Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Mei 2012

KETUA WANITA MCA BERSAMA BERSIH BERDEMO




BARISAN NASIONAL AKAN PECAH







DARI FACEBOOK:
Zunar Kartunis

Ketua Wanita MCA Negeri Melaka, Datuk Kian Sit Har turut menyertai perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Pahlawan, Bandar Hilir Sabtu lalu. Apa kata anda?



IKUTI FORUM SECARA LANGSUNG




NOTA:

pada jam 8 malam dari radio bangsar utama
para pendengar akan dapat mengikuti
forum yanag akan dijalankan di dewan china



http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


8 ulasan:

durian daun berkata...

hehehe ali ketam ni bodoh.
bodoh macam baghal.

saya beri masa 30 hari untuk rakyat melaka desak ali ketam letak jawatan, kalau tidak saya akan hantar memo suruh ali ketam letak jawatan!!

kah kah kah mcm penah dengar je ayat tu.

Tanpa Nama berkata...

Ali Rustam dah susah hati....
Penggal utk dia jadi KM Melaka akan berakhir....

Tanpa Nama berkata...

Kian Sit Har suka bersih
mohd ali suka kotor

Tanpa Nama berkata...

MCA? Syabas buat orang dalam parti komponen BN yang sedar pentingnya SPR yang adil dan telus.. Mereka sedar SPR bukan dikuasai BN tetapi UMNO sebab pengerusi dan timbalan orang UMNO.. perdana menteri pon UMNO.. Kongelemerat bangsawan yang menguasai BN..

Sebab SPR dikuasai UMNO, Parti komponen seperti MCA, MIC, Gerakan dengan Dengan mudah boleh diugut.. jika tidak mengikut telunjuk Umno.. :)

Contoh PRU12 lepas.. bagaimana banyak ketua komponen parti Kalah dan disinkirkan dari kabinet.. seperti Sammy Vellu contohnya.. Menteri kerjaraya (lubuk duit) telah berpindah tangan dari MIC ke UMNO..

PRU12 emergency plan dijalankan bagi menyelamatkan calon-calon favourite.. calon favourite dalam UMNO telah diselamatkan oleh undi2 Pos yang hadir di saat-saat akhir pengiraan.. tetapi banyak yang tidak dapat diselamatkan ini adakah kebetulan ke atau peluang yang dimanfaatkan oleh UMNO untuk menyinkirkan mereka?

Pendek kata kalau SPR boleh dikuasai mereka boleh menangkan sesiapa saja yang mereka inginkan dan singkirkan musuh2 dalam selimut..

MCA, MIC harus sedar jangan jadi bangang..

average joe berkata...

sokong ulasan Tanpa Nama 9:50 PG!
pilihanraya yg adil dan bersih adalah untuk SEMUA pihak la mangkuk, bukan hanya untuk pembangkang! fakta yg jelas terbentang macam jelasnya selat melaka terbentang berhampiran mahkota parade, tapi masih beratusribu jugak yg tak nampak benda yg mudah nih! aku bukan mengata Kera2 UMNgOk macam rustam ni, depa tu memang bongok takboleh ditunjukajar lagi dah, otak dah beku... aku mengata org2 yg ataspagar tu, dah berbillion hujah malah berjuta bukti yang dah diketengahkan, tapi masihhhhhhhhhh jugak taknak buka matahati memasing - hanya kerana selama nih yg dok bising2 membantah tu adalah 'pihak pembangkang'!!!
oi, bangunlah! ni bukan dah siang dah mathari mencarak nih, ni dah tahun 2012 la!!!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: DON'T HAVE A COW = TAKDE LEMBU?

kampong lad berkata...

don't rule out the possibility.....trick mca utk meraih balik undi. kalau benar apa yg dia kata (takdak rasuah & adil & bersih) so what? bukan dia sorang, hanya kerana dia ada jawatan? jgn terpedaya. aku memang tak percaya puak2 ni. anyway, nice try.

Tanpa Nama berkata...

Ayam pencen lagi.. Ayam pencen pon Ayam pencen lah asal sokong perjuangan rakyat

panglima selatan berkata...

madey kutik tukar jantung lg...kah kah kah