Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Februari 2012

PROJEK JUAL AGAMA - NAK TIPU MELAYU










BN MESTI PERTAHAN PRINSIP NEGARA – berita hairan

Perjuangan menang PRU-13 benteng halang usaha pembangkang ubah ideologi

KUALA KANGSAR: Perjuangan UMNO dan Barisan Nasional (BN) untuk memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) bukan sekadar mahu mengekalkan kuasa politik, malah sebagai benteng untuk menghalang pengaruh dan anasir, termasuk pembangkang daripada menodai ideologi, nilai dan prinsip yang dipertahankan negara sejak sekian lama.

Muhyiddin Yassin, berkata apa yang dinyatakan pemimpin pembangkang seperti Anwar Ibrahim berhubung undang-undang liwat yang disifatkan sebagai lapuk dan terbaru mengenai Israel serta kenyataan beberapa pemimpin pembangkang lain, jelas menunjukkan ada usaha mengubah ideologi, nilai dan prinsip berkenaan.

Justeru, dia berkata, perjuangan mempertahankan perkara itu termasuk nilai agama dan timur daripada dinodai menjadi satu jihad serta amanah yang mesti dipikul setiap ahli dan pemimpin parti.

“Jika kita biarkan pihak ini (pembangkang) ambil alih kuasa politik di negara ini, inilah yang akan berlaku dan ini sesuatu yang perlu kita elakkan...nauzubillah.

“Bermakna perjuangan untuk mencapai kemenangan dalam pilihan raya bukan setakat untuk merebut kuasa politik, kita sebagai ahli UMNO iaitu pendukung kuat dalam Kerajaan BN mempunyai satu amanah yang lebih besar daripada itu.






KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit..LAGI ALLAH DI REKRUT.... kah kah kah..

kah kah kah..ALLAH DI REKRUT UNTUK MENGHALKAN KEJAHATAN.... kah kah kah..

kah kah kah...HASAN ALI REKRUT ALLAH... kah kah kah..

kah kah kah....IBRAHIM ALI REKRUT ALLAH... kah kah kah..

kah kah kah... ZUL NORDIN REKRUT ALLAH...kah kah kah..

kah kah kah..SHAHRIZAT LEMBU REKRUT ALLAH..kah kah kah

kah kah kah..ROSMAH MANSOR PUN REKRUT ALLAH.... kah kah kah..

woit...SEMUA INI KERANA NAK TIPU MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA INI NAK BODOHKAN MELAYU.... kah kah kah

woit... SEMUA INI TAK ADA SANGKUT PAUT DENGAN ALLAH.... kah kah kah..

kah kah kah..SEMUA INI UNTUK PERTAHAN KUASA.... kah kah kah..

kah kah kah.. BILA ADA KUASA BOLEH REMBAT HARTA KEKAYAAN.... kah kah kah..

woit... PISAH KAN AGAMA DARI POLITIK....kah kah kah..

kah kah kah...AGAMA YANG DIPOLITIKAN...MENJADIKAN AGAMA ITU KELIHATAN HINA...kah kah kah..

nota:
politik yang dipisah an dari agama
lebih abik dari agama yang dipolitikkan
asri bekas mufti perlis


AHAD INI PASTI DI KUANTAN


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

guna agama untuk politik
kerana takut hilang kuasa dan harta
takut jadi papa kedana

guna agama untuk politik
kerana kalau kalah naik mahkamah
takut kena masuk penjara

Matrojak berkata...

...

Islam yg dipolitikkan

Islam yg selam

Tidak percaya??

Cuba tanya

Mana komisen kapal selam??...

Kan hanya tinggal selam...

...

senoi perak berkata...

orang melayu ini baik belaka,
mudah percaya pada orang,
mudah mesra dengan orang,
sambil tu, senang ditipu,
bak kata tipu siang hari,
ada lebai pakai kopiah berhujah berteriak-teriak,
senang menarik perhatian,
tapi lebai tu tak tahu lagi betul atau tidak pandangannya,
dalam semua perkara melayu masih tidak berubah,
mamak madey sering kata melayu mudah lupa,
melayu mudah lupa kebaikan orang,
melayu mudah lupa orang belanja makan,
melayu mudah hasad dengki,
melayu mudah iri hati,
bila orang lain berusaha,
melayu mudah sambil lewa,
esok masih ada,
relax dulu, biasa dan sebagainya,
gejala macam ini buat melayu ketinggalan,
melayu pandai jadi ahli politik,
berkenalan dengan pak menteri, usaha mencari projek,
jadi kaya raya, mengatur majlis bagi menteri, menteri gumbira bagi projek jaga lembu,
inilah yang berlaku selama ini,
apabila melayu mula cerdik... mamak madey sudah risau...
mamak madey risau apabila melayu mula cerdik... melayu sudah mula tanya soalan.. tanya soalan yang tak dapat dijawab.
madey nak perbodohkan melayu semua..
menangis, sedih lah konon..
sekarang ada cerita hantu ...
campurtangan israel pulak, kroni amerika pulak dah, semua ini bagi mengekalkan kuasa dan kekayaan yang golongan ini rembat dari rakyat selama lebih 50 tahun...
apa beza british dengan puak ini..
kita rakyat biasa ini masih dijajah oleh fahaman politik dan agama yang sempit.
melayu musuh cina
cina musuh india
india musuh melayu
akhirnya mamak juga yang untung
kah kah kah