Tanpa Nama berkata...

Lama lama senyaplah PR, PKR serta PAS! Begitu mudah UMNO patahkan PR...

Tanpa Nama berkata...

Menteri jaga hal ehwal keluarga dah tukar jadi menteri hal ehwal lembu...cuti tu pasal nak hadir persidangan dewan lembu negara la...pastu sambung lagi kontrak senator lembu..Kak Jat lembu busy betul program cuti dalam masa tiga minggu ni...

Tanpa Nama berkata...

Kalau lepas cuti terus berhenti,jangan lupa bayar balik wang RM250 juta tu sebab itu bukan Shahrizat yang punya tapi rakyat yang punya.Kalau Najib nak tolong tak apa,setengah aje dari komisen kapal selam.