Selasa, 9 April 2013

MINTA TOLONG JANGAN BUAT PENGHINAAN



TOLONG JANGAN SAMAKAN
KATAK DENGAN
IBRAHIM ALI
INI SATU PENGHINAAN
KEATAS  MASYARAKAT KATAK
IBRAHIM ALI BUKAN KATAK
IBRAHIM ALI IALAH ZUL NORDIN
kah kah kah
kah kah


PRU-13: Ibrahim Ali pertimbang pelawaan Madey



Beliau sangat menghargai pelawaan itu kerana sebelum ini pernah berkhidmat di dalam UMNO bermula dari peringkat Pemuda, exco Pemuda, ketua bahagian dan Ahli Majlis Tertinggi UMNO.

"Saya hargailah pandangan Anak Lelaki Iskandar Kutty  terhadap diri saya kerana mungkin dia ikuti dan mengenali saya dengan agak lama, dan dia tahu baik buruk saya. Saya terserah, hanya nak berkhidmat kepada rakyat dan hanya nak berjuang untuk agama bangsa dan negara.

"Saya bukan saja akan pertimbangkan, tetapi kalau diberi kesempatan ingin kembali kepada UMNO kerana saya orang UMNO, asalnya saya pemimpin UMNO. Cuma dulu ada sedikit pergeseran kerana saya digugur sebagai ketua bahagian selepas persempadanan semula," katanya.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah... LOMPAT YANG PALING BANYAK IALAH IBRAHIM ALI... kah jkah kah

woit...  MATI YANG PALING HINA DI TEPI JALAN IALAH MATI IBRAHIM ALI... kah kah kah..
NOTA
saperti belut pulang ke lumpur
saperti unggas pulang ke sarang
saperti lalat pulang ke taik
saperti  pak heng masuk gerombolan
kah kah kah

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDIN RAIS


-------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ... sekali meng'katak' oops (meng IBRAHIM ALI) selamanya orang akan ingat ... (yo bro TT boleh pakai ke peribahasa saya yang ini ?)

Tanpa Nama berkata...

apa kesah pasal integriti!
apa ada hal?
janji masyukkkkkk!

Tanpa Nama berkata...

"Cuma dulu ada sedikit pergeseran kerana saya digugur sebagai ketua bahagian selepas persempadanan semula"

terbonggeng jelas dah apa nawaitu sebenar sikatakpuru berkulit menggerutu berlendir berbulu, bila dia mengendeng tiket pas dlm pru dulu... mmg sikatak adalah haiwan yg langsung tiada sifat ikhlas!

-average joe-
klakka-la.blogspot

DIDI KOTA BELUD berkata...

Disabah ada macam macam nama ibrahim ali....katak puru...katak bongkok...katak taiwan....seluar katak...buhangkut....dan yang paling famous.....SELUAR KATAK....ituleh spender....hehhehehehe

مهمد شفاريز berkata...

Teringat pada video lawak perhimpunan umno 2013(director cut )di youtube,series klaka

Jurulatih lompat jauh berkata...

Kepada guru-guru hinggalah jurulatih lompat jauh dan lompat tinggi peringkat kebangsaan:

Anda mungkin sukar mengajar anak buah memenangi pingat emas lompat jauh atau lompat tinggi dalam kejohanan2 pelbagai peringkat dari yang rendah hingga ke peringkat antarabangsa. Biasalah kerana nak dapat emas dalam kejohanan lompatan memang susah. Ia memerlukan lompatan yang kemas, tinggi dan jauh.

Tapi jangan risau. Muktahir ini telah diperkenalkan satu teknik lompatan bergaya yang terbukti mampu menyumbang emas untuk pasukan anda! Teknik lompatan terbaru ini dikenali sebagai "lompat brahem aali". Teknik lompatannya amat mudah tetapi telah dibuktikan berkesan memenangi beberapa siri pertandingan lompat jauh di kejohanan terbuka Perak.

Untuk etlet yang belum pernah mencuba teknik lompatan ini, anda tidak perlu malu sebaliknya berbanggalah dengan corak lompatan tersebut. Kejayaan lompatan dengan menggunakan teknik ini telah dibuktikan dengan kejayaan beberapa ahli sukan dalam negeri seperti etlit lompat jauh terkenal dari kedah iaitu zul dan ahli lompat tinggi tanah air dari selangor iaitu hasang.

Mereka yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau ingin mendalami teknik "lompatan brahem alli" ini, bolehlah berhubung terus dengan sedara madey. Difahamkan madeylah yang banyak mencipta dan mengubahsuai teknik ini hingga negara kita dikenali bukan sahaja di benua asia malah hingga ke peringkat global.

Kelemahan teknik "lompatan brahem alli" ini hanya satu sahaja iaitu ia memerlukan papan lapik yang lebih tebal dan anjal. Lebih tebal papan anjal maka lebih tinggi dan lebih jauhlah lompatan yang dapat dihasilkan hatta 50 meter sekalipun. Kiranya papan lapik yang digunakan bersaiz nipis atau sudah haus, maka lompatannya hanyalah sedikit dan tidak bermaya, bak kata pepatah setinggi-tinggi katak melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.

Harap maklum.

Tanpa Nama berkata...

DD elok seluar katak tuh d pakeikn utk mahataik dari karala yang tak tau bila nak mamposss tuh....

Tanpa Nama berkata...

kereta katak pon ada...uncle TT tak teringin ke nak jadi calun?

Tanpa Nama berkata...

Tangkap je katak tu lepas dalam lombong. Dah tak terpakai dah katak ni.