Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Jun 2013

KENAPA KITA WAJIB TURUN BERDEMO





 

HANYA

 JALAN RAYA

SUARA DIDENGAR


KOMENTAR TUKAR TIUB
united malays national norganisation
telah mengarahkan spr untuk sekali lagi
menipu rakyat malaysia
kali ini dengan persempadanan semula

sempadan baru akan dibuat
untuk memastikan parti ketuajnan melayu ini selamat

kerana ini
kita tidak ada jalan lain
melainkan menuntut kerja jahat ini dihentikan

menuntut sahaja TIDAK cukup
kita wajinb turun ke jalan raya
pasa sabttu 22 jun 2013 ini
jam 2:00 petang
di dataran padang merbok

kerja jahat spr ini
wajib dihentikan



Persempadanan semula kawasan p’raya: BN mahu menang mudah 

KUALA LUMPUR 11 JUN: Persempadanan semula kawasan pilihan raya yang akan dilaksana Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bermula tahun ini bertujuan untuk mengurangkan majoriti undi Pakatan Rakyat bagi memberi laluan mudah untuk BN menang pada Pilihan Raya Umum ke-14 nanti, kata Tian Chua.

Naib Presiden KEADILAN itu mengulas kenyataan Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof bahawa persempadan semula itu bakal merubah bilangan kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) di negara ini.

Pemecahan itu melibatkan kawasannya – Batu dan satu lagi Parlimen – Bandar Tun Razak, kononnya ekoran proses pembangunan dan migrasi yang banyak berlaku. Malah pembukaan Parlimen baru juga dalam pertimbangan.

Tian mengulangi pendirian bahawa Pakatan tidak akan menerima proses persempadanan semula selagi suruhanjaya itu diragui kewibawaannya



-----

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lies by Pakatan Rakyat?

"..Hats off to Pakatan which has won in the psychological warfare this time around.

It has come to the extent that whatever lies spread has become the truth in the eyes of the people.

It has also come to a level where friends among friends have not been on talking terms because of their differing political views.

It has been a cleverly concocted spins and twists propagated by Pakatan and its Red Bean Army bloggers so much so that the people are all firm believers of what has been spread on the social sphere.."

Go read yourself..

1. Videos of PR fabrications can be viewed here:
http://stopthelies.my/?p=3275

2. What is the source of chaos in Malaysia since 1998 ?
http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/10/ned-dan-penglibatan-ciliknya-di-negara.html

3. Pancapaian "cemerlang" pelajar Melayu yang aktif berdemonstrasi...
http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/01/hot-pencapaian-akademik-pelajar.html

Tanpa Nama berkata...

Masih ramai yang bodoh dan bangang dalam Pakatan Rakyat apabila ada pemimpinnya yg redha dan menerima dgn hati terbuka keputusan PRU yg lepas yg penuh dgn penipuan dan mengharap perubahan selanjutnya pada PRU ke-14 akan datang...

Harap penyokong2 PR dapat nyahkan pemimpin2 sebegitu...

Tanpa Nama berkata...

Sori aku nak menyampuk.
Kepada DIDI KOTA BELUD,
Harap hang kurangkan atau xpayah komen langsung tiap2 keluaran TT.
Terus terang aku tengok komen mcm umno yg xda pengisian dan faedah.
Dan membuatkan aku n kawan2 makin malas baca tukqrtiub dgn sepenuh jiwa dan otak.
Jgn terasa bro, cuma jelik je.
Serius beb, bosan.
TT, teruskan menghasut, aku sokong.
Didi, stop jadi badut....

Tanpa Nama berkata...

Tu la namanya org muda...panas!melawan!
Nie cakap nk lawan tapi macam2 syarat yg lu mau....baca komen orang lu jadi jauh dr perjuangan? Org x pakai cadangan lu....lu jadi terasa hati....Tu macam mat baju batik tu...tu kurang kasih sayang tu....Ingat kita nk lawan bukan sorang tapi GEROMBOLAN.Nie bukan rembat ribu2 tapi BILION2 bro....Ada faham?caya la didi...

Tanpa Nama berkata...

menteri kota belud pun berlagak sombong,dia ingat dia sekolah sorang aja,kawasan sendiri pun tak terjaga dan lintang pukang..ptui!!!!

ulitmayang berkata...

Beb nama yg boleh dicadangkan utk disingkirkan dari PR

1. Azmin Ali
2. Harun Taib
2. Nik Amar
4. Zuraida Kamarudin
5. Ahmad Yaakob

Tsk tau lah kalau2 dia org ni

Tanpa Nama berkata...

Tet........macai detacted....lu siapa suruh siapa yang berhenti...letak nama lah mangkuk....baik lu mampuslah....ossa punya kaki......hahahhahaahaha.....macai macai.....pi mampos lah dengan ko punya saranan...simpan lu punya hinggus untuk hidung lu sqjalqh fren.....qnon 2.48....jangan terasa yer mangkuk.lu sorang tak jejas 25 juta lah kalau lu tak baca pun....hahahhahahaaha....pi pah chu chenglah kau....mangkuk.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 2:48pg.. gua ok jer ngan Didi Kota Belud.. komen lu menyebabkan gua menyampah nak masuk TT.. pendokong TT datang dari pelbagai bangsa dan cara tersendiri.. terima kepelbagaian..

Gua dgn TT pun tak berapa suka dgn cara TT berceramah... ala Pyanhabib gitu.. cakap TT agak gagap walaupun tulisannya terbaik mengalahkan segala sasterawan yg kita ada.. tapi gua adjust bagi jadi okey jer asalkan menghasut membenci gerombolan ataupun kerja2 ulamak PAS yg kadang berpolitik mcm org bodoh2 cerdik dan tak konsisten mcm mat bronson dan mahfuz serta TGNA.. Lain2 PAS gua rasa tak ubah mcm buat kerja2 melancap dan kulum pelir jer setiap hari..

Tanpa Nama berkata...

Setuju..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hahahahaaaa.....aku ketawalah anon 248.....hahahhhhahhha......pagar kawad fru lagi kan ku langgar...inikan pulak kuman macam ko.....hahhahahaaahahahaha.....ko tak suker yer.....ko meluat yer.....ko menyampah yer......ko pergi mampos.....ini kolum absolute demokrasi....ini tukar tiub.......bukan beli tiub.....hahahhhhhaa...ko tak suke ko boleh pergi guling guling.........spr....here i come.....anon...jaga jaga tayar kete ko...aku tahu ko park kat mana...bukan aper....aku kan curi penutup tiub ko tu .......hahhahahahahahaa.....mamposlah kau anon 248....bersama mereka yang menipu tu.......hahhahhhhha...lawaklah kau ........anon...248...ultimate lozzer product bee end...ini mesti rahman dahlan punya budak ni.....hahahhahahahahha......

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah....ada hati nak mengomen...woi kayu, belajaq belajaq la respect oghang Len....kalau tak suka pon oghang punya pandangan....hang ingat hang zahid hamidi ka dok mengarah sughoh oghang buat tu buat ni...eh kepala butuh la....biaq la didi tu nak tulih apa dia suka....tulih ja pon....la ni yang penting bukan sesama kita dok kata hat tu kata hat ni...apa yang penting...kah kah kah....
Ini semua mamak kutty pukimak punya pasal....bila laa nak mampos....ada tak menambah...mampos..terbaek