Jumaat, 15 Februari 2013

RAKYAT BANGUN BERI AMARAN



 DI DATARAN TAHRIR
CAIRO MESIR

Jangan menipu pilihan raya amaran rakyat

Rakyat Malaysia mengingatkan United Malays National Organisation dan kuncu-kuncunya dalam Barisan Nasional supaya  tidak mengikut pemimpin di sesetengah negara Islam di Timur Tengah yang mahu menang pilihan raya dan mendapat kuasa  melalui penipuan dalam pilihan raya.
  
Sebaliknya, mereka  perlu bersyukur dengan kesabaran rakyat Malaysia  yang telah tipu dan di zalimi  selama lebih dari 50 tahun. Hinggakan Malaysia diketawakan oleh negara jiran saperti Indonesia kerana warganya sanggup  diperbodohkan.
  
" United Malays National Organisation harus bersyukur kerana  rakyat masih bersabar. Tetapi kesabaran ini ada hadnya. Maka kali ini rakyat telah memberi amaran jika PRU13  dimenangi oleh United Malays National Organisation  dengan jalan penipuan maka rakyat akan keluar ke jalan raya.  Rakyat akan bangun menunjuk perasaan sama saperti yang telah dilakukan oleh negara-negara Islam di Timur Tengah".


Jangan laku perubahan melalui kekerasan, kata Muhyiddin

 Muhyiddin Yassin mengingatkan rakyat negara ini supaya tidak mengikut masyarakat di sesetengah negara Islam di Timur Tengah yang mahu membuat perubahan melalui kekerasan sehingga mengorbankan banyak nyawa.
  
Sebaliknya, mereka perlu bersyukur dengan kemakmuran yang dikecapi negara pada masa ini sehingga Malaysia mampu menjadi sebuah negara Islam yang maju dalam pelbagai bidang dan ingin dicontohi negara Islam lain.
  
"Umat Islam di Malaysia harus bersyukur kerana mereka hidup dalam sebuah negara yang aman, makmur dan berjaya membangun sebagai contoh yang ingin dicontohi oleh negara-negara Islam lain," katanya.


DI STADIUM MERDEKA
KUALA LUMPUR - MALAYSIA

-----

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kena kata kat Muhyidin kedang perubahan kena lakukan dengan kekerasan kalau tak keras kote tak boleh nak masuk dan buntingkan perempuan weh.. lol..

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

MUHYIDIN YASSIN.....SATU SOALAN UNTUKMU.....SATU JE.......KAMI MAHU PERUBAHAN.........? ....KAU NAK KE........???.....

Tanpa Nama berkata...

Woi Anak Yassin, macamana nak aman,makmur, membangun kalau nak terus cekik darah rakyat? Hang nak senang lenang anak beranak atas susah org boleh blah lah! Kami tak perlukan pemimpin mcm hang!

Tanpa Nama berkata...

juz nak wish thank you kat tukar tiub coz dalam gambar epic lautan manusia kat staduim tu, ada terselit muka aku! hahaha. 1 hari nanti, boleh tunjuk kat cucu cicit, atuk was there... hahaha. ko ada?

Marhaen atas pagar berkata...

Dah 50 tahun lebih rakyat berlembut dan beralah. Rakyat hanya berkeras meminta supaya SPR tidak menipu. Rakyat tidak mahu mendengar pelbagai alasan tidak munasabah, apatah lagi mendengar permintaan mereka dimanipulasi oleh SPR dan ketua umno, seolah-olah PR ingin menimbulkan huru-hara jika PR tewas dalam PRU13. Cubalah hayati 8 permintaan rakyat itu dalam setiap kali himpunan Bersih diadakan. Itu saja! Berat sangatkah permintaan itu sehingga begitu sukar untuk dipenuhi?

Tanpa Nama berkata...

Jangan buat perubahan.... Janji mesti tipu hari-hari Melayu yang kurang cerdik!!!

Tanpa Nama berkata...

Kaedah Islam inilah paling ampuh digunakan untuk membodohkan orang ramai.. Lagi khusyuk nama Allah digunakan, lagi stone orang ramai dibuatnya..

Kenyataan Muhiddin ni memang mencemarkan nama baik Islam. Fitnah pembodohan yang maha dahsyat untuk Islam. Tapi tak ada akta untuk orang bodoh mcm muhidin ni..