Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Januari 2012

IBRAHIM ALI KATA : DON TALK SHIT





INI BULL BULL SHIT BUL BULL SHEET








BN YAKIN MENANG DISEMUA NEGERI PEMBANGKANG
- meloya

KOTA BHARU 14 Jan. - Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan yakin Barisan Nasional (BN) akan dapat menguasai semula negeri yang diperintah pembangkang pada pilihan raya umum akan datang kerana rakyat telah muak dengan janji parti berkenaan yang tidak ditunaikan.

Beliau berkata, sudah ada tanda-tanda rakyat mula tidak percaya dengan pemimpin parti Pas, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang banyak menabur janji tetapi tidak dilaksanakan.

Dia berkata, mereka banyak menabur janji termasuk melalui manifesto pilihan raya.
"Rakyat mula muak dengan kerenah pembangkang yang sering menabur janji, termasuk di Kelantan yang diperintah Pas lebih 20 tahun tetapi tidak melaksanakan janji terutama untuk melaksanakan hukum Hudud," katanya.

Negeri yang kini diperintah pembangkang ialah Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..HANYA NAK TANYA SATU SOALAN.... kah kah kah..

kah kah kah...TANYA MALAON INI ... HUJUNG MINGGU INI TIDOR DI FELDA MANA?..... kah kah kah..

kah kah kah...MALAON INI ADA JANJI...TIAP HUJUNG MINGGU AKAN TIDOOO DI FELDA.... kah kah kah..

woit...KALAU JANJI TIDO INI PUN TAK BOLEH DI TUNAI.... YANG LAIN NO TALK LAAAAA..... kah kah kah


KENA DENGAN INI BARI TAHU


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah.... Malaon ni tidak tidor di felda setiap hujung minggu kerana 'girlfriend' tak nak ikut, abis tu tak dapat konkek !!

JAKA berkata...

berahim ali pemakan tahi mamakthir hhaahahha

johor d. umnonok berkata...

Bro, kalau janji ahmad maslan boleh dipegang, esok babi boleh terbang.

tahun 08 dulu pon beruk terkaya penuh rasa yakin & bongkak nak tawan kelantan. kesian menantu ayah.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah tahu
bn/umnoooooooo..... tu, kuat.
kenapa masih bergantung
pada jubur sialfool.
haramjadah punya maslan.

pak kontol berkata...

aku dengar nama berahim ni loya tekak mcm nak muntah. kalau tengok muka dia hilang selera makan. takde ke pompuan yg boleh ganti tempat dia macam lisa surihani ke atau rozita che wan ke. kalau nak lagi ok mcm fauziah ghouse ke baru selera sikit nak tengok.tak lama lagi sayonara la pak berahim. org pasir mas pun dah bosan dgn pak berahim.elok pak bertanding di Yala je.

Tanpa Nama berkata...

Apakah kebaikan malaon ni tido kt umah rakyat?

1. Ngabihkan boreh
2. Ngorat anak dara orang
3. 'melepaskan' sisa2 cecair dan pepejal kt umah peneroka

Tanpa Nama berkata...

Oiii maslan dol....

Kalau suma negeri tu bule balik kat umngook balik, aku sunat batang ngan teloo aku sekali gus

Tanpa Nama berkata...

tak usah layan natang nie...penyamun dan perompak akan pi tanah suci utk suci...pi pun guna duit rakyat...pi haji pun naik jet kerajaan yg dibayar dgn duit rakyat...siap bawak mak skali, sama je la geng natang