Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 2 Februari 2012

JANGAN LUPA - BACA ARKIB BERITA




TAKLIMAT EHUD BARAK SESUDAH JUMPA ZAHID






KENYATAAN ANWAR GAMBARAN AWAL DASAR LUAR JIKA JADI PM - meloya

SHAH ALAM 1 Feb. – Menteri Pertahanan, Ahmad Zahid Hamidi berkata, kenyataan Anwar Ibrahim mahu mempertahankan Israel sudah memberi gambaran awal dasar luar negara jika Ketua Pembangkang itu menjadi Perdana Menteri.

"Saya fikir daripada apa yang terlontar sekarang jelas (memberi) gambaran awal apa yang akan berlaku dan nauzubillah...,” katanya ketika ditanya mengenai pandangannya terhadap dasar luar negara jika Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Mengenai beberapa pihak yang mempertahankan bahawa kenyataan Ketua Pembangkang itu selaras dengan Inisiatif Keamanan Arab yang mahukan Israel dan Palestin memiliki negara masing-masing, Ahmad Zahid berkata Malaysia tidak pernah mengiktiraf saranan sedemikian.

"Pendirian Kerajaan Malaysia ialah Israel mesti mengiktiraf Palestin sebagai sebuah negara yang selamat bukan sebaliknya dan yang kita perjuangkan selama ini sebuah negara Palestin yang merdeka,” katanya.

Beliau berkata, Malaysia bersama-sama 132 negara mengiktiraf Palestin dan pendirian Anwar dalam isu Palestin-Israel itu adalah pendirian Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan parti pakatan.

"Ini yang sebenar diperjuangkan beliau dan rakan-rakan lain dalam Pakatan Rakyat. Apabila mereka berada di negara Islam seolah-olah mereka pejuang Islam tetapi bila berada di negara Barat mempertahankan pula Israel.

"Inilah pendirian berubah-rubah kerana cuba mengambil hati semua orang dan akhirnya terperangkap,” kata Ahmad Zahid. - TIEWNAMA

KETUA PENGGANAS ZIONIS


ARKIB : 19/07/2009

ZAHIDF TIDAK JUMPA NETANYAHU TAPI JUMPA EHUD BARAK – meloya

KUALA LUMPUR 18 Julai - Menteri Pertahanan, . Ahmad Zahid Hamidi tidak pernah menemui Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu di Pertunjukan Udara Paris, Perancis pada Jun lalu seperti dilaporkan media tempatan hari ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan pegawai khasnya, Halim Majid, Ahmad Zahid hanya menemui Menteri Pertahanan Israel, Ehud Barak semasa majlis koktel di pertunjukan udara tersebut.

Semalam, Ahmad Zahid dilaporkan mengadakan pertemuan bersama Perdana Menteri Israel bagi menjelaskan pendirian Malaysia berhubung isu di Asia Barat.
Laporan itu menyebut kononnya pertemuan tersebut adalah permintaan Netanyahu dan beliau adalah satu-satunya Menteri Pertahanan yang ditemuinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit. .. ZAHID HAMIDI SUDAH JUMPA EHUD BARAK.... kah kah kah..

kah kah kah...SUDAH PEGANG TANGAN DAN CAKAP SHALOM.... kah kah kah...

woit..EHUD BARAK INI MENTERI PERTAHANAN ISRAEL.... kah kah kah..

woit... KALAU ANWAR BARU CAKAP KITA SUDAH TAHU DASAR LUAR NEGARA NANTI.... kah kah kah..

kah kah kah... INI SAHEH ZAHID DAH JUMPA EHUD BARAK ERTINYA TENTERA ISRAEL BIOLEH MASUK MALAYSIA.... kah kah kah..

kah kah kah...ERTINYA MALAYSIA BOLEH BELI SENJATA DARI ISRAEL...kah kah kah..

kah kah kah...ERTINYA BOLEH BUAT LATIHAN BERSAMA TENTERA ISRAEL DAN TENTERA MALAYSIA.... kah kah kah..

kah kah kah..ITU PASAL TENTERA MALAYSIA HANTAR PERGI AFGHANISTAN... kah kah kah..

kah kah kah...ITU PASAL APCO DATANG BUKAN OPIS DI KUALA LUMPUR...kah kah kah..

woit..INI SEMUA KERANA ZAHID SUDAH KAUTIM DENGAN EHUD BARAK...kah kah kah

NOTA:
kalau duduk rumah batu
jangan berak tepi longkang
kalau duduk rumah papan
jangan berak dalam rumah
kalau nak berak juga
berak dalam pinngan sendiri

kalau rumah batu
jangan suka baling kaca
kalau rumah kaca
jangan suka baling batu
kah kah kah





9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EHUD BARAK BUKAN MENTERI PERTAHANAN ISRAEL TETAPI
MENTERI PERANG ISRAEL
KITA TAK ADA HUBUNGAN DIPLOMATIK
MACAM MANA MENTERI PERTAHANAN MALAYSIA ZAHID HAMIDI BOLEH BERJUMPA DENGAN MENTERI PERANG ISREAL???/
MENTERI PERANG SEBAB KERJA DIA MEMERANGI PALESTIN

Pengundi atas pagar berkata...

kenape wall street journal dan bbc xpanggil najib atau zahid hamidi atau muhyiddin tp sebaliknya panggil anwar ibrahim yg bukan menteri kerajaan untuk ulas pendirian Malaysia? ....why tt...why?

Tanpa Nama berkata...

https://en.wikipedia.org/wiki/Ehud_Barak

Dia tu bukan saje menteri pertahanan malah bekas PM (1999-2001) juga TPM (sekarang)

So apa maknanye?

Kenapa Zahid yang jumpa Anwar pulak yang buat kenyataan? huh.. pelik..

