Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Mac 2012

JANGAN BUNUH BAYI - GUNAKAN SARKOT





GUNAKAN AKU - JANGAN BUNUH BAYI







LEBAISATION
Lebaisation mengakibatkan ramai orang Melayu yang berzina membuang bayi kerana takut dikatakan orang tidak lebai. Kebanyakan lelaki Melayu takut nak beli kondom di farmasi sebab jika orang lain nampak mereka akan mengumpat mengatakan pembeli kondom itu tidak lebai. Jadi lagi lebai lagi takut nak beli kondom. Jadi terpaksa pancutkan air mani kedalam burit sigadis malang. Bila sudah hamil, tak nak mengaku buat anak dara orang mengandung sebab takut dikatakan tidak lebai.

Lagi lebai lagi tak nak mengaku sebab nak jaga status kelebaian mereka. Bila si gadis malang bertanya apa nak buat, si lelaki akan berpura- pura buat tak tahu atau menyuruh si gadis malang membuang bayi secara senyap - senyap sebab takut perbuatan mereka diketahui oleh Tok Lebai.

Jika Tok Lebai tahu, susah nanti kerana pasti kena hukum samada kena sebat atau kena hantar ke pusat pemulihan akhlak. Ibubapa akan dapat malu kerana anak yang sejak dari kecil disangka lebai tidaklah lebai sangat jika dibandingkan dengan pemuda-pemudi yang gilakan punk rock.
By Shahrizat Beli Kondom Di Bangsar on KALAU GUNAKAN SARKOT - TRAJEDI BAYI MATI TIDAK AK... on 3/14/12


JANGAN KLIM WAKIL ALLAH
Komen bodoh so-ekor Beruk.. Buat apa kita nak minta ustaz/haji/imam/kadi merestui perkahwinan kita? Ustaz/haji/imam/kadi ni serba serbi nak mengawal kehidupan kita. Mereka nak kontrol kita semua. Kita mestilah sedar bahawa geng-geng ustaz/haji/imam/kadi adalah ajen Rajah Gopal.

Taat kepada ustaz/haji/imam/kadi bermakna taat kepada Rajah Gopal yang menjadi ketua agama. Ketua agama yang sebenar ialah ALLAH SWT bukannya ustaz/haji/imam/kadi/Rajah Gopal. By Tangkap Shahrizat on BERSARKOT LAH KAMU UNTUK KESELAMATAN on 3/13/12 Woitt...kalau dh bodoh tu,janganlah bagitau org...kalau ko nk berancuk pun,ikut suka hati kau lah...berancuklah dengan cara yg halal..(kawen)

Pandai pulak ko claim Allah tu Maha Ber4kuasa...kalau ko percaya pd Allah,ikut la apa yg Allah suruh..bukan ikut Rajagopal2, pak2 Imam,ustaz2 & bagai...woitt...ko mati nnt x yah panggil ustaz la utk kebumikan jenazah ko...bg je anjing makan tau!!! Bangang!!!!
By Anonymous on DENGAN SARKOT BAYI TIDAK AKAN DIBUANG on 3/14/12

Bila dah berlaku macam ni, yang didakwa biasanya yang perempuannya sahaja. Lelaki yang mengentotnya dah terlepas entah ke mana. Orang Melayu ni, kadang malunya tak bertempat. Nak buat majlis kahwin yang simple tak mau, malu kat jiran-jiran mengata anak dara dah ditebuk tupai. Padahal tiap kali dating sure nak mengentot. Tak dapat check in, dalam semak pun jadi.

Sebelum mengentot, nak beli kondom kat 7-eleven malu, nak mengentot takda pulak rasa malu. Sedap-sedap mengentot terpancut dalam. Bila dah asal mengentot je pancut dalam, sure akan benih melekat. Dah melekat tu, pandai-pandai la si laki tu lesapkan diri. Si perempuan jugak yang merana. Orang Melayu ni bodohnya sampai ke tulang, benda ni dah lama dah, sejak dari zaman filem Ali Setan. Still bebalnya tak berkurangan.
By Mr Sylarius on KALAU GUNAKAN SARKOT - TRAJEDI BAYI MATI TIDAK AK... on 3/14/12


