Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Februari 2012

APA MAKNANYA MELAY U ISLAM DAN RAJA






NOTA:

lihat asas perjuangan
melayu islam dan raja

bila sudah lihat klip ini
pasti pembaca akan memiliki
kesedaran tentang melayu islam dan raja

pembaca akan disedarkan siapa melayu
akan disedarkan siapa islam
akan disedarkan sipa raja
kah kah kah






11 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah
bik mama & pandy kutty
kepala penyamun

Tanpa Nama berkata...

"Never let thieves work in a bank"
US proverb

If it happen to be thieves work in a bank,u won't die i die !

Kah.....kah...kah.........
Kah.....kah...kah.........
Kah.....kah...kah.........

satu mamak berkata...

bro wa caya sama lu lah..
ini yang paling best sekali..
memang semua geng tu penyamun..
penyamun yang ada jawatan..
bravo bro...
keepu up the good work...

Tanpa Nama berkata...

nah lagu penyamun..

http://www.youtube.com/watch?v=iFlY2YsiyHM&feature=related

kampong lad berkata...

ayam itik tak main, jatuh standard projek sana sini.

Tanpa Nama berkata...

terbaik lah!!!

Tanpa Nama berkata...

DISARANKAN untuk disiarkan pada mana-mana majlis kempen pembukaan PR melalui skrin besar untuk tontonan rakyat jelata sebaik Parlimen dibubarkan bagi laluan PUke-13 !!!

Sungguh kreatif, P.Ramlee dah sediakan lagu yang sangat tepat bagi menggambarkan kelibat penyamun UMNO!

Mofudume lubuk dot net Punya Kawan berkata...

kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

muka penyamun tarbus semua nie gak
asyik nak perbodoh melayu
kemudian perbodoh dengan agama
semua nak cari untung
mampus awal lagi bagus
ada mamak keling enggan mampus juga
kah kah kah

akbajalil berkata...

Mohon baca lanjut di link ini :
http://kaharabduljalil.blogspot.com/search?q=banang

Tanpa Nama berkata...

mana ada negara di dunia ni
mengelarkan pemimpin2 mereka penyamun.
yang ada, hanya di malaysia saja.
memang betul pun mereka tu penyamun.
klip video ini sepatutnya
memenangi klip video terbaik 2012.
apa macam pr, setuju tak?