Anwar pon berdrama sama ngan Zahid juga kah?

Malaysia is a NATO country berkata...

lu orang kat Malaysia tak payah kecoh2 laa pasal Israel..macam lah Malaysia ni anti benar sama Israel. Lu makan mcd, minum starbuck, isap marlboro, guna microsoft, g tesco..semua benda yg lu orang buat skang ni kayakan zionist, lepas tu terpekik terlolong anti zionist laa anti israel laa kepala abah kau laa..tak payah pergi jauh sampai palestine sana, lu tengok selatan Thai sudah, tengok jelah..sebab itu je yg lu orang boleh buat pun lps tu hu ha hu ha, jadi lah NATO kahkahkah eh, tak payah jauh2 sgt laa, kampung2 kt Malaysia ni pun byk yg dah kena roboh, lu orang buat apa? lu orang mengangkang tgk tb pahtu berbual mcm sial

Tanpa Nama berkata...

INilah jadinya bila babi kata Skunk tu busuk bau macam bangkai.
Sila check wikpedia apa itu skunk.
hahahahahaha.
Wes mangan Wak Zahid. Kabare jo???

kampong lad berkata...

Pengundi atas pagar berkata...

kenape wall street journal dan bbc xpanggil najib atau zahid hamidi atau muhyiddin tp sebaliknya panggil anwar ibrahim yg bukan menteri kerajaan untuk ulas pendirian Malaysia? ....why tt...why?
2 Februari 2012 9:27 PG

anwar ni cerdik2 bodoh piang kerana apa? 1. 1987, dia sepatutnya bertanding dgn mahathir utk jawatan presiden umno. pasti 101% mahathir kalah. 2. dia dok fantasize masa ditemuduga tu, dia pm malaysia. sbb itu dia layan/jawab bagi pihak malaysia. dia sepatutnya jawab 'address or direct this question to najib'. memang buta perut anak mamak ibrahim ni. tak dak isu, buat isu. sendiri bikin!

Tanpa Nama berkata...

anon 9.27 dan kampong lad..

buat apa hangpa berdua nak kecoh... atas berdebat kita bawah bergadoh..

kalau aku jadi madey, aku tak bangkitkan isu hubungan dengan israel sebabnya sama-sama terpalit dengan najis israel.

contoh mudahlah.. kalau aku dengan member aku curi buah orang lain. takkan aku nak bercerita satu kampung yang member aku curi buah.. tak ke mampus.. sama-sama senyap sudah lah..

la ni madey yang bangang! sebab dia dah terdesak sebab bila BN tumbang.. geng pakatan akan cari dia dan keluarga dia sampai lubang najis!! so orang terdesak memang tak rasional bila berhujah!! macam madey, tak mahu duduk diam2..

hangpa dua ekor anon memang bangang dan tolol!!

kampong lad berkata...

to: tanpa Nama berkata...2 Februari 2012 1:43 PTG

oi bloody idiot, hang tau baca & paham ka apa yg aku tulis. aku tak kecoh apa2 pun & juga tak berdebat dgn anon 9.27. kalau tak paham, sila baca & baca & baca lagi. kalau masih tak paham2 jugak, sahlah sapa bangan & tolol.

Tanpa Nama berkata...

Mengenali kelentong:

Mengenai beberapa pihak yang mempertahankan bahawa kenyataan Ketua Pembangkang itu selaras dengan Inisiatif Keamanan Arab yang mahukan Israel dan Palestin memiliki negara masing-masing, Ahmad Zahid berkata Malaysia tidak pernah mengiktiraf saranan sedemikian

mafhum para di atas:
anwar = inisiatif keamanan arab ->
israel wujud sebagai negara sendiri, palestin pun wujud sebagai negara sendiri;
zahid = BoNgok ->
tak iktiraf kemahuan supaya kedua2 israel dan palestin masing2 wujud sebagai negara sendiri

tapi lihat para berikutnya:
"Pendirian Kerajaan Malaysia ialah Israel mesti mengiktiraf Palestin sebagai sebuah negara yang selamat bukan sebaliknya dan yang kita perjuangkan selama ini sebuah negara Palestin yang merdeka,” katanya

mafhum asas/luarannya:
zahid = BoNgok ->
mahu israel iktiraf palestin sebagai negara sendiri

TETAPI, mafhum dalamnya:
zahid = BoNgok juga sudah sedia ada MENGIKTIRAF israel sebagai satu negara sendiri yang sedia ada waktu ini - sebabnya, kalau israel itu tidak wujud sebagai satu negara, mengapa perlu zahid & KERA BoNgok berpendirian mahu israel berbuat sesuatu, jika KERA tak iktiraf israel maka israel tidak wujud maka tidak perlu dan tidak relevant langsung untuk sang KERA meminta sesuatu yg tak wujud untuk berbuat sesuatu!

itu namanya kelentong aka spin.

lebih jelas, kalau zahid dan sukusakat keranya tak iktiraf kewujudan israel sebagai satu negara, mengapa zahid berjumpa 'pemimpin negara israel', tak kesah la pm israel ke, menteri pertahanan israel ke, menteri perang ke, menteri pembunuh ke... tiada negara maknanya tiada pemimpin negara!

cuma nak tunjukkan macamana cara tikus2politik busuk yg asek bergelumang dgn sampahkotor menjaja kelentong kornerbaring setajam mungkin... depa ingat depa ni makhlukhalus boleh kelentong dgn halus, tak sedaq amatramai dari kalangan rakyat yang jauh lebih bijak pemikiran yg Tuhan kurniakan!

dey kera spesis tikus, dont insult our intelligence anymore! get out & get off!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BAGAIMANA MENGELENTONG 101