Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 14 Januari 2012

PARTI PUNDEK PUNDEK





PUNDEK PUNDEK PUNDEK







SAMAN : KAYVEAS BERDEPAN KEMUNGKINAN BANKRAP – harakah daily

KUALA LUMPUR, 13 Jan:Ahli Parlimen Segambut dari DAP, Lim Lip Eng hari ini mendedahkan Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP), M Kayveas sedang berdepan kemungkinan jatuh bankrap.

Beliau berkata, Kayveas dan isterinya,Blanche O' Leary pernah disaman oleh sebuah syarikat kontraktor, Peninsular Concord Sdn Bhd pada tahun 1997 kerana gagal membayar ganti rugi bernilai RM470,000 kepada syarikat tersebut.

"Pada 1 Februari 1997 Peninsular Concord bayar RM470,000 kepada Kayveas dan isteri sebagai 'stakeholder' untuk satu projek.

"Tapi projek itu terbengkalai dan Peninsular minta balik duit tersebut tapi kayveas enggan bayar balik," kata beliau pada sidang media di pejabat khidmat masyarakat Parlimen Segambut, hari ini.

Pada 28 Julai tahun lalu, mahkamah memutuskan Kayveas mesti membayar balik wang tersebut berserta interest dan tiada perintah mahkamah menyebut kes ini ditangguh.

Walaupun Kayveas dan isteri mengemukakan rayuan di Mahkamah Rayuan, namun kes ini masih dalam perbicaraan.

"Kayveas kena bayar balik walaupun telah failkan rayuan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PUNDEK PUNDEK PUNDEK INI KAKI KLENTONG....klah kah kah kah

kah kah kah...INI SAMA MACAM KES HASAN ALI...kah kah kah

kah kah kah... INI SAMA MACAM ZUL BISUL.. kah kah kah...

kah kah kah...KES HUTANG TAK BAYAR.... kah kah kah




5 ulasan:

sg wang berkata...

Best la jadi menteri malaysia kat nih, boleh pulak jadi pemegang amanah. Malangnya menteri tak amanah.

aku ada utang kat bank, keta dah kena tarik, nama blacklist, bank suruh byr 200hengget/bulan. tiap2 buln aku byr tapi bill collector call tiap2 hari. sampai aku rasa nak bunuh diri pulak.. boleh ke aku pintak wang zakat nak byr utang???

Tanpa Nama berkata...

susah jugak nak teruskan hidup mewah turrr

Tanpa Nama berkata...

Bakal2 pemimpin yg ada masalah hutang, diharap tidak menyibukkan diri untuk menjadi pemimpin. Sejarah telah membuktikan pemimpin2 dan ahli keluarga yg banyak berhutang menyebabkan negara turut sama berhutang. Padahal rakyat yg tak pernah berhutang pun menanggung masalah negara yg kucar kacir

JAKA berkata...

pemimpin kena belajar dpd TGNA dan pemimpin PAS lain bagaimana hidup sederhana tetapi masih glamor di mata rakyat.

bukan hidup glamor bermewah2 beli cincin juta2 tp rakyat mengutuk tiap hari.

kesian kudus berkata...

kimak kayveas ni. memang kuat auta keling dia. mcm kutty juga belit kuat. jumpa ular jumpa kayveas jgn lupa ketuk kayveas yg membelit ni. ada ke dia tuduh Abd Kudus mpaj dulu makan rasuah RM500 000 setahun daris teven corner tapi org tu bankrap RM40 000 pun tak boleh bayar dan 10 tahun? ini kayveas gen dia ada kena mengena dgn kutty raja afrika dan samy velo sbb tu putar belit putar belit keling kimak masih kuat. perkasa tak bela pun kudus yg melayu tu???? berahim ali sibuk menonggeng pada raja afrika kutty haramjadah dulu sampai kojol kot. ha kayveas ni pun dah dbatalkan lesn guaman dia. apa punya haprak parti bn ni ada presiden kena tarik lesen dgn kena bayar hutang dan nak bangkrap??? bagi bn muflis takpa kena tarik lesen takpa asalkn belit belit mcm raja afrika.