Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 November 2012

HANYA MUTU YANG MENGENAL MANIAM






Dr. M cadang lantik Karpal Singh
KUALA LUMPUR 20 Nov. - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad hari ini mencadangkan agar Pengerusi DAP, Karpal Singh juga dipertimbangkan untuk dilantik menjadi Perdana Menteri jika pakatan pembangkang...


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Muka_Hadapan#ixzz2CohjscKj
© Utusan Melayu (M) Bhd 



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAMPAK JELAS KELING INI SOKONG BENGGALI..... kah kah kah...

kah kah kah... HANYA MUTU YANG MENGENAL MANIAM.... kah kah kah...

kah kah kah...HANYA KELING YANG MENGENAL BENGGALI.... kah kah kah...



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah taktik madey dari dulu, kini dan selamanya suka gunakan isu yg boleh menakut dan perbodohkan org melayu...kah! kah! kah!!

Tanpa Nama berkata...

Bro, mamak nie jadi pencacai puak puak uno tu. Saja nak perbodoh orang melayu lagi lah tu. Uno sudah hilang taring sebab melayu tak sokong lagi. Uno guna mamak nie untuk timbulkan kegusaran kepada orang melayu kononnya bengali bakal jadi PM. Semua nie karut marut bro, depa dok sapu berjuta juta duit rakyat lepas tu bagi gula gula brim rm 500 saja nak kekalkan kuasa. Apapun pembaca tukar tiub sedar, rakyat nak perubahan. Pastinya perubahan akan datang. Setiap yang baik pasti balasan juga baik. Tapi minta bro pesan puak puak pas nie jangan lupa agenda sebenarnya. Belum dapat sudah mula isu siapa nak jadi PM . Hampa. Sekilas pandang dah tahu kelayakan orang tu, tengok pak lah duduk tahta 4 tahun kecundang entah ke taman orkid. Nak pegang jawatan PM kenalah orang yang akal panjang. Yang alim agama tu simpan jadi mufti kah, imam besaq kah, lagu tu lah. Kalau PR pun tak sebulu peringkat masa ini, nanti jangan salahkan rakyat kalau menolak PR. TAKBIR

Tanpa Nama berkata...

nampak ular sapa harus diketuk dulu??? <<< TT punya ayat.. bukan aku..

Tanpa Nama berkata...

Sibuk la dia nih..
Dalam Bn mau kacau dalam PR pon mau kacau..

Dia ni nak ganti Agong ka..

Bodoh la kau cadang siapa pon kena ada prosedur la dok..

Buang masa je gaduh pasal sapa nak jadi PM ni.. Menang pon tak tentu hala lagi..

Tanpa Nama berkata...

mahafiraun sudah gila.....
kah...kah....kah....
bagi mukriz jadi PM lebih elok...
mudah rembat duit rakyat.....
mamak kutty cilaka....
lawak lebih dari lawak....
lawak bodoh....

kamal husin berkata...

Boleh.. tp Karpal kena cari mak angkat melayu dulu, pastu sembunyi/hapus maklumat bapak dia.. tukar nama jadi kamal husin.. tukar iC status melayu.. alaa.. mcm yg che det dah buat lama dah..

pemerhati bebas berkata...

Aku sokong!
Aku sangat sokong!!
Aku tersangat2 sokong!!!
bukan sokong yg che' det ckp TPI sokong apa yg tt ckp tu le hehehe

Tanpa Nama berkata...

hahaha..mende ni TT? Aok pun bace Utusan ke? keluor da loghat Dato' Bahaman koi ni ha..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Kecik-kecik lembu jaga, bila besar bank jaga, satu senapang peluru dua,kecik-kecik lembu jaga....
Kah..Kah..Kah...

Kecik-kecik India mari, bila besar jadi melayu,satu lidah cabang dua, kecik-kecik auta keling....Porahh!!!

Benggali sama Keling sama, dua-dua India mari.Kah..Kah..Kah..

Tanpa Nama berkata...

PUKI MAK PUNYA KELING PARIA...