Selasa, 29 Mac 2016

PETANDA BAIK SAMPAI






MUSUH

MENYERANG

LAGi

KOMENTAR
apabila musuh menyerang
apabila musuh melekeh
ini pekara yang baik
ini petanda yang baik
serang ini maknanya
apa yang kita lakukan
menancam musuh

jika musuh TIDAK menyerang
ini petanda tidak baik
ertinya apa yang kita lakukan
adalah kerja bodoh sia sia
kalau musuh tidak menyerang
ertinya kita buat kerja tak betul
atau kita telah sebaris
bersama musuh

hukum politk ini tepat
hinnga hari kiamat

Kongres Rakyat hanya putar cerita basi
KUALA LUMPUR - Perhimpunan Kongres Rakyat semalam yang turut disertai oleh bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad dan bekas Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin tiada isu baru, hanya medan untuk menyerang pemimpin kerajaan.

Exco Pemuda Umno, Nazir Hussin Akhtar Hussin berkata, perhimpunan yang hanya memberi manfaat kepada parti politik pembangