Sabtu, 11 Februari 2012

SEMUA DI JEMPUT TURUN AHAD 26 FEBUARI INI













MCA PAHANG TUBUH JAWATANKUASA PANTAU AKTIVITI LYNAS – berita hairan

KUANTAN: MCA Pahang akan menubuhkan jawatankuasa khas bagi memantau operasi syarikat Lynas Advance Material Plants (LAMP) yang diberi lesen beroperasi sementara (TOL).

Pengerusi MCA negeri, Liow Tiong Lai, berkata jawatankuasa itu yang akan ditubuhkan bersama beberapa persatuan Cina di negeri ini akan memastikan LAMP mematuhi lima syarat yang ditetapkan di bawah TOL itu.

"Kita mahu pastikan Lynas patuh kepada peraturan yang ditetapkan supaya kesihatan dan keselamatan penduduk di Kuantan diutamakan dan tidak terjejas," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat jawatankuasa MCA Pahang di sini, hari ini.

Liow yang juga Menteri Kesihatan berkata, langkah itu juga akan membantu jawatankuasa khas yang ditubuhkan kementeriannya beberapa bulan lalu bagi tujuan sama.

"Jawatankuasa (di bawah kementerian) ini mempunyai panel yang dibarisi pakar kesihatan kita di mana kita melihat sama ada operasi Lynas akan membahayakan kesihatan penduduk Kuantan dan sekiranya ada kita akan keluarkan cadangan kepada pihak berkuasa untuk diambil tindakan," katanya. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit....JANGAN PERCAYA PARTI CUKONG INI.... kah kah kah..

kah kah kah.... PENYOKONG PARTI CUKONG INI SEMUA SUDAH LARI .... kah kah kah....

kah kah kah...MACAM TIKUS LARI BILA KAPAL TENGGELAM.... kah kah kah...

kah kah kah...RAMAI DAH MULA JUAL HARTA ... TAKUT....kah kah kah..

kah kah kah...HARGA RUMAH HARTA TANAH DI KUANTAN MAKIN JATUH.... kah kah kah...

kah kah kah...CLUB MED DI CHERATING AKAN DI TUTUP.... kah kah kah...

kah kah kah...CEO CLUB MED DARI PARIS TELAH DATANG MELIHAT KEDAAAN.... kah kah kah..

woit...TAK PAYAHLAAA BUAT PEMANTAU.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU LOJI INI MELEDAK ... NAK PATAU APA LAGI?...... kah kah kah...

woit... NANTI KENA PULAK BUAT PEMANTAU UNTUK PANTAU PEMANTAU...TAK ABIS ABIS....kah kah kah....

woit..TUTUP SAJA KILANG RADIOAKTIF INI..... kah kah ka



ANAK MUDA SEDIA BERDEMO




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lepas tu badan yg memantau pemantau pula akan dipantau oleh satu lagi badan pemantau. kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

alamak club med nak tutup ke?

tak bleh nak skodeng lerrr...

cherating beach apa citer???

Encik Langau berkata...

MCA said: Choosing DAP equivalent to voting for PAS. Because Parti Islam Se-Malaysia (PAS) - represent Muslims in Malaysian politics

DAP said: Choosing BN equivalent to voting for UMNO. Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO)- represent Malay in Malaysian politics

The conclusions is always the same, MALAY and MUSLIM.

So "SAPA YANG BUSUK"
a.) Cina.
b.) India.
c.) Benggali.
d.) Bumiputera.
e.) Melayu.

GADUH JGN TAK GADUH. Menang Sorak Kampung Tergadai

POLITIK ITU BUSUK! KAH KAH KAH

Ada aku kesah!

Tanpa Nama berkata...

perkataan 'pantau' 'memantau' pemantau amat digemar oleh orang kerajaan. macam takde perkataan lain nak letak. pantau-pantau tu kononnya sedang memerhati dengan fokus ala2 CIA guna teropong atas bumbung la.padahal tengah bersandar kekenyangan baru lepas berak. bila menteri minta baru terhegeh2 nak draf. letak ayat pantau2 konon2 nak tunjukkan yang kementerian tu buat kerja. penipu je lebih. tang sbpa riuh nak naik gaji. kerja lembab.

Tanpa Nama berkata...

jom turun ramai2 ke kuantan. kat sana ada patin masak tempoyak yang paling ori di malaysia. sebelum makan check dulu duit kat poket. jangan sampai lepas makan patin ori korang kena gadai jam tangan atau kena cuci pinggan mangkuk.

korang bukan tak tau harga patin ori masak tempoyak kat kuantan. harga potong leher terutama kalau korang bukan anak tempatan!

TO ENCIK LANGAU:
MAKSUD DAP IALAH KENYATAAN MCA TU RASIST (UNDI PAS TU UNDI MELAYU) DAN SEBAB ITU DAP KATA UNDI UMNO PUN UNDI MELAYU JUGAK. DAP TIMBULKAN PERSOALAN, KENAPA MIC LARANG CINA UNDI PAS TETAPI KENAPA PULA PADA MASA YANG SAMA TAK LARANG CINA UNDI UMNO SEDANGKAN KALAU UNDI UMNO PUN UNDI MELAYU JUGAK. LANGAU KENALAH FAHAM MAKSUD DAP TU. JANGAN TERUS JADI LANGAU MENJILAT TAIK DAN BERKATA 'ADA AKU KESAH?' KECUALILAH ENCIK LANGAU DARI KETURUNAN LANGAU BABI (LANGAU UPAHAN UBN YANG DAPAT GAJI BULANAN)

Tanpa Nama berkata...

Kesian penduduk Negeri Pahang...
1)tanah besar tetapi tanah tak ada value...
2) Projek terbesar Felda di Pahang...itu pun sikit2 kena amik..lps dah masuk listing...terus hilang saham pemilikan tanah
3) Sektor pelancongan pun dah nak lari..kerja kilang Nuklear ajelah jawabnya
4)Tiap2 tahun banjir..tak pernah selesai..agak2 boleh percaya ke kilang nuklear tak meletup? isu banjir pun tak selesai...nak jaga kilang nuklear?
5)Kalau ikut konsep Kepimpinan Melalui Teladan..dgn mbnya sebagai ketua...maka kesimpulannya...pemimpin cerdik menjadikan rakyatnya cerdik..pemimpin bengap melahirkan rakyat yg bengap..patutlah Kerajaan Persekutuan suka sangat kat Adnan Yaacob ni..sennag diperlembukan...

Tanpa Nama berkata...

woi mca jgn jadi bongok,bukan pantau tapi tutup,nilah bodohnyer bila kawan dgn umnongok,ambil iktibar yg berlaku kat bukit merah,org umno dulu kini dan selamanya bebal nak mampus,pada pekerja lynas yg konon2 nyer sokong pakatan pergi mampus sama korang,korang sama dgn lynas umno dan barisan nasional yg menyumbang untuk menjahanamkan kesihatan rakyat kuantan,baru dapat gaji lebih sikit sanggup bersekongkol dgn umnongok

bodo piang punya TT berkata...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit....kilang nuklear?? meletup??kah kah kah..

kah kah kah.... orang suruh sekolah dia tak mau dah besar menyusahkan orang!!! .... kah kah kah....

p/s: bodoh punya TT & da gang!