RAJA GOPAL ENTOT BAIK
Bagi rakyat biasa yang miskin dan tak kacak, nak kahwin memang amat susah sekali. Jadi saya harap tok kadi, mufti, ulama dan Jabatan Agama tidak menyusahkan rakyat. Tetapi bagi orang kaya macam Rajah Gopal atau Menteri Besar Melaka, nak kahwin memang senang sekali. Rajah Gopal hanya perlu mencari perempuan cantik yang dia suka dan terus rogol dan perkosa sebab tiada sesiapa yang berani menangkap atau mengkritik Rajah Gopal kerana Rajah Gopal itu maksum.

Tengok apa yang terjadi kepada seorang gadis cun Indonesia bawah umur yang berusia 15 tahun ketika dirogol dan diperkosa oleh anak Rajah Gopal. Tengok video ini di YouTube http://youtu.be/yq1MOENHcNU Hakikatnya di Malaysia, memang mudah sekali bagi Rajah Gopal untul berkahwin. Mereka hanya perlu merogol dan memperkosa si gadis yang mereka gemari.

Lepas itu Tok Kadi akan menikahkan mereka. Bagi orang miskin dan Gagalist macam kita, lain punya cerita. Kalau kita berkahwin di Thailand kerana harganya lebih murah, Jabatan Agama akan kata perkahwinan kita tidak sah. Jadi memang betul, mereka ini nak mengawal setiap gerak geri kita.
By Gerakan Mansuhkan Free Loaders on DENGAN SARKOT BAYI TIDAK AKAN DIBUANG on 3/14/12

DULU DAN SEKARNG
Prince Noob berkata... mmg la susah... sbb org zaman sekarang bukan mcm zaman dulu... kesedaran bakal suami isteri terhadap tanggungjawab, agama kurang. kawin kebanyakannya sbb nak memantat je. kalau kawin senang2 xpayah kursus xpayah mas kahwin apa semua, nanti kalau nak cerai pun senang2 je sbb fikir time kawin senang. lepas cerai kawin lagi lain, senang la katakan.

ni yg kawin susah pun byk kes penceraian, apatah lagi bila dah terlalu mudah. 13 Mac 2012 10:38 PG WOIIIIII!!! Memantat lepas kahwin dapat pahala bongok! Apa salahnya kawin sebab nak memantat... kurang2 tak de ah buang baby...

Bangang! Mas kawin deal ngan pihak pompuan la bongok... bukan deal ngan pihak agama... apa ko bongok ni? Cerai? Kan aku cakap, cube study betul2 Matematik Moden bab perbandingan... Sila fikir masalah yang lebih berat untuk diselesaikan dari masalah remeh temeh terutamanya cerai-berai. Mana lebih berat masalah, selesaikan masalah buang bayi atau cerai berai?
By Pro_Pembaharuan on BERSARKOT UNTUK KESELAMATAN KITA BERSAMA on 3/14/12



4 ulasan:

29 tahun xsolat bole elak zina ke? berkata...

bangang... masih ramai lagi pembaca tt yg berlagak alim berhujah islam sana islam sini...tu salah ni salah....patut buat tu patut buat camni...

padahal dia sendiri dok memangkah BN UMNO dlm PRU yg lepas....aku ulang semula, pangkah UMNO BN sama la macam menyokong sistem kehidupan sekular BARAT....nak tegakkan islam kecoh sana sini tapi hanya utk kehidupan seharian jer...sedangkan masa mengadili kes mahkamah jatuh hukum kat rakyat pakai hukum civil British...nak tetapkan dasar negara pakai sistem pemerintahan BARAT kafir yg British ajar...

sudahla wahai lebai2 setakat dlm blog...ketahuila undi BN UMNO bermakna ko sokong sekular....undi PKR DAP mungkin serupa jgk...hanya PAS jer konon2 nak tegakkan negara ISLAM tp bole ke???

buat masa ni, setuju jer la zaman skg pakai kondom lagi efektif elakkan kehamilan...nak halang org berzina setakat mana mampu dilakukan pada zaman kehidupan diperintah BN 54tahun ni....org skrg semakin ramai xtakut azab neraka dan dosa... lagi la org mcm tt 29tahun xpernah solat+tonggang+ kongkek...bole ke elak zina???(merujuk gossip polis yg ditulis dlm blog tt)...solat hajat doa pada Allah/tuhan korang moga2 perubahan akan ada...

