Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Februari 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS





JAM 12.30 MALAM - KERETA ANWAR DI SERANG GEROMBOLAN


cermin kereta anwar ibrahim
telah diserang oleh gerombolan
ketia program ceramah di semberong johor

300 orang pemuda gerombolan datang
menggangu ceramah

polis untuk pertama kalinya
telah menjalankan tugas dengan sopan
dengan tidak melakukan apa apa!


CERMIN KERETA ANWAR PECAH















CERAMAH HEBAT DI SEMBERONG JOHOR

seramai lebih dari 5000 warga semberong
telah datang mendengar ceramah anwar ibrahim

pemimpin pakatan :
syed hamid ali, hasan karim,
yb mike dari kapar
telah juga berceramah sama

semberong ialah tempat hishamudin husein
sokongan hebat dari warga semberong ini
semakin ramai peneroka felda di wilayah semberong
telah menakutkan menteri dalam negeri ini
yang kini dikatakan akan berpindah ke pengerang


NOTA:

hari hari akhir
untuk gerombolan



CERAMAH DI MERSING

berita awal telah melaporkan
hampir 10,000 orang telah datang
mendengar ceramah anwar ibrahim di mersing

anwar berceramah lebih awal di mersing
sebelum ceramah akhir di semberong


JANGAN LUPA AHAD INI


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

di tujukan kepada adun mahkota - jais sardey & ahli parlimen semberong - hihsamudin husin

aku ade mase ceramah di kluang.. budak2 UMNONGOK mmg macam berok.. kesian tegok diorang.. RM20 @ 30 pon boleh jadi mcam org x de akal.. kalau tengokkan perangai masing2 malu nak ngaku bangsa sendiri.. malang la melayu dapat anak2 macam monyet..

klw tanye org UMNONOK sendiri pun, nak x budak2 ni di jadikan menantu.. aku pasti makci felda akan kata x nak..
klw kita jadikan guru di sekolah2 dlam kluang.. jwapanye mesti x jugak..
abis nak jadikan polis di bandar kluang.. pun makcik2 felda ni pun kata x..
apakata kita jadikan budak2 yg macam monkey ni?? adun @ ahli perlimen @ menteri @ pedana menteri.. sure makcik2 felda ni x stuju...

yg sesuai jadikan budak2 ni pengembala lembu kat kahang je.. biar duduk dalam hutan kawan dengan monyet..

- org kluang sejati

Tanpa Nama berkata...

ini satu permulaan
yang tidak baik bagi bn/umno.
jangan marahkan pkr.
kalau kereta najib kena pecah.
kereta hishamkeris kena pecah.
kereta ghani osman kena pecah.
kereta mahyuddin kena pecah.
kereta ahmad maslan kena pecah.
kereta zahid hamidi kena pecah.
kereta fuad akasah kena pecah.
bla... bla... bla...
bn/umno saja boleh buat ke.
apa, pr/pkr tak boleh buat ke.

keris lancauwarna berkata...

Ciloko, ngisin-ngisini wong jowo kue iki, peel koyo wong dak sekolah. WONG SEMBRONG SEMBRONO.
kusangkakan bila menteri auw2, tentulah anak buahnya semua sotong, rupa2nya dah pandai pecahkan cermin keta. ganas ke? haibat ke? taiko ke?
Bercakap guna tangan & kaki ni perangai binatang jer bro..

pendang berkata...

dalam ramai-ramai (kalau ramai laa) yang hadir program tu, takkan takdak anak muda yg boleh melawan??

anak muda gerombolan ada 300 ekor jer, itu pun tak terlawan?? heheh

kalau turun ke jalanraya sahih lari lintang pukang bila nampak lori fru :)

Juasseh Cafe berkata...

Ni dia belum tunjuk perangai betul mereka ni, lebih macam gorila kena belacan, macam siut!

Tanpa Nama berkata...

mengapa ameno yg bedentum dentam mmpertahankan ketuanan melayu tetapi senang2 menyerahkan MIC mengetuai kawasan felda kahang yg mejoriti penduduknya mlayu. tdk adakah anak mlayu felda yg cerdik pandai boleh diketengahkan?tdk adakah suara ank mlayu felda yg paham masalah felda yg bergelumang dgn dadah,masalah sosial boleh diketengahkan...

Jenol berkata...

Sampaikan salam aku pada brother helmet kuning bawak motor kapcai yg baik hati sudi tumpangkan Anwar Ibrahim malam tu....sesungguhnya Allah sahaja yg boleh membalas jasa baik tuan....tuan dan saya sama2 hidup xmewah dan cukup2 ngam2 tp tuan telah buktikan walaupun kita bukan VIp dan bkn org berada yg penting hati baik...SALUTE U BRO!...moga2 apa yg berlaku bole membuka mata kepala hotak org2 Johor yg selami ni fanatik UMNO...