Khamis, 9 Ogos 2012

SELAMAT BERBUKA PUASA




KITA DAH MASUK HARI KE BERAPA?


aku dah lupa
aku dah ilang kira
ini macam ketika aku
dalam bilik gelap
yang lampu terpasang 24 jam
sehari dua hari seminggu
dapat aku kira
kemudian aku hilang punca

tapi puasa bukan dalam bilik gelap

SIDANG AKHBAR DI DEWAN CHINA
tadi jam 11 pagi ada sidang akhbar
ini untuk jemputa anak anak muda
turun ke dataran merdeka

dulu kita nak turun depa tak kasi
kali ini pada malam 30 ogos kita
turun ramai ramai
kita buat ramai




PETANG INI TAK ADA APA
buah semua sudah abis
tadi ada kawan janji nak gi pasar
tunggu punya tunggu
dia tak datang
supply dah abis

nasib baik dalam peti air batu
ada ikan senangin
yang dulu aku beli di kuala selangor

wow - aku buat senagin kukus
ini spesial kerana aku bubuh
buiah tamar dari amerika
tadi aku dah rasa - terbaik!

MANA BOLEH BELI INI?



BAJU DAN SELUAR RAYA
aku kena cari balik baju melayu
yang aku pakai setahun sekali

tahun ini aku nak beli seluar dalam
kerana semenjak pulang darfi eropah
aku terus tak pakai seluar dalam

KITA BERHIMPUAN LAGI


nanti hari raya bila ada awek cun tanya
atau mamat jambu tanya
tahu ini kau beli apa yang baru
hah ha... kalau nak tengok boleh
kah kah kah



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hik hik hik....
beraya pakai seluar dalam 1 Malaysia ke bro?
kena pakai sebelah luar macam superman, baru semua orang nampak.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

beli boxers kat bundle chowkit kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku pung lepas balik ke earth water pung tak pakai spender.
Pakai spender nie tak cool. Rasa slow sgt kalu pakai spender. Nie semua pengaruh jenna jamerson.
Tapi bila overall aku koyak masa terkangkang nak msk engine terus aku fobia. Malu beb pembawak budak dekat sekaki.

Tanpa Nama berkata...

Kool klu tak pakai seluar dalam
Burung dapat begerak bebas kekiri ke kanan
Dan kepala bana sentiasa berangin

Tapi susah klu ada awek cun
Burung yg terjaga susah nak kontrol

Tanpa Nama berkata...

Ketua penolong timbalan pengarah Cawangan Khas PDRM Bukit Aman, Dato Mohd. Sofian bin Md. Makinuddin, telah sekali lagi memberi amaran kepada parti-parti pembangkang supaya tidak mempolitikan PRU13. Menurut Dato Mohd. Sofian, usaha parti-parti pembangkang untuk mempolitikan PRU13 akan memberi ruang kepada Jemaah Islam dan Parti Komunis Malaya untuk merebut kuasa.

Dalam masa yang sama Dato Mohd. Sofian menyeru kepada parti pemerintah untuk memberi ganjaran yang wajar kepada beliau saperti ganjaran2 yang telah di beri kepada dua orang abang2 beliau yang juga barua tegar gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

TT nak pakai balik sodalam semata-mata sebab ada sodalam satu meley sia? Tak payahla.. ntah kain jerami mana dia amik buat sodalam tu kah kah kah

TT oii.. malam ni malam 21. Dah masok 10malam terakhir dah ni. Jom iktikaf kat mesjid!

Tanpa Nama berkata...

dah masuk 10 terakhir ramadhan bro!!!