Isnin, 20 Februari 2012

MANA DI PEJUANG GAZA

NOTA:
cakap cakap tentang agama
cakap cakap tentang islam
cakap cakap tentang nabi
cakap cakap tentang gaza
cakap cakap tenntang allah

semuanya karut
semuanya nak menipu mak cik felda
semuanya nak menipu pak cik felda
semua nak menipu orang kampong

mari kita lihat berapa ramai yang akan datang berdemo
sibuk pergi ke gaza
sibuk pergi ke palestin
sibuk pergi ke mesir
konon nak sokong palestin

nah sekarang israel datang ke pelabuhan klang
berapa ramai waira wira gaza akan datang

kuman di gaza nampak
tapi kepala bana depan mata tak nampak


NOTA:
ini juga bukti
bahawa kapitalisma
tidak ada agama
kapitalisma tidak ada bangsa
kapitalisma ialah mencari untuk maksima


INI BUKTI KAPAL ISRAEL



nota:
mana dia zul nordin
mana doa cikl gu azmi
mana dia pejuang gaza
mana dia hasan ali






HIMPUAN AMAN BANTAH KAPAL IARAEL 22 FEBUARI INI - harakah daily

KUALA LUMPUR, 20 Feb: Dewan Pemuda PAS Malaysia akan mengadakan himpunan aman bagi membantah kemasukan kapal kargo Israel Zim Europa ke Perlabuhan Klang.


"Kami dengan ini menjemput semua warga yang prihatin dengan isu-isu kekejaman Israel untuk turut hadir beramai-ramai bagi menyatakan tindakan tegas kita terhadap Israel dan kerajaan BN yang mengiktiraf Israel,” kata ketuanya, Ustaz Nasrudin Hassan.

Katanya, himpunan itu diadakan di West Port, Pelabuhan Klang pada hari Rabu, 22 Februari ini jam 5.00 petang.

Selain itu, beliau juga meminta agar semua pihak dapat menyebarkan maklumat itu sebagai tanda bantahan dan berusaha untuk meramaikan lagi peserta himpunan tersebut.


AHAD INI DEMO DI KUANTAN


14 ulasan:

elsyet berkata...

Salam,

Woi, aku kerja kat situ. Naik atas kapal ZIM tu pun aku pernah. Minum kopi dlm ofis kapal ZIM dgn org YAHUDI yg mata cantik tu pun aku pernah. Jgn terkejut ada juga krew kapal org YAHUDI yg tak setuju dengan kerajaan dia serang PALESTIN. Dari segi dasarnya mmg aku anti yahudi zionis. Tapi dari segi praktikalnya bagaimana. Berapa banyak kompeni yg dipunyai org YAHUDI ZIONIS buat bisnes di Malaysia. Aku kena buat kerja aku. Kapal ini dari mediterranean yg byk juga bawak buah buah yg dari arab nations. So nak kena asingkan buah buah tu? Jgn salahkan Pelabuhan Klang kerana kami bukan yg membuat dasar perdagangan dgn KERAJAAN ISRAEL. Tanyalah menteri yg terlibat. Terima Kasih!

jab sp berkata...

pejuang palestin di malaysia hayun teloq sambil berteriak israel perlu dihapuskan,manakala hamas bersetuju dengan fatah yang tanda tangan perjanjian damai dengan israel.
kedua dua golongan hayun teloq ini ada dalam umno dan pas.

Tanpa Nama berkata...

Selamat Sejahtera Semua,

~ Tak semua Yahudi itu Zionist dan tak semua Melayu itu UMNO. Hakikatnya semua adalah kejadian Allah juga. ~

Melayu sedar.

Zamir Prungkah Nyior berkata...

