Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Mac 2012

RAKYAT TELAH BOSAN DENGAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT




TUNAI INI DULU SEBELUM PRU















KOMENTAR TUAKR TIUB


rakyat telah bosan mendengar labon mp
rakyat telah bosan mendengar labon pemimpin parti
rakyat telah bosan mendengar cakap anwar ibrahim
rakyat telah bosan mendengar cakap haji hadi
rakyat telah bosan mendengar cakap lim kit sing

rakyat telah bosan mendengar berita tentang undi hantu
rakyat telah bosan mendengar tentang ubah alamat pengundi
rakyat telah bosan mendengar tentang mat bangla jadi pengundi
rakyat telah bosan mendengar tentang mat indon jadi pengundi
rakyat telah bosan mendengar tentang rela bertambah jadi undi pos
rakyat telah bosan mendengar tentang wataniah tambah jadi undi pos

persoalan ialah:
apa tindakan selain dari bercakap
apa tindakan selain dari buat press conference
apa tindakan selian dari hantar memo


yb yb pakatan rakyat jangan jadi nato
pemimpin pakatan rakyat jangan hanya pandai bercakap

tukar tiub cadangakan
turun ke jalan raya
sebelum pilihan raya

NOTA:
pemimpin pakatan rakyat
tolong jangan tipu rakyat
dengan sidang media
kerana sidang media tak ubah apa-apa!
















MP DAKWA RIBUAN DITUKAR MENJADI PENGUNDI POS - mkini

Ahli parlimen Kuantan, Fuziah Salleh hari ini mendakwa seramai 3,959 pengundi di seluruh negara telah ditukar status menjadi pengundi tentera atau polis.

Fuziah berkata perkara itu tidak masuk akal kerana pengundi berkenaan berusia lebih 30 tahun.

"Had umur untuk menyertai tentera dan polis ialah 30 tahun. Tetapi ada di antara pengundi yang ditukar status ini berusia sehingga 60 tahun," dakwanya.

Bercakap kepada media di lobi parlimen, Fuziah juga mendakwa nama pengundi berkenaan telah dikeluarkan daripada daftar pengundi induk untuk suku ketiga tahun lalu tetapi muncul semua dalam senarai pengundi pos dalam suku tahun seterusnya.



10 ulasan:

pakcik lan berkata...

Jgn kata sapu duit atau harta Rakyat. Nama Rakyat pun sapu! Patutlah toyo idolakan batang penyapu

Tanpa Nama berkata...

yep bro isham , wa pun ada pikir macam lu , kita mesti setelkan semua masalah sebelum masuk gelanggang pilihanraya kalau tak guna masuk pru DAN TIDAK BOLEH SEKADAR CAKAP DAN CERAMAH , jalanraya antara cara terbaikkkkkkkkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

tukar tiub nak jadi hassan ali kedua?

underBear berkata...

ini yang ditunggu tungu...
dah2 la melayan genh umno ni nak melayan bosan dengan anuar ni..dengan mat sabu ni...
si anuar ari2 masuk suara keadilan,dedah nama pengundi hantu la hapa la.
aku rasa dia pon pcaya dengan cakap najib soh guna saluran betol kalau nak protes.
kepala...tak larat nak tunggu dah wey.hg tak pa la dah nak mati.dah la kena pemain,dok pi tala bagi kena main lg.sampai sut tak abeh.

Tanpa Nama berkata...

dua2 sama je....2X5 , tau MOOOWWW aje

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah hasut lagi bro TT.. tolong jgn berhenti menghasut :D

Tanpa Nama berkata...

Hrmm...no komen. Bile pakciks dan lebais PR sume dah sedar dari delusi...gua harap jangan sampai nasi dah basi campur berlendir.
PR-->>"Gua sambung tidur dulu...ary nie mungkin teruk tapi esok masih ada...everything will be alright! Yang penting ceramah. Ceramah mintak undi supaya aku dapat jadi YB...muahahahaha!!!"
Distand sounds~~~~
Citizen-->(No!!! Wake up idiot!!! Everything is not alright!!! We'll be cheated once moar!!! The rakyats we'll lose and suffer!!!)
.......
Inilah realiti nyew...*sigh*

Tanpa Nama berkata...

Hrmm...no komen. Bile pakciks dan lebais PR sume dah sedar dari delusi...gua harap jangan sampai nasi dah basi campur berlendir.
PR-->>"Gua sambung tidur dulu...ary nie mungkin teruk tapi esok masih ada...everything will be alright! Yang penting ceramah. Ceramah mintak undi supaya aku dapat jadi YB...muahahahaha!!!"
Distand sounds~~~~
Citizen-->(No!!! Wake up idiot!!! Everything is not alright!!! We'll be cheated once moar!!! The rakyats we'll lose and suffer!!!)
.......
Inilah realiti nyew...*sigh*

Pro_Pembaharuan berkata...

kita ambik citer kat egypt... sane revolusi timbul bukan sebab pembangkang... tapi anak muda... skarang malaysia tiada pemimpin revolusi anak muda... nak harap TT? TT dah tuaaaaaaa!!! tak bley masuk! kekkekeke...

Tanpa Nama berkata...

orang tua macam TT ni boleh menghasut saje laaa, yang buat kerja orang muda. Penghasut dah ada, si pembuat kerja takde, itu masalah kita di Malaysia.