Tanpa Nama berkata...

tt, budak2 ni malu alah nk beli kondom sebenarnya..yela ,nk beli kat 7e, yg jage kaunter tu mesti akan usha daring je pastu mulut terkumat kamit..nk pegi farmasi or kedai sengsei,yg jaga nyer dah baya2 mak or bapak sendri,lagi la budak2 ni segan..

penyelesaiannya kalo bole company2 kondom mcm durex ni,dibenarkan utk mnjual kondom dlm mesin layan diri..skang ni,nk beli air,topup,t n go,junk food sume dah pkai mesin layan diri..so harap2 sape yg segan nk beli kondom tapi berahi nk berancuk sila beli di mesin ni..

nti geng2 serbanistas mesti akan bising,yg mesin ni akan menggalakkn perzinaan,alaaa rasuah tu xde pun mesin layan diri makin tahun makin parah gak rasuah yg berlaku...

Tanpa Nama berkata...

he..he..he..pakai sarkot bukan elak zina....ALlah larang zina...bukan setakat larang buat tapi larang dekati zina...kalau kau orang ikut cakap hisham yang 20 tahun tak sembahyang (dia sendiri bukak tembelang diri sendiri) itu kau ponya pasallah...
kau boleh pilih nak ikut cakap Allah dalam quran atau cakap hisham dalam TT...
pakai sarkot konon...tapi itu sarkot bisnes lendir paling lumayan puak kapitalis ....bab ni kau dokong pulak kapitalis...

29 tahun xsolat bole elak zina ke? berkata...

kepada tanpa nama 15 Mac 2012 4:41 PTG

memangpun pakai sarkot bukan boleh elak zina...tapi boleh elak kehamilan dari berlaku dan elakkan bayi yg dilahirkan tanpa luar nikah dibunuh dibuang merata2....sarkot bines lendir kapitalis yg lumayan tu pulak milik siapa???...siapa yg untung???...

ko ni antara yg bangang....bab2 memantat ko rujuk Hukum Allah dalam Al-Quran hujah lebang lebong sana sini....bab2 penghakiman tidak adil mcm kes altantunya tu,bab2 pemberian tender kerajaan melalui rundingan terus tu, bab2 rakyat kene tahan ISA tanpa bicara xsabit salah apa2 kene penjara didera mental xpulak ko rujuk Hukum
Allah dalam Al-Quran?....

Ko ni lah antara manusia bangal yg au maksudkan....xsedar ko tu sokong sistem sekular melalui undian BN UMNO ko melalui PRU lepas....laksanakan Hukum Allah separuh2 efektif ke?...cuba ko pikir....tu sbb skrg bnyk bala bencana Allah turun...rakyat mcm ko ikut perintah Allah masa kehidupan seharian tp ahli politik pemimpin UMNO BN ikut perintah Allah ke masa memerintah Malaysia?....Najis Raqak tu terang2dlm tv3 cakap xnak laksanakan Hukum Hudud dan Takzir dlm Malaysia....

aku pedulik ape pasal tt xsolat 29tahun...itu dia punya pasal la...sapa ikut dia mmg bodoh sendiri mau ingatla...sapa yg ikut pikir sama mcm ko pun sama tolol

skrg setelah ko sedar dari kebangalan dan ketololan ko, cuba ko pikir camne nak suruh semua org Islam di Malaysia jauhkan zina dalam suasana sekular berbilang kaum diperintah kerajaan UMNO BN yg mendokong sistem pemerintahan BARAT BRITISH DEMOKRASI RAJA BERPARLIMEN tapi ISLAM hanya dibenar dilaksanakan dlm hidup seharian rakyat utk mati, memantat, solat, sambut hari raya,rebut bahagi harta pusaka,gadai emas, perbankan islam,takaful insurans, kawin, mati tanam masuk kubur, kenduri kendara, sunat kote pantat anak ko, marhaban akikah korban... tu sbb aku ckp ko bangal tolol....paham?