Bila kne pihak krajn, mulalah pihak PR bising dan sebaliknya, padahal dua2 pihak dan kawe skali duk isap rokok Philip Morris, minum produk CocaCola, makan n lepak sampai lanjut kt McD, KFC dan support produk2 Israel dan yg sokong Israel. Kawe dh mula muak makan, hidu dan hidup dlm tahi hipokrasi ni. Org Palestin ni termsuk dlm list makhluk Tuhan yg plg malang skali, bukan je hari2 kne tibai ngan Israel, org Islam lain bukn je xnak tolong dan xtolong, tp masing2 guna kisah dan nama diorg utk jatuhkan lawan politik dan naikkan pihak masing2. Bukan kt Malaysia je, malah seluruh dunia umat Islam bergelumang dalam tahi hipokrasi bila bercakap tentang Israel, kawe berani bertaruh telur kawe sebutir. Hipokrit ni dalam bahasa Arab maksudnya Munafiq dan ketahuilah bahwa tempat yang paling mulia utk orang munafiq adalah neraka. Kita jgn jadi NATO, no action talk only, plg kurang kita boleh buat adalah boikot produk2 yg ade kaitan ngan Israel. List terkini ade berlambak kat Lebai Google. Kawe tahu buke mudah nak berenti isap rokok Philip Morris, xminum CocaCola dan xmelepak kat McD, Starbucks, KFC, tp itulah faktanya, kita lamo doh ada dlm genggaman Zionis Israel. Jadi bila nak bercakp psl Israel, tengok dulu di mana kita dan duduk di pihak mana kita sebenrnyo.

Tanpa Nama berkata...

patutlah pengkalan tentera Amerika di Filipina ditutup, inilah sebabnya. Malaysia jadi pengkalan 'tak rasmi' kakahkahkahkahkah
padan muka melayu sokong lagi keling ejen freemason tu jadi melayu...kahkahkah

Malaysia has since the termination of U.S. bases in the Philippines in 1992 provided air and
port facilities to the U.S. military. The agreement allows the U.S. airforce to mount surveillance
flights and to use its air bases in the event of a crisis.
sumber:The U.S.-Malaysian Nexus. Themes In Superpower-Small State Relations. Malaysia: Institute of Strategic and International Studies(ISIS)

koko berkata...

orang malaysia tak berani nak digelar wira gaza. masa insiden mavi marmara tu pun orang malaysia terkedu tak lawan apa. ada tengah tido, sorok bawah katil n ada jugak yang baru lepas berak. yang berani masa tu orang turki dan indon jer. balik malaysia sarung syal palestin kat leher bajet dah jadi wira. kena pulak muhyiddin sambut depa kat bunga raya terus rasa dapat pingat datuk.sebelum pergi dulu sembang kencang nak mati syahid nak bebaskan palestin macam salahudin ayubi. kena tangkap israel (belum kena tumbuk) dah teringat anak bini dekat rumah. sebenarnya tu semua agenda ekonomi jer nak dapat projek kat palestin.yayasan aman palestin pun dah pikir bisnes sama macam kelab putera 1Malaysia. itu pasal palestin sendiri takmo merdeka pasal depa leh dapat duit dengan goyang kaki tanpa kena kerja.

geng kapai berkata...

Mudah ja bro..Kapal yang masuk xbermaksud kita trading ngan Israel..Contoh la Ang nk antaq motor dr terengganu ke kedah..Ang ade choice nk guna Nation Wide ka, Pos Malaysia ka, apa2 syarikat penghantaran utk ke Kedah..Macam tu jugak dengan negara lain Singapore ka, US ka, yang sekutu ngan Israel nk guna penghataran melalui ZIM ke Malaysia..Tak boleh la nk ckp kita trade ngan dia..Nk lagi khusus ang tanya shipping agent yang handle kapal ZIM xsilap aku ada kawan kita yg kerja company tu..ang carik sendiri..aku xmau sebut kang kena saman lak..Tu saja jawapan dari aku..Tapi kita meletakkan undang2 dimana crew2 israel tu xboleh turun ke port kita..

