Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Jun 2012

CURI CURI MALAYSIA - MELAYU KENA TIPU





KOMENTAR TUKAR TIUB


bila agaknya melayu hendak sedar

najib terlibnat dalam kes bunuh
najib terlibat minta duit komisen
najib terlibat kes rasuah

sekarang menantu pun sama

bila agaknya melayu nak sedar?
bila agaknya melayu nak buangkan najib?
bila agaknya melayu nak lantik pm baru?


BAPA BURET ANAK KELENTIT


DARI FACEBOOK SHAM GEE

Dah kena lah tu.. penyamun kawan dengan perompak.. Apa nak jadi dalam negara kita.. dulu dikatakan menantunya mafia Rusia.. sekarang menipu pula.. Dalam Malaysia ni hal2 kongsi gelap pun tak pernah selesai datang pulak mafia Rusia.. Yang kesian orang2 Malaysia asyik dok kena bayar hutang duit2 yang kena rompak dengan Penyamun dan Perompak ni..





layari untuk sama sama melawan:






9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Ini cerita kena sebarkan kat pakcik makcik di kampung .....

Tanpa Nama berkata...

Bapak mertua borek, anak menantu rintik...apa nak jadi ni Labu...

Tanpa Nama berkata...

gelak terguling2....
bapa buret anak kelentit......
TT lu bikin perut gua sakit....
kah...kah...kah....

Non-Bonsified Individual berkata...

Jeng jeng jeng! berita ni - http://www.asiasentinel.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4588&Itemid=199

Tanpa Nama berkata...

bapa buret anak kelentit...kahkahkahkah sial 1Msia

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Kah! Selepas ini boleh angkat anak menantu menjadi penasihat 20% macam dalam filem 3 Abdul! Kah! Kah! Kah! Kah! Ketuanan Melayu konon.Kah! Kah! Kah! Kah! Dah jadi ketuanan samseng kazakhstan pulak! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

BAPA BORET ANAK RINTIK EMAK BURIT MENANTU BORAT berkata...

Bukan kena tipu. Beliau cuma membuktikan keupayaannya kepada Najib. Jadi Najib sudah tentu bangga dengan kebolehan menantunya. Tidak lama lagi, beliau akan lari ke Malaysia dan menjadi warganegara Malaysia bertaraf bumiputera dan berbangsa Melayu seperti kaum Mamak Penang. Lepas tu dia akan dilantik menjadi ketua Pemuda UMNO menggantikan KJ. Bila jadi ketua Pemuda UMNO, dia akan dilantik menjadi Menteri Keewangan Malaysia.


BAPA BORET ANAK RINTIK EMAK BURIT MENANTU BORAT!

KAH KAH KAH

MALAYSIA BOLEH!

masaimara berkata...

Hukum karma telah terjadi pada keluarga jahanammm...ni

Tanpa Nama berkata...

apa yang abdul wahub cakap dulu mmg betul2 terjadi pada hari ini... tuan penasihat 25%..