Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Februari 2012

MACAM MACAM PUNYA GILA




BILA MADEY REKRUT ALLAH




BAIAH HANYA KEPADA ALLAH - meloya

Presiden Pas, Abdul Hadi Awang sepatutnya meminta ahli parti itu berbai’ah kepada Allah dan bukannya kepada pemimpin mereka yang hanya berminat untuk menang pilihan raya.

Mahathir Mohamad berkata, ini kerana jika manusia biasa membuat bai’ah atau lafaz taat setia sesama manusia atau parti, mereka mempunyai kecenderungan melanggar lafaz yang telah dibuat.

“Sebagai seorang yang beragama Islam, kita hanya berbai’ah kepada tuhan iaitu Allah dan hanya kepadaNya kita tunduk.

“Kita juga wajar berbai’ah kepada semua Nabi dan Rasulullah yang diiktiraf oleh agama Islam,” katanya.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BILA MADEY REKRUT ALLAH... SATU DUNIA KETAWA KAH KAH KAH..kah jkah kah...

kah kah kah..MADEY CAKAP HAL ALLAH...MACAM TOWKAY BABI JADI IMAM BERI KULIAH SUBUH....kah kah kah..

kah kah kah..BILA MADEY CAKAP HAL ALLAH MACAM VINCENT TAN BERI KULIAH MAGHRIB.... kah kah kah..

kah kah kah..BILA MADEY CAKAP HAL ALLAH..MACAM LIMGOH TONG JADI IMAM JUMAAT... kah kah kah..

kah kah kah..BILA MADEY CAKAP HAL ALLLAH .... BABI AKAN TERBANG.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MADEY CAKAP HAL ALLAH...IKAN NAIK BASIKAL... kah kah kah

woit...BILA MADEY CAKAP HAL ALLAH ..MACAM UMI HULLFIDA MENGAKU ANAK DARA SUNTI...kah kah kah


KE JALAN RAYA LAGI

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lebai mahathir penyamun..
kah...kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

Dia paham ke maksud BAIAH ni?

Kalau kat Allah tu bukan BAIAH doh.. tu memang wajib kalau orang Islam la..

Dia rujuk kitab mano pulak doh.. Patut dia habaq kat orang Pas dan Islam sembah dan taat kepada Allah sepenuhnya jauhkan segala laranganNya termasuklah menipu dan seumpamanya.. :D

Tanpa Nama berkata...

maksud madey ialah allah itu madey, jadi hanya boleh berbaiah kepada madey aje.

apa nama berkata...

pelik sekarang..
madey keluar tv saban hari..
siapa yang pm ?
jib atau madey..
patutlah madey tak suka pak lah
nak tendang keluar pintu..
sebab madey masih mahu memerintah..
masa pak lah orang tak pandang madey nie..
lepas jib take over semua fokus madey balik..
politik.. oh politik...

pakcik lan berkata...

Ter best

Tanpa Nama berkata...

sangat bagus lah lagi banyak maha buka mulut semakin ramai orang benci. dulu masa nak turun takhta bukan main drama sampai menangis-nangis curahkan air mata. tapi lepas tu mula kutuk semacam aje orang tua nie. tak apa bagi maha banyak bercakap lagi bagus. supaya kebencian terhadap maha akan berjangkit kepada najib..
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bro, jangan sebut nama umi lah,

rasa macam nak berentot dah ni

Juasseh Cafe berkata...

Bagi lah dia can, tengah kerja keras ni takut nanti BN kalah mesti anak bini semua kena bungkuih.
Dah pencen pun kena kerja jugak, apa boleh buat

Tanpa Nama berkata...

jumpa ular
jumpa madey
pelangkong sapa??

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah ini ialah paling lawak satu dunia, setelah apa yang dia buat kepada agama islam ini selama dia memerintah kahkahkahkah owh...dia sudah taubat ke?? kahkahkahkah madey tolonglah cakap kat anak ang, arak tu haram kahkahkahkahkah kah kahkahka lskdflsdkfjdgjflkgjldfkgjdflg Madey ni kalau depan aku dia cakap macam ni dah lama aku starlite dahi dia tu kahkahkahkahkah adoiiii kah kah kah

penipu bersiri berkata...

bila madey cakap pasal Allah..

macam tukartiub dok tipu budak2 bodo..

KAH KAH KAH..

koko berkata...

madey mane reti baiah dengan allah. madey baiah dengan allah masa kes liwat anwar 1998 jer. lepas tu madey baiah dengan vincent tan, syed mokhtar. bila madey baiah dengan dorang, madey dapat private jet free..boleh terbang ke syurga.

Tanpa Nama berkata...

posting tercantik dan erotik TT sepanjang berTUKARTIUB sejak 2008.. elok jadi cover album MANUSIA SETENGAH DEWA - IWAN FALS

http://www.youtube.com/watch?v=dMSga7hLbYY

Tanpa Nama berkata...

hey celaka mamak pandy kutty...kami akan tuntut
KES MEMALI