Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Januari 2012

TAK KAN MASIH TAK SEDAR SEDAR





LIHAT PERANGAI ORANG HITAM



SINDIKET DADAH AWANG HITAM TUMPAS - meloya

- Polis menumpaskan sindiket pengedaran dadah didalangi lima warga Nigeria yang empat daripadanya merupakan pelajar institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di ibu negara dalam serbuan di sebuah apartmen di Subang Jaya dekat sini, Rabu lalu.

Dalam serbuan kira-kira pukul 2 pagi itu, polis turut menemui 12 bungkusan plastik yang disyaki ganja seberat 10 kilogram (kg), dianggarkan bernilai RM34,000.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Selangor, Asisten Komisioner Nordin Kadir berkata, sindiket terlibat dipercayai bergiat aktif mengedar ganja di sekitar Lembah Klang sejak beberapa bulan lalu.

Beliau berkata, pihaknya kini sedang menyiasat lebih lanjut latar belakang empat pelajar Nigeria yang terlibat dan seorang lagi rakan mereka yang datang ke negara ini sebagai pelancong.


SURAT DARI PEMBACA

Menurut Lebai Google, ramai Nigerian scammers sekarang beroperasi dari Malaysia sebab kebanyakan laman web Amerika telah block IP address dari Nigeria. Sekarang mereka terpaksa beroperasi di Ghana, Ivory Coast, dan Malaysia.

Kalau kemasukan Mat Niger tidak dipantau, pada masa akan datang, rakyat Malaysia tidak akan dapat melawat laman-laman web dari Amerika. Mat Niger Scammer ini selalu menipu orang kat laman web cari jodoh. Sila tanya lebai Google tentang Nigerian Scammers kat dating websites.

Jadi kalau Mat Niger dibiar beroperasi kat Malaysia, maka pada masa hadapan, rakyat Malaysia tidak boleh lagi mencari jodoh di laman web cari jodoh Amerika. Terpaksa rakyat Malaysia berkahwin dengan Minah Niger dan Mat Niger.

KAHKAHAKAHKAH... Jangan ketawa!!! Ini serius dan benar. Saya tak bergurau. Semasa saya duduk kat Coffee Beans, telah banyak kali saya duduk bersebelahan dengan Mat Niger yang sedang cuba nak menipu orang tempatan dengan Nigerian Scam mereka. Landscape Malaysia pada masa akan datang: Cukong & orang Cina sudah tiada lagi di Malaysia sebab dihalau oleh UMNO (Kalau tak suka boleh KELUAR!!!!)

Tempat mereka akan diganti dengan Mat Niger & Minah Niger. Jadi orang-orang Melayu yang suka makan suap, tidak akan dapat lagi merasa lendir China Dolls yang kulitnya gebu, licin, & putih melepak kerana tempat mereka akan diganti oleh Minah Niger yang kulitnya hitam kilat metallic dan hitam pekat macam Kopi O.

Setiap hari, kita dapat membaca bagaimana rakyat Nigeria selalu bunuh membunuh kerana berlainan agama. Adakah kita mahu mengimport budaya ganas Nigeria? Sekarang kita bimbang dengan si Mamak yang rasis & menyamar jadi Melayu.

Pada masa hadapan, Mat Niger akan diiktiraf sebagai Melayu sebab menurut perlembagaan Malaysia, sesiapa yang bercakap bahasa Melayu, turut budaya Melayu, dan beragama Islam adalah Melayu. Kad Pengenalan telah diberi kepada Mat Niger & Mat Bangla. Jadi pada masa yang akan datang Mat Niger akan jadi ketua Pemuda UMNO Selangor.
By Mat Niger Mat Bangla Mat Indon Mamak on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/6/11


12 ulasan:

saint berkata...

Hisham...ko ni kalau nak jadi RASIS biar bertempat.Apa analisis ko yg berat sebelah tu. Apa yg di upload kat youtube ikut tajuk, ko buta buta percaya. Sepandai pandai ko ni..bodoh juga.Ko kutuk KETUANAN MELAYU, tapi yg ko jadi mcm RASIS ni ape? Ko tau ke yg mana pihak betul atau yg mana pihak salah..Just becoz he is BLACK, somborono aje je ko tibai...Lancau la hisham!!

Tanpa Nama berkata...

Betapa hebat dan istimewanya awang hitam nigeria dimata orang-orang UMNO Baru yang berselindung disebalik immigersen, kastam, polis.

Sekarang Malaysia dilihat sebagai transit dadah dunia. Berbanggakah kita Malaysia dikenali rakyat dunia kerana penyebaran dadah dan pengamal rasuah yang tegar...? Kroni buat duit rakyat merana. Inilah yang dikatakan kera dihutan disusukan anak dirumah mati kehausan.

Rakyat buat perhimpunan aman, wah bukan main garangnya polis Malaysia membelasah rakyat yang tidak melawan. Kena dengan awang hitam nigeria baru tahu nafas pendek itu amat melemaskan.

Itu baru seorang saja yang tunjuk kuat. Dah tercungap-cungap rasan nak mati. Dalam Malaysia ada berapa ramai ? Kalau mereka bersatu lakukan keganasan seperti itu boleh ke polis mengawalnya ? Masih nak tunjuk lagak dengan rakyat sendiri ?

