Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Jun 2012

SATU LAGI AKAN TENGGELAM




TENGGELAM TAHUN 1969






MP BN BAKAL TERIMA RM1.5 JUTA - KEMUNGKINAN PRI LEPAS BAJET
- minsider

KUALA LUMPUR, 12 Jun — Para ahli Parlimen (MP) daripada Barisan Nasional (BN) dijangka akan menerima sejumlah RM1.5 juta bagi mempertahankan kerusi mereka, ekoran pentadbiran Najib berkemungkinan hanya mengadakan pilihan raya ke-13 selepas pengumuman Bajet 2013 pada 28 September depan.

The Malaysian Insider difahamkan peruntukan itu diumumkan sewaktu mesyuarat BN semalam, namun Najib Razak masih lagi berteka-teki dengan tarikh pilihan raya.

Sumber mengesahkan ia akan mengambil masa tiga bulan untuk projek-projek tersebut untuk dikenalpasti dan dijalankan, dan pengumuman lain ketika bajet 2013, termasuk pemberian wang tunai Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) yang memerlukan tempoh lama untuk dilaksanakan.

Ahli-ahli Parlimen BN enggan mendedahkan jumlah sebenar tetapi mereka berkata sebahagian dana tersebut “boleh diperolehi berdasarkan permintaan.”

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI DUIT BELI KESETIAAAN...kah kah ah...

kah kah kah.... DULU MAT ZZZZ BUAT SAMA..... kah kah kah..

kah kah kah...GUNA DUIT RAKYAT UNTUK BELI SOKONGAN... kah kah kah

kah kah kah..... INI KERANA TAK NAK BAGI PELUANG PADA MALIKUL.... kah kah kah..

kah kah kah... MAT MONGOL AKAN JUMPA SORANG SORANG YB.... kah kah kah..

kah kah kah....PASTIKN PARA YB AKAN SETIA.... kah kah kah..

woit... ATAU INI DUIT LAST KOOOPEK.... kah kah kah..

kah kah kah...ALANG ALANG ... ROMPAK DANA NEGARA.... kah kah kah

kah kah kah...KAPAL NAK TENGGELAM.... ROMPAK JANGAN TAK ROMPAK.... kah ah kah..

layari sekarang:






6 ulasan:

Stupid University berkata...

Geng-geng perompak sedang membahagikan harta rompakan mereka! Kah! Kah! Kah! Kah! Duit tu duit panas! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Ini rompakan di siang hari..
Bagaimana pulak dengan rompakan di malam hari?
Bapak penyamun tak kan tak nak habuan sama?
Mamak Kutty mesti ada bahagian. Kalau tidak dia takkan diam jer..

Tanpa Nama berkata...

Satu untuk kau, satu untuk aku! Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

untuk zul bisul lebih sikit.....
nak bayar hutang.....

Tanpa Nama berkata...

wah sedap mengata bakal menantu orang, bakal menantu ko baik sgt kot?
aku doakan menantu ko nanti dikalangan org2 beriman...jgn la dpt perompak...amin!

p/s: tak tau la ko berani ke tak publish posting aku ni... sbb posting2 aku yg sebelum2 ni ko tak pernah publish pun....

Tanpa Nama berkata...

Satu untuk kau, satu untuk aku!