Selasa, 31 Januari 2012

MAMAT NIGERA BUAT KERENAH LAGI - KEMPEN ANTI ORANG JAHAT DI TERUSKAN



NOTA :

ini saheh mamat hitam ini
duduk di kuala lumpur
saheh mamat iotyam ini
sednag bersubahat dengan
warga tempatan

tiga minggu dahulu
4 orang pelajar kolej
dari shah alam telah di tahan polis
mereka menjadi mangsa meminjamkan
buku akoun bank mereka

gagak itam ini akan menggunkan
nama dan akoun tempatan
kerana lebih diyakini

masalah gagak hitam dan orang afrika
ini muncul kerana madey mahu
jadi raja afrika
warga negara afrika di benarkan masuk
dengan mendapat visa lawan di lapangan terbang

macam zaman kerajaan melayu melaka:
keling mendeliar yang bawa masalah
sekarang yang mula bawa masalah ialah madey


NOTA:
jumpa mat nigeria
jumpa zul nordin
ketuk zul nordin dulu



KERENAH WARGA NIGERIA
















SITI KHATIJAH BT CHE YUNUS siti._yunus304@msn.com
1:27 PM (21 hours ago)

to undisclosed recipients
Salam,

Saya SITI KHATIJAH BT CHE YUNUS, saya bekerja sebagai Marketing Officer di sebuah syarikat pemprosesan batu mulia di UK.di sini Saya ingin memperkenalkan kepada encik peluang perniagaan yang besar kenuntungannya,saya memerlukan bantuan encik dan kerjasama encik untuk memajukan perniagaan ini.saya menghubungi encik kerana saya tidak ingin kehilangan rakan kongsi saya di dalam perniagaan ini.saya tahu bahawa saya dan encik akan mendapatkan feadah yang baik daripada perniagaan ini di masa akan datang. Sekarang saya hanya ingin encik menjadi pembekal (agent) kepada syarikat saya bekerja dan encik boleh mendapat keuntungan daripada peluang perniagaan ini .

Syarikat saya memerlukan sebuah produk yang disebut (Creity Wash Crus). Para Creity Wash Crus adalah cecair kimia saintifik bar substansi, sejenis pelincir, terutama digunakan di makmal untuk gemological pemurnian merawat atau menerangkan,memasuki ke dalam berlian dan mengewap keluar kotoran di dalam berlian dan batu-batu berharga sepertinya.

Pembekal asal produk ini adalah di (Malaysia) sehingga lah pembekal produk langsung syarikat KAMI INI mengalami kemalangan di sini {uk} ,dia adalah pengurus pemasaran dan sejak dia kemalangan monopoli ini telah tergendala.saya hanya ingin encik menjadi agen di antara penjual dan pembeli .Ini adalah perniagaan besar untuk saya dan encik dan akan mendapat keuntungan besar.saya hanya memerlukan kerjasama untuk menjadikan perniagaan ini berjaya.Saya akan memberi anda maklumat lebih lanjut tentang hal ini jika anda bersedia untuk menjadi sebagai agen untuk membekalkan produk ke syarikat kami.

Pertama, saya akan perkenalkan anda pembekal (agent)kepada syarikat saya nanti. Mengikut peratusan, awalnya harga beli yang sebenarnya produk tersebut oleh syarikat per Carton adalah 4,000.00 USD, sedangkan di (Malaysia) harga jual tempatan adalah 2,100.00 USD dan syarikat saya memerlukan tidak kurang daripada 200 Cartons.

Saya ingin encik menjadi agen link kami yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secaralangsung kepada syarikat membeli maka margin keuntungan akan digunakan bersama berdua 50% untuk encik, sementara 50% kepada saya.sekiranya encik dapat membantu saya mengurus perniagaan jual beli produk ini saya amat berterima kasih.kemudian saya akan membincangkan pekara ini bersama pengurus syarikat saya. saya yakin dan percaya encik boleh menyediakan produk ini kepada syarikat.di sini juga saya memfailkan butiran dari segi harga dan cara bayaran maka kita boleh mengambil daripada permulaan perniagaan ini. encik saya mengharap agar encik dapat membalas email saya ini secepat mungkin, agar saya dapat mengemailkan number telephone penjual di malaysia gar encik dapat menghubungi penjual untuk bertanya sama ada penjual tersebut masih mempunyai stock untuk di bekalkan kepada encik.sebelum syarikat kami akan menghantar pengurus pembelian pergi ke Malaysia untuk membeli produk dari encik secara tunai.Terima kasih atas kerjasama encik,saya mengharap dan menunggu balasan email daripada encik.

Wassalam...



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT,
deng dah tahu semua mangsa mangsa mat Africa ni 99% perempuan melayu yang nak kaya cepat dan suka makan pisang yang panjang dan besar,maklumlah nak cuba yang besar,ini disebabkan pisng orang melayu kebanyakkan pendik dan kecil.
Org melayu kita juga kebanyakkanya tidak romantik.

Tanpa Nama berkata...

awek melayu mana tak cair..batang bagak..senak der bila kena...kena batang melayu..adehhh...cinonet...tapi korehhh....kahkahkahkahkah....

Tanpa Nama berkata...

ALAHAI...
PENIPU macam ni pun ramai jugak lagi??
Yang lebih menghairankan orang orang Melayu ni cepat sangat melatah bila bab cepat kaya dengan emas, US Dollar dan segala macam batu permata intan belian..
kenapa tak ada ramai yang minat buat sarang brung walit atas bumbung ramh mereka? Tu kan lebih cepat kaya jual pada Cina komunis mainland.
Ataupun kumpul tahi orang buat baja organik. Tak payah susah2 pergi pasar beli sayur dan ikan keli.. Ni tentu lebih jelas dan cepat kaya. jangan pikir jauh2 bang oiiii..
Kalau pada orang kampung tepi hutan lagi mudah. tahan ajer jerat tangkap babi hutan. Boleh bantu tingkatkan eksport daging babi dari Malaysia. Bukan orang Melayu nak makan pun. Jual ajer pada Cina komunis di mainland. Bukan ker Cina suka makan babi dan erakan lagi kerjasama Malaysia dengan Cina Komunis.

Tanpa Nama berkata...

Memang pun semua orang tahu Mamak Maddey ni pengkhianat negara.
kenapa tak der pulak puak Pekasam dan PUKIDa nak serang Mamak yang dah jual Tanjong Pagar ni pada Cina Singapura yang makan babi tu?? Bila lagi pulak AhSan Akidah nak ceramah pasal aqidah orang yang jual tanah Tanjong Pagar kepada Cina makan babi di Singapura tu?

Juasseh Cafe berkata...

Afrika tu tak salah, memang dah camtu perangai diorang, yang perempuan kita ni bangang sangat kenapa, kalau kena tipu dengan bangsa yang lebih maju dari kita kira takpa la jugak, ni kena tipu dengan bangsa yang berkali kali mundur dari kita, botul botul memalu kan, ni semua pasal 'lancau' punya pasal, apa pun boleh.

Tanpa Nama berkata...

Nak benteras orang itam senang je!Cuba tanya bong SBY apa meraka buat dengan orang itam yang bermasalah kat sana.Orang itam susah nak cari makan..kah,kah,kah

Shahrizat Scammer = Nigerian Scammer berkata...

Yang peliknya orang Yahudi yang bijak pandai tidak dibenarkan masuk manakala orang Nigeria scammer dan Somalia lanun dibenarkan masuk. Bodoh sungguh kerajaan Malaysia ini.