Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Februari 2013

SURAT DARI RAHMAT HARON



MANDI BUNGA
dan 
BERJAYA


BUKTI SAHEH TERSINGKIR




MANDI BUNGA & KEJAYAAN

kahkahkahkahkah tahniah buat para gagalis tahun ini. setelah melihat senarai di atas dan komen2 yg cuba mengaitkan nama aku...

aku menarik nafas lega akhirnya hidup aku tidaklah gagal manapun kahkahkahkahakahkah -rahmat haron on SENARAI GAGALIS - DI HARI SAMBUTAN HARI GAGALIS SEDUNIA

NOTA:
hidupkan tradisi mandi bunga
hidupkan tradisi melayu asli
jangan putus asa
tahun hadapan akan tersingkir
berusha lah


-----------

10 ulasan:

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

Rahmat harun tingkat satu RBU.....HEHEHEHEHEEH......AKU JUMPO KAU...AKU SIUM TATU KAU......HEHEHEHHEHE....ELLEHHHH..........TAUUUUUUUUUU........

Tanpa Nama berkata...

eleeh rahmat haron jayais konon...
ituu gambar masa freedom film fest 2-3 thn lps...tu rahmat bergambar dgn 2 org loyarburoker filmmaker sherrie n seira...
jgn berangan nak berjayajayais rahmat
sekali gagalis selamanya gagalis
kahkahkahkahkah

Jibon Jantan Takubin berkata...

Rahmat haron & Tukartiub.....
Jangan temberang la, jangan nak rasuah kita orang. Kita orang tak akan percaya kalau korang berdua dah terkeluar dari senarai tetap gagalist. Korang ni peel dah macam lembu umno jugak main nak rasuah kita orang.

Korang berdua sedar tak? Mengaku sebagai jantan gagalist sebenarnya berjuta-juta kali lebih mulia daripada mengaku telah menjadi jantan takubin. Korang sedar tak jantan takubin ialah jantan paling tak guna hidup di muka bumi ini?

Korang sedar laaaa. Jangan nak rasuah kita orang pulakkk.

Tanpa Nama berkata...

tipu tipu tipu kahkahkah

zarulyatak zarulyatak berkata...

rahmat haron..aku lebih rela dichop sebagai gagalis daripada dapat awek 2 org tuh...kahkahkah..

siti nurhaliza berkata...

Eleh... setakat muka macam rahmat ngan isham ni, enam lori saya boleh bawa.

Tanpa Nama berkata...

satu cubaan menipu yang bagus dari rahmat haron..

insafdoh67 berkata...

kah...kah....kah..... mandi bunga saja dok jadi... kena gok mandi cor dulu baru lepas badi gagalist... mcm tt.. kih.kih.kih....

Tanpa Nama berkata...

korang lupa THE REAL ORIGINAL GAGALIST
KAWAN BAIK PAK TT
BILLY LIM DARE TO FAIL
DLM BUKU KLASIK
BVERANI GAGAL INI
MEMANG ADA GAMBAR GAGALIST SEPANJANG ZAMAN PAK TT
KAHKAHKAGKAHKAH

ROSLAN BIN HARUN berkata...

RAHMAT HARUN.....NAMPAK JE KEMAM KEMAM HAMIS.....WEIIIII...HARI HARI NAIK TEKSI TURRRRRRRRRRRRR.......HEEHEHEHEEE........TAK CAYO...TANYO BEBUDAK CHERAS