Ketua Polis Negara dan timbalannya perlu ingat, kerajaan yang memerintah tidak ada yang kekal berkuasa. Oleh kerana itu walau pun anda sudah tertelan budi yang tersembunyi, jangan terlampau ikutkan sangat kehendak orang tertentu demi menjaga kuasa parti mereka sedangkan keselamatan dan kemahuan rakyat perlu diambil kira.

Mana tahu dalam pilihanraya ke 13 UMNO Baru jadi pembangkang, apakah ketua polis negara dan timbalannya akan ikut sama jadi pembangkang ? Atau ketika itu baru nak tunjuk baik seperti perangai polis pencen ?

Kes awang hitam nigeria ini perlu dirujuk pada Rosmah Mohd. Najib dan Hishimuddin, kita juga ingin tahu berapa ramai orang hitam ini sudah diberikan kerakyatan...... pada lazimnya orang-orang UMNO Baru sanggup gadai apa saja walaupun bukan hak mereka, janji dapat duit. Celaka UMNO Baru !

ComOt berkata...

Klu dia metallic je kitaorg tak kisah lah saint. Ni dah la ganas,pandai menipu, tp bodoh (mcm mana masuk u kita tak tau lah). Saya tau la depa bodoh sbb saya kerja kat u yg ADA ambik depa ni. Bahasa melayu tak fhm boleh lg. Ni Kami speaking pun tak fhm. Bagero punya nigger

Tanpa Nama berkata...

woi saint, ke engko yg bg komen tak ikut tajuk?? lancau la saint!!

-mat indera666-

Tanpa Nama berkata...

woi saint, ke engko yg bg komen tak ikut tajuk?? lancau la saint!!

-mat indera666-

mat belanda berkata...

Saint,

Nanti besok adek perempuan kau ke anak perempuan kau atau bini kau dah kena balun dengan mat negro baru kau tahu langit tinggi ke rendah. Diorang ni pandai ayat. Aku sangat kenal negro pasal aku duduk kat afrika dulu.

Tanpa Nama berkata...

woi saint, sbnrnya yg upload tu salah tajuk, maka tajuk yg sepatutnya adalah 3 polis gagal tangkap SEORANG MAT BLACK yg akhirnya berjaya ditumbangkan, ehsan bantuan org awam. Saat akhir HERO baru dtg sesudah MAT BLACK tumbang, itu pun untuk bg sesepak 2!! kah2 kah kah2.. lancau la saint!!!

-mat indera666-

Tanpa Nama berkata...

rupa-rupa ni 'Saint' ni negerian...dah pandai bertutur bahasa melayu... akan kemudian di masukkan melayu UMNO dan diberi IC !!

Tanpa Nama berkata...

rakyat malaysia sabar je, kami bukan tak nak lawan polis mcm mamat itam tu, nak di balun org melayu jugak.

tunggu la bila satu takat lebur, bila polis dah tak reti bahasa, lihat la masa tu peluru pun rakyat malaysia tak takut. jgn terlalu mencabar rakyat malaysia wahai polis.

saint berkata...

Ni jawapan bagi pihak pihak yg "TANPA NAMA".Aku tibai Hisham, korang tibai aku, takde hal punya. Korang ni ada otak (aku tau) tapi sayang sekali akal korang ni tertinggal kat lubang diantara "majora & labia" mak korang bila korang dilahirkan.Tak tau ape tu "majora, labia".Tulah kalau Melayu layu jugak, malas membaca.Majora tu kata lain dlm kamus Dewan Bahasa & Putaka, maksunya "lubang Puki"..senang cerita.Yg upload video tu orang CINA. Yg korang gunapakai tu diciplak oleh org Melayu yg tukar tajuk..Paham ke? Oh tak paham..Maaf lupa korang ni takde akal.Tu sebablah bila makan buka mulut seluas luas nya.Malas nak layan kalau dah jenis kaki jilat, jilat jugak. Da g jilat UMNO tu......Poodah!! (saje keluar topi-ada aku kesah)

detective conan berkata...

mak datin mak datin bn pun nak ngongkek jugak sbb laki diaorg datuk datuk bn semua ngongkek dgn mongolian muda. so beri la peluang mak datin bn ngemut dan climaks dgn negro bro. sama mcm datin yg kena tangkap kat langkawi bila datuk kena tahan psl NFC haritu. ingat datin datin sri tun yg berkedut kedut tu tak nak ngongkek ke? sambil tu boleh anak anak datuk bn tumpang batang negro sekali. itu semua raja afrika tun kutty dah ambil maklum sbb bini dia pun nak rasa hard core.

Jonathan Davis berkata...

TT,Mohon semua pembaca Blog ko rate satu artikel TERHANGAT !!! kat Blog MAS, Isu sama macam yang ko pernah kupas tentang gagak hitam sebelum neh and inilah punca kenapa negara kita selalu sangat ada isu yang tak ada penghujung... Selamat Tahun Baru 2013~~!!
p/s - Mohon sesiapa yang ada info tentang kegiatan persundalan warga Nigeria dengan warga tempatan untuk e-mailkan info anda kepada saya ye... Ingin membuat sedikit rampaian kisah tentang ini
Jutaan Terima Kaseh Didahulukan atas maklumat teman2 semua