Khamis, 3 Mei 2012

RAKYAT JUGA KUMPULKAN GAMBAR POLIS YANG MENGGANAS





SIAPA ORANG JAHAT INI?

















KENALI DAN CARI MEREKA




PENGUMUMAN UNTUK SEMUA

orang ramai juga wajib
mengumpulkan muka muka
polis yang mengganas

telah bagitu lama
orang ramai di ganasi
masanya telah sampai
untuk orang ramai bertindak

anak anak muda yang cekap IT
sila kumpulkan muka muka
polis yang mengganas

orang ramai juga bolweh menyaman
kalau tak boleh disaman di malaysia
kita saman di eropah
macam najib kena saman sekarang

ngo ngo eropah
sedia menunggu
untuk membantu

KUMPULKAN GAMBAR ORANG JAHAT INI





BERSIH 3.0 : SENARAI 49 DIKHENDAKI POLIS
- mkini

Polis hari ini mengeluarkan gambar senarai 49 yang dikehendaki ekoran penglibatan mereka dalam perhimpunan BERSIH 3.0 pada Sabtu lalu.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh berkata, kenyataan mereka diperlukan untuk membantu siasatan dalam perbagai kesalahan bawah Kanun Keseksaan.

Dalam sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini, Mohmad berkata, kesemua 49 nama itu diminta menyerahkan diri di balai polis berdekatan secepat mungkin.

Katanya, polis menerima 258 laporan berkaitan perhimpunan itu daripada pelbagai pihak.


layari radio bangsar utama:



13 ulasan:

ajib berkata...

10 pulis hentak sorang rakyat, kalu ada 49 rakyat wanted, pulis mau ada 490

Tanpa Nama berkata...

tt, cepat bukak malaysiakini..cepat posting pasal nstp mtk maaf dkt senator australia..kasi kutuk kaw kaw..sbb dgn modal nie dulu puak bn trutama si zahrin gigi rogak tibai si nuar..

Tanpa Nama berkata...

1.sudah sampainya askar melayu diraja digunakan untuk hadapi puak komunis pada perhimpunan bersih yang akan datang!!
2.puak pencacai macam TT ni adalah boneka komunis je!kena jentik hidung dengan polis!lari lintang pukang!!
3.yang penting biar askar melayu berhadapan dengan puak komunis yang makin bermaharajalela sekarang!!
4.ada berani!!!!

Tanpa Nama berkata...

Buat gambar polis jahat beramai2.selitkan di celah sok kabor..tampal di tembok,tiang..papan masjid dan basten..

Tanpa Nama berkata...

Berita mengenai polis telah mengenal pasti 49 orang termasuk seorang wanita, yang dipercayai terbabit dalam kejadian merusuh semasa perhimpunan Bersih 3.0 bertukar ganas dekat Dataran Merdeka, disebar dengan meluas... seolah-olah peserta saja yang bersalah.

Ini adalah perang saraf yang dilancarkan oleh pihak polis terhadap rakyat. Bagi aku, sesiapa yang melanggar peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur Bersih 3.0 memang patut di tangkap dan didakwa dimahkamah. Tiada siapa yang akan menghalangnya.

Walaupun begitu, tindakan mesti adil. Jangan hanya peserta saja yang dilihat jahat sedangkan anggota polis juga jadi perusuh dalam perhimpunan tersebut yang mesti ditangkap dan didakwa di mahkamah.

Tujuan utama perhimpunan adalah untuk mendapatkan pilihanraya bersih. Pihak kerajaan perlu selesaikan masaalah SPR yang dilihat cuba menipu bagi memenangkan calon pilihan mereka. Ini adalah cerita utama.

Aku tak peduli apa pun yang mahu diperkatakan oleh orang pro BN, pro polis tentang perhimpunan Bersih 3.0. Kau boleh kata apa saja... tapi aku tidak akan berganjak dari tujuan utama aku menyertai perhimpunan Bersih 3.0 iaitu mendapatkan pilihanraya bersih dan telus.

Tak usah nak kelirukan rakyat dikampong dengan menemu-ramah orang bangang dan pengkhianat semata-mata alih permintaan pilihanraya bersih kepada perhimpunan merush bertujuan nak menipu !

Bila selesai perhimpunan Bersih 3.0 baru kita sedar bahawa ketua polis negara telah memperalatkan anggotanya yang lemah iq dalam undang-undang negara untuk melakukan kerja merusuh....agar mereka tidak rasa bersalah melanggar hak asasi manusia.

Kita buat kita tanggong, polis buat apakah polis berani tanggong ? Jangan cakap tak serupa bikin nanti kena sumpah jadi anjing kurap bila pencen nanti.

Tanpa Nama berkata...

hisham,
u should not come back to this country!

gen3 berkata...

kalau kerajaan masih gagal laksanakan permintaan bersih, apa kata buat bersih 4.0 pada 2 jun 2012 di dataran merdeka dgn slogan "DYMM Agong sokong pilihanraya bersih!!"

bat8 berkata...

Bro

Kita kena hebah secara besar-besaran kepada sesiapa yang mempunyai gambar/video tentang keganasan polis dihantar ke satu center. Bro kena tubuhkan satu center dan hebahan ini mesti dibuat secara besar-besaran dan berterusan oleh semua blogger pakatan.

Saya percaya ramai yang mempunyai gambar dan video ini. Suaram juga telah tubuhkan center. Dr Rafick blog R2W pun minta para pembaca hantar gambar kepadanya.

2. Center ini bukan sahaja untuk identify polis-polis yang menganas ia juga menjadi tempat rujukan setempat para peguam yang akan membela kawan-kawan kita yang akan dituduh dimahkamah.

3. Satu lagi tolong tubuhkan dana untuk kos guaman,bail dsb. Ini kena buat ramai-ramai. May be Haris of people'parliament boleh jadi tukang jaga wang.

Jika hebahan dibuat,pasti ramai yang akan menderma. Jangan bukak 1 bank je. Bukak akaun kat major banks agar senang rakyat malaysia nak derma atau transfer duit dari akaum masing2.Leceh la nal gi masukkn duit kebank lain

Tanpa Nama berkata...

padan muka nak lawan Polis Raja Di Malaysia...buat raja murka...raja ini ada lah bayangan tuhan di muka bumi..tulah hukum nya kalau lawan raja...di dunia di sumbat dalam penjara...di akhirat di sumbat dalam neraka...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Kick out Najib !

http://www.youtube.com/watch?v=6n5CmB2A2V4&list=UUiqdR78bc6Tu7jRpZH7xB5A&index=2&feature=plpp_video

Tanpa Nama berkata...

apsal tembak bom asap?. itu aku tidak puas hati.aku kat tengah2 sesak nafas.korang polis memang sengaja nak bagi rakyat malaysia yang tidak sealiran ngan umno mati kan. sebab tu wartaman dan jurugambar media pun korang belasah dan musnahkan kamera mereka. tektik kerajaan yang zalim.

Tanpa Nama berkata...

Betul,terajang balik polis yg tak pakai tag n no polis.Diarang menyamar apa nak takut

ahli firdausi berkata...

bayangan tuhan???? minum brandy bunuh orang konkek free tak puasa ramadhan rampas tanah rakyat subahat dgn raja british yg colonial tak bayar cukai gamuda konkek kavita aktress lesbian tu bayangan tuhan umno kahkahkah dgn tuhan para mufti yg gila beli kereta secara tunai kahkah.