Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Februari 2012

MEMAHAMI EEE DAN FENOMENA POLIS PENCEN










NOTA:

ini dinamakan fenomena polis pencen
apakah dia fenomena ini ?

di kampong kampong
kalau kita pergi ke surau
kakau kita pergi makan kenduri
tika ada terdengar seorang lelaki
bagitu gah sekali berlabon
tentang itu tentang ini

lelaki ini akan bercerita dia tahu
siapa boy fren rosmah sebelum najib
dia tahu siapa shahrizat blow job masa student
dia tahu musa hasan kena bayar
dia tahu towkay mana bawa china doll
macam macam dia tahu
bukan main lagi heboh dia bercerita

cuba selidik betul betul
jamin 100% lelaki ini adalah polis pencen

polis pencen banyak cerita
polis pencen banyak maklumat

EEE INI POLIS PENCEN

klip di bawah ini adalah klip polis pencen
yang patut melawat eee ini bukan badan displin gerombolan
tetapi tim SPRM

sila tanya masa eee ini di RTM
berapa ratus jam program eee ini sudah lelong
pada towkay mana di lelong air time RTM ini

sila tanya eee ini
masa eee ini di kementerian pelancungan
saudara mara siapa dapat kontrek

kenapa ketika ada kuasa tak bercakap
kenapa ketika jadi menteri tak bersuara
kenapa ketika tahu hal rasuah beli undi senyap
semua ini adalh tanda tanda fenomena polis pencen

eee ini heboh sekarang
kerana dalam budaya gerombolan
eee ini sudah jadi selipar buruk
sudah tak ada orang pakai

eee ini kata kalau bersih buat demo
eee ini akan ke hadapan
kah kah kah
sebelum ke hadapan
anak anak muda
akan humbankan eee ini ke dalam sungai klang
bagi makan buaya sungai klang

entah entah buaya sungai klang pun
tak mahu makan daging eee yang
penuh dengan duit rasuah ini
kah kah kah


EEE DAN FENOMENA POLIS PENCEN



16 ulasan:

Pak Ngah berkata...

kahkahkah
betul..betul..i like
jaga2 orang seperti ini...

transgender kid berkata...

shahrizat and rosmah both pretty woman i love their fashion sense..they r like mother i wish i had..ermm..happy valentines to blog owner..i am yo new reader..peace :)

binjai berkata...

DUIT DAH NAK ABIS....
maintenance rumah, bot, kapal, semua perlu settle....skrg menyalak la, untung2 ada org blg tulang

Sheild berkata...

kenapa ketika ada kuasa tak bercakap
kenapa ketika jadi menteri tak bersuara
kenapa ketika tahu hal rasuah beli undi senyap

Dulu dia kena jaga periuk nasi. Apa salahnya dia nak bertaubat, dah tahu apa dia buat dulu salah. Bagi can lah wei. Lagi pun dia tak rempat sampai ratus juta, kalau tak dia dah beli tempat dah bagi duit kat ''colleagues'' dia.

Kita saksikan je la apa yang coming soon nanti.

Riversidegrass berkata...

eee ini mau dapat "FREE air time" !
kah....kah......kah......
kah....kah......kah......
kah....kah......kah......

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Brooo..bawak mengucap brooo...
mungkin yeee ni memang betol2 dah insap.
mungkin betol2 dan taubat.
atau mungkin dah nyanyok.
dah buang tebiat kerana umor pun dah lanjut

Tapi gua rasa la brooo
sejak yeee ni timbol, isu lembu dan mat ostolia macam dah agak reda pulak. Dah mula suam-suam kuku gitu.

tu pasal kawan2 gua cakap
jumpa wullar, jumpa yeeee
pelangkong yeee dulu sbb bisa yeee ni 7 kali ganda bisa wullar!

Tanpa Nama berkata...

Walaupun kamu(tt) meletakkan kategori EEE itu sebagai polis pencen, namun pada pandangan aku pula dia adalah pencacai UMNO yang tulen. Disebabkan kesabarannya dalam menjalankan agenda parti akhirnya dia jadi juga menteri walaupun akhirnya dia terbuang juga.

Orang-orang dan ahli UMNO Baru sepatutnya sedar dan faham apa yang diperkatakan oleh EEE dalam youtube http://www.youtube.com/watch?v=a6paaU7mx1o&feature=player_embedded

Tujuannya adalah untuk memudahkan orang tidak berduit dapat bertanding sama dalam pemilihan parti dan diberi peluang menjadi calon dalam pilihanraya ke 13 nanti. Ahli semua peringkat patut memberi sokongan pada EEE ini. Tapi malangnya ramai melihat tindkan EEE ini seolah-olah telah berpihak kepada pembangkang kerana membuka pekong pemimpin yang member rasuah untuk dapat dan kekal jawatan mengakibatkan segala kelemahan kepemimpinan parti tidak boleh dikritik ?.

Rasuah memang perbuatan menjijikkan sehingga isteri sendiri pun boleh dijadi alat rasuah…

Dulu Tauke Resthouse Kulim berkata...

Dia buat rumah besakk di Tawar stail Bollywood. TT patut pergi melawat. Tanya Eee ni dia dah bayar ke hutang makan masa jadi Ketua Gerombolan Kulim Bandar Baru kat tauke resthouse Kulim.

Tanpa Nama berkata...

UMNO simply cant manage difference of opinions

Selayang

Tanpa Nama berkata...

berhati2 dgn mat hitam dan mat gelap....
kah....kah...kah....

TanpaNama berkata...

EEE nie juga bakal jd org kesayangan Anwar, kahkahkah....

Tanpa Nama berkata...

rasa macam nak sepak laju2 kadir nih...

Tanpa Nama berkata...

kah kah.. Masa boleh pau, kemain lagi. Dah bengkrap, nak lepak ngan kita lak.. Kah kah kah. Mana ada macam ni kah kah. Lepak dengan mamat Nigeria la.. Buat scam..kah kah. Woit.. Mamat Nigeria pun taknak join! Mana standard.. Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

blah la lu mamak..dia ni bukan orang penting pun dalam senario politik malaysia sekarang. tiba2 nama dia muncul dalam amanah. amanah ni pon kengkadang kelam-kabut gak. si wan tu bajet diri think tank tak malu lantik diri sendiri. dana dapat dari KU LI..duk diam2 la amanah..apa objektif amanah pon tak tau..dulu bukan main nak dokong panji2 tenku abdul rahman la konon..macam ada takde je aku tengok..cakap la tempat collect dana..nak duit jer tauuu..pastu gi melanconggg..menipu cakap gi kursus seminar itu ini..cukupla pas dap pkr kat semenanjung ni..yang lain2 tu bikin semak jer..ahli bukan ramai mana pon..lagi2 parti kita tuu..tak malu..padan muka kena bahan..hahaha

mohdrazlee berkata...

kalo pki2 pun mmg btol jgk la, masa ada pangkat dlu, suma nya tau psl rahsia si A si B si C smpi la si Z, tapi xnak bongkar pun utk keadilan rakyat demi mjaga periuk nasi keluarga sdiri. bila eee yg bsara, barulah nak cita suma mcm 1 dunia nie dia la ibarat James Bond Malaya dpt myaksikn konspirasi2 Malaysia yg pling jhat dn licik sekali...
bak kata pepatah Karam Singh Walia: "kerana menjaga mulut anak burung yg lapar, maruah sekampung habis terjual"

kak rosmah ku sayang berkata...

aku xmau komen yg lain cuma best bila dgr kisah ttg sharizat blowjob masa jd stuent dulu....hhahaha....stim siot