Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Januari 2012

LIHAT KLIP INI - BAHAYA ORANG HITAM




BAHAYA BAHAYA BAHAYA


semua warga diharap berjaga-jaga
orang hitam amat bahaya
yang bawa masuk orang hitam ini
ialah dasar madey
yang membenarkan orang hitam
masuk ke negara ini tanpa visa

mereka ambil visa di lapangan terbang
dasar kunun madey nak jadi raja afrika
madey nak jadi wira dunia ketika!

NOTA:
kita benci bukan kerana kulit mereka
kita tak suka kerana perangai mereka

jangan silap faham
mat salleh yang lekeh
mat arab yang lekeh
pun akan di benci








WARGA GUINEA MILIKI 700 KEPONG WANG PALSU - meloya

KUALA LUMPUR 1 Nov. - Seorang lelaki warganegara Guinea mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Selayang di sini hari ini atas tuduhan memiliki 700 keping wang kertas palsu, tiga minggu lepas.

Nabe Salou, 25, bekas penuntut Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), didakwa memiliki 700 keping wang kertas Euro, setiap satu dengan denominasi 100 Euro yang disahkan palsu di bilik no 3-6, Mahallah Sidiq, UIAM, Gombak di sini pada 3.40 petang, 13 Oktober lepas.

Dia didakwa mengikut Seksyen 489(C) Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara maksimum 10 tahun, jika sabit kesalahan.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya Nur Hidayah Raihan Md Nasir tidak menawarkan jaminan dengan alasan tertuduh merupakan warganegara asing dan pihaknya tidak menerima surat pengesahan ketulenan pasport dari Kedutaan Republik Guinea walaupun telah mengemukakan surat bertarikh 18 Oktober lepas.

Namun, peguam V.Alagendra memohon supaya mahkamah membenarkan anak guamnya diikat jamin dan sekiranya mahkamah memerlukan surat pengesahan itu, pihaknya akan mengemukakannya sebelum 5 petang ini.

Majistret Namirah Hanum Mohamad Albaki membenarkan tertuduh diikat jamin RM15,000 dengan dua penjamin warganegara Malaysia selepas mahkamah menerima surat berkenaan berserta syarat tambahan iaitu tertuduh perlu melaporkan diri di balai polis berdekatan sebulan sekali.

Mahkamah menetapkan 14 Disember ini untuk sebutan semula kes.

NOTA:
kita tidak baca pun
lanjutan kes ini
apa sudah jadi?



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahatir ada lah ketua UMNO yang paling PUKIMAK...
Melayu JAHANAM segala2nya..Mamak telah menipu Melayu...hingga sekarang pon melayu takut pada Mamak ni dan maseh lagi kena TIPU..... Padan muka sapa suroh jadi Bahalol....

opisboi berkata...

zaman kesultanan melayu- mamak mendeliar tipoo melayu
zaman raffles - mamak munshi abdullah tipoo melayu
zaman jepon - bristish tipoo melayu
zaman merdeka hingga sekarang mamak pedukang tipoo melayo, mat afrika tipoo melayo, mat lombok - tipoo melayo & bapak segala penipoo madey mamak pedukang habis semua tanah2 melayo kene rembat.
latest makcik pelda kene tipoo ngan isa pendek

Tanpa Nama berkata...

eh....melayu jadi DSP...x nampak pun melayu ditindas di singapore......tapi ikut umno, kalau takde umno, melayu Malaysia jadi macam melayu singapore.

kalau melayu Malaysia dapat jadi macam madam dsp dalam video....adalah langkah ke depan, kan?