Khamis, 3 Mei 2012

HIKMAH POLITIK JALAN RAYA











AL-JAZEERA TUNTUT PENJELASAN PENAPISAN ASTRO
- mkini

Rangkaian berita antarabangsa Al Jazeera menuntut penjelasan daripada Astro mengapa liputannya mengenai perhimpunan BERSIH 3.0 Sabtu lalu didakwa telah ditapis.

Dalam satu kenyataan yang diemel kepada Malaysiakini dari ibupejabat
Al Jazeera di Doha, Qatar, rangkaian berita itu berkata Astro sehingga ini tidak memaklumkan tentang kemungkinan tapisan dibuat kepada program beritanya.

"Laporan berita kami adalah catatan fakta peristiwa pada hari tersebut, dan pencerobohan dalam proses editorial kami adalah tidak wajar. Kami tidak pernah ditapis dengan cara ini oleh platform pengedaran lain di mana-mana sahaja di dunia," katanya.

Rangkaian berita itu menambah bahawa ia juga akan menuntut Astro menjelaskan bagaimana laporan wartawannya, Harry Fawcett pada hari berkenaan telah melanggar "peraturan kandungan tempatan".

"(Astro) perlu menggariskan dengan tepat apakah dakwaan

pelanggaran itu dan bagaimana mereka boleh membuat keputusan tersebut," katanya.

Masih tidak jelas bahagian mana laporan Fawcett mengenai BERSIH telah ditapis, sepertimana yang didakwa oleh lamanweb Sarawak Report.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI SATU LAGI KEJAYAAN DEMONSTRASI.... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH HIKMAH NYA POLITIK JALAN RAYA.... kah kah kah..

kah kah kah..KITA TELANJANGKAN MAT MONGOL YANG MENGAKUI NAK JADI LIBERAL...kah kah kah..

kah kah kah...KITA BOGEL KAN MAT MONGOL... YG KLIM ADA DAR TERBUKA...kah kah kah..

woit... TAPI JANGAN BOGEL KAN BIK MAMA... MUNTAH SATU DUNIA.... kah kah kah









MALAM INI SIARAN LANGSUNG DARI DEWAN CHINA

radio bangsar utama malam ini
dari jam 8.00 malam akan
membuat siaran langung
di forum - keganasan polis -

sila layari:

www.radiobangsarutama.blogspot.com

www.radiobangsarutama.com


inilah radio laporan jelas berani langgar

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Belum telanjangkan pun dah muntah dengar Nama bik mama. Buwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Mari kita muntah ramei ramei kat bik mama buwekkkkkkkkkkkkkk

Stupid University berkata...

Mengikut laporan Malaysiakini, pendakwa Peranchis dakwa bini Rosmah minta USD 1 bilion untuk Perimekar! Kah! Kah! Kah! Habis terbarai! Kah! Kah! Mana bini Rosmah nak lari selepas ini? Rwanda atau Somalia? Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

apalah bebudak nie dah abis bersih pon masih berkhemah di depan dataran kau buat najibtunya & rosmewah pening2 lalat dahlah tak leh nak gi obersea nak perabis duit rakyat, nak shoppin kat paris pon gari dah tunggu..nampak gaya jibtunya bawak rosmewah shoppin kat parit jerlah kat kawasan ahli parlimen baboon si tajuddin...mat sembab makin sembab & makin lebar senyuman makin dekat mendapt kerusi utk jadi bakal ketua pembangkang..kah3x

average joe berkata...

oranglain kata, bukan aku kata, hajah imah dulu teramatsangat marah tahap bengang berasap bak kata orangputeh hell hath no fury like a woman scorned lalu suruh polis 2ekor tu letupkan tun tuya dengan c4 di lereng bukit...

agaknya kali ni hajah imah jugak yg marah sangat2 sebab hari sabtu terakhir hujungbulan april tu masa bini dia dah dapat gaji termasuk tunggakan kenaikan dan bermacam jenis subsidi bentuk elaun, sekali 200ribu orang potong stim takdapat lah hajah imah nak shopping ringan2 30-40ribu ringgit sekitar jalan tar dengan sogo, lalu dia pun suruh polis 2briged tu letupkan peserta bersih dan jugak pemberita2 yg menyebok termasuk yg di lereng sungai kelang tu!

agaknye la...

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?