Oh ya lagi satu..Melacca Strait walaupun Perairan Malaysia tapi laluan utama International Shipping yang sentiasa diambil berat oleh IMO..So sekiranya ZIM xdak menyalahi undang2 IMO..Malaysia xboleh menghalang dari ZIM melalui Melacca Straits & Masuk ke Port Malaysia utk transit barang or ada cargo ke Malaysia..Tapi regulation Malaysia untuk ISRAEL mmg ada dari segi Crew Israel turun naik di Malaysia..

Tanpa Nama berkata...

Produk YAHUDI sudah jadi darah daging orang Malaysia makan dari zaman tok naduk....NESTLE sebut saja sape yg tk pernah makan, KFC,McD siap tampal dgn bangganya sticker kt kete masing2, Pizza Hut,Coca Cola siap minum coca cola,tidur pun ngan coca cola, ada kilang botol lagi kat Malaysia.....starbuck kedai kopi yahudi zionis lagi siap org Melayu lepak2 kt situ....pi shopping lak kat TESCO yg Sime Darby bawa masuk keMalaysia.....tu sume YAHUDI punya...syarikat2 ini memberi sumbangan besar keuntongan mereka membangunkan negara YAHUDI.....anda sume jangan lupa anda perlu jawab dengan Allah SWT disana nanti......orang Melayu Malaysia ramai yg hipokrit buat tk kesah je citer YAHUDI.....seangkan perut disumbat semahu2nya ngan produk YAHUDI LAKNATALLAH......

Tanpa Nama berkata...

TT,

Malam ini, 21 Februari 2012 ada ceramah 2 Tok Guru (Tok Guru Nik Aziz dan Tok Guru Haron Din) di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi, Selangor jam 830 malam. Semasa di Darussyifak minggu lepas, TG Haron Din ada beritahu yang beliau akan ulas isu Hasan Ali semasa ceramah berkenaan.

Farouk berkata...

alah....penykong UMNO kecoh jer lebih...at the end sama jer dengan pernyataan Anwar "I support the security of israel" (dah la ulas secara melenting putar belit kenyataan ni jer, yg lain2 buang}...ni bkn sekadar support tp kerajaan pimpinan UMNO punyai hubungan dagangan yg akrab walaupun istihar xde hubungan diplomatik dgn israel dan israel pun xde duta kat Malaysia...

sudahla penyokong tegar UMNO dulu kini selamanya.... korang sokong UMNO bermaksud korang sokong hubungan dgn israel dan secara automatik korang sokong kehidupan SEKULAR kita skrg serta korang pun tolak hudud dilaksanakan di Malaysia...

Islam jenis ape korang ni wahai penyokong tegar UMNO...lu pikirla sendiri sebelum mampos masuk kubur!

Tanpa Nama berkata...

orang malaysia ini perlu sedar,
apa tu politik,
apa tu agama,
apa tu sosial,
apa tu perniagaan,
jangan campur aduk semua
nanti kacau
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Fujitsu Corp.(m) buat barangan Israel...apamacam

albert magic berkata...

orang islam di malaysia ni tak segan silu menggunakan teknologi orang yahudi tetapi bencikan yahudi.kalau iapun orang yahudi tu dikatakan jahat apa masaalah nya kita berkawan dengan mereka agar mereka boleh berubah menjadi baik. ingatlah kita ni kan sesama manusia yang diciptan oleh Allah swt

Tanpa Nama berkata...

kalau PAS / PR perintah rasanya ada dak lg kapai israil ni?. ada dak lg mcd?. ada dak lg starbuck?.ADA DAK LG PERASUAH?. ADA DAK LG ORG YG PEJUANG ISLAM TP SNDRI HARAM X SMAYANG?.ADA DAK LG PAK ROGOL ANAK SNDRI?. ADA DAK LG PUKIMAK YG HANYA PANDAI MAKI DLM BLOG SJ?.