Khamis, 3 Mei 2012

POLIS MENGGANAS PERLU DI TANGKAP




KOMENTAR TUKAR TIUB


polis yang ganas perlu ditangkap
polis ganas wajib dibawa ke pengadilan

siapa memberi arahan
kepada polis polis ini
untuk mengganas?

dari berita yang tersebar di media arus perdana
ketua pengarang akhabar telah lebih awal dipanggil
untuk diberi taklimat agar berita bersih tidak dilapor

ini ertinya ada rancangan untuk polis mengganas
ini ertinya ada konspirasi untuk buat kacau

kenapa?
apakah ada yang benci najib?
keganasan polis ini akan memalukan najib


NOTA
rakyat satu malaysia bukan bodoh
gaji polis di bayar dari duit cukai
duit rasuah juag dari duit rakyat

tak kan rakyat bodoh bayar duit polis
tak kan rakyat bodoh tanggung makan polis
kemudian polis yang sama belangkong rakyat

ini telah terlebih
masanya telah sampai
untuk kita semua humbankan najib
humbankan united malays national organisation

orang ramai benci pada najib
orang ramai benci pada united malays national organisation
kalau najib tak ada
kalau gerombolan tak ada
barulah negara ini aman damai


PEGUAM MANGSA POLIS




PESERTA BERSIH GANAS AKAN DI TANGKAP
- mkini

Polis akan menangkap peserta perhimpunan yang bertukar ganas di ibu negara Sabtu lepas dalam masa terdekat, dengan bantuan gambar-gambar pihak berkenaan yang diperoleh pasukan itu.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Mohd Bakri Zinin berkata gambar-gambar mereka yang bertindak ganas seperti memukul polis dan orang awam serta merosakkan harta benda ketika perhimpunan itu berlangsung akan disiarkan tidak lama lagi.

"Kami ada gambar-gambar mereka dan kami akan hebahkan kepada media dan orang ramai dalam masa terdekat bagi membantu kami menangkap perusuh-perusuh itu," katanya kepada pemberita di ibu pejabat polis Bukit Aman di Kuala Lumpur, hari ini.

LAGI MANGSA KEGANASAN POLIS




nota:
amat jelas yang pakai baju biru ialah polis
yang pakai baju kuning ialah demonstaran
tak perlu buang masa
ini saheh bukti polis ganas





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Malaysia patutnya berterima kasih kpd kerajaan kerana Rakyat diutamakan, diberikan/dipulangkan kepada rakyat/pembayar cukai "gas" dan "air" percuma. rakyat yg dtg pada bersih tempohari perlu menyediakan sedikit garam sahaja. Wang pembayar cukai telah dipulangkan kepada rakyat/pembayar cukai. Tahniah dan terima kasih.
Rakyat juga diberi pendedahan situasi serta penderitaan saudara kita di Pelestin, satu pengalaman yang amat berharga kerana amat mustahil untuk menghantar 300 ribu ke Pelestin kerana kos nya amat tinggi. Jadi insaflah wahai rakyat Malaysia dan fikir fikirkanlah dan selamat mengundi diPRU 13.

Pena Hitam (Asraff) berkata...

'kita akan siasat semua aduan' kata polis dalam sidang akhbar 'pilih kasih' semalam... Kah kah kah.. Mu try bagi aduan skit, tok sah banyak, 100 cukup.. Mu bg bukti2 yg ada skali.. Bg mudah kerja depa., kita tengok apa yg blaku lepas tu.. Ramai lg mat polis kat dalam tu yg baguih.. Mana tau ada org2 depa jg yg bg gambar2 ni utk tolong mangsa..

Tanpa Nama berkata...

tumpang letak info bro TT; petikan dari SarawakReport:
"The Middle East’s leading TV News Service, Al Jazeera, has given its own appalled reaction to the discovery that its coverage of Saturday’s Bersih 3.0 rally may have also have been doctored by Malaysia’s Astro satellite station" - adoii satu2 nya negara yang ada brani langgar undang2 dunia... bestnya Pak Jib nih...
-demamB3.0-

Tanpa Nama berkata...

pigi dah

kampong lad berkata...

'polis yang ganas perlu ditangkap
polis ganas wajib dibawa ke pengadilan'

semangat setia kawan dlm prdm hanya ujud bila depa 'berperang' dgn rakyat, kalau sesama depa benda tu dah lama dah hilang. dlm hal ini what do we expect? sekurang2nya apa yg kita boleh buat ialah klip2 kekejaman mereka diletak disemua blog2 setiap hari & gambar2 aksi keganasan disebar kpd umum (dibandar2, pekan2, kampong2 & desa2) sehingga matlamat kita tercapai. rakyat mesti di peringat selalu. 'depa bagi ubat sendiri makan'.

Tanpa Nama berkata...

tak kira samada peserta bersih atau polis yang ganas dijatuhkan hukuman...Polis patutnya lebih berat hukuman kerana sepatutnya polis menjaga keamanan bukan mencetuskan keganasan..saya bersetuju tindakan keras dikenakan keatas polis yang mengganas