Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Mei 2012

JANGAN BIARKAN PANDDY KUTTY INI TERUS TIPU MELAYU



ANAK PANDDY KUTTY





RAKYAT PERLU LEBIH RASIONAL: MADEY - meloya

KUALA TERENGGANU 3 Mei - Rakyat negara ini perlu lebih rasional agar tidak terus diperbodoh dan diperalatkan pemimpin pembangkang yang tergamak menghalalkan demonstrasi ganas demi kepentingan tertentu dan cita-cita mereka untuk merebut kuasa.

Mahathir Mohamad berkata, jika rakyat berterusan terpedaya dengan usaha pembangkang itu, mereka sebenarnya turut sama bersubahat kerana perbuatan sedemikian jelas bercanggah dengan ajaran Islam.

"Saya harap rakyat tidak mudah diperalatkan orang lain. Jika tidak, kita (rakyat) pun bersubahat sama melakukan perbuatan keji (rusuhan ganas) yang bercanggah dengan ajaran Islam.

"Jangan biar diri kita terikut-ikut dan jadi ganas seperti mana dianjurkan pihak tertentu untuk menghancurkan negara. Negara kita akan sentiasa aman damai kalau kita tidak terpengaruh dengan perbuatan mereka ini," katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM... BABI MULA TERBANG.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM....BABI MULA NAIK HAJI...kah kah kah..

kah kah kah..BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM...BABI MULA JUMPA ANAK MADEY...kah kah kah..

kah kah kah...BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM...BABI MULA BINCANG DENGAN MIRZAN... kah kah kah..

kah kah kah...BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM.. MIRZAN BELI KILANG ARAK...kah kah kah..

kah kah kah...BILA MADEY CAKAP HAL ISLAM TANDA GEROMBOLAN AKAN MAMPOOOS...kah kah kah









MALAM INI RADIO BANGSAR - TERUS MENERUS DARI DEWAN CHINA

sila layari radiobangsarutama.blogspot.com
malam ini dari jam 8.00 radiobangsar
akan membuat siaran langsung
forum keganasan polis dan duduk bantah

malam ini juga radiobangsar
akan melaporkan berita berita
dari paris tentang kes rasuah najib

sila layari sekarang:




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ustaz madey telah bersabda tuuuu....

piiirraaaaaaaah!!!!

ini org, mmg suka cakap terbalik lerrr...

aku nak tengok, ini orang main taik sendiri....

tak pa, tak pa, tak pa...aku nak tengok sungguh, apa yang almarhom ustaz fadil berkata akan menjadi kenyataan....we will see!!!

Tanpa Nama berkata...

madey s/o kutty makin ari makin mereng pasal apa yg dirancang semua dah tak menjadi..semuga allah panjangkan umur situa kutuk sehingga ia dpt melihat kehancuran umnok dgn mata beliau sendri

Tanpa Nama berkata...

bila nak tukaq nama jadi san migueldir ye... :P

Tanpa Nama berkata...

bila nak tukaq nama jadi san migueldir ye... :P

Labi berkata...

Mana pernah semangat HIDUP MELAYU! !! nak masuk dalam diri Madey..pasal pe ha? Kah..kah..kah...
Apsal ha...mamak bukannya ramai..tetapi jawatan penting dalam parti melayu n kerajaan agak besar peratus nya..even MB pun ada. ..ngape ha? kah kah.kah...
Dah pencen pun mamak masih cengkam n perbodoh melayu..kah kah kah
Kesian. ...Lantak kamu le Labu..terus d prbodohkn..

Tanpa Nama berkata...

patut taruk muka madey kat botol guiness stout

Tanpa Nama berkata...

tungku abdul rahman pun cakap suruh berhati2 ngan Dr Mahathir ni.kuat auta.dengar2 13 may dia jugak yang cetuskan dengan surat2 layang.itu cara dia nak tekan tungku dengan cetuskan riot antara kaum. tun memang hati busuk.

tun kudut berkata...

correct correct. ini tun kepala bana memang busuk hati. awal 80 an waktu baru naik PM dia suruh kaum dia keling tongkang masuk melayu edarkan surat surat layang yg api apikan org melayu suoata bergaduh dgn org cina. hasilnya berlakulah pergaduhan murid murid sekolah 2 bangsa tu di kg aku. guna batu besi kayu dll. keling tongkang ni yg juga seorg guru dan isterinya bidan kerajaan senyum aje sambil kutip untung jual emas secara ansuran. sekrg cikgu keling tu dah mampos aku harap dia kena seksa dgn malaikat sbb jd barua pandy kutty. tak lama lagi tun keoaka baba pun nak kojol. makaikat dah buat rehearsal nak lanyak dia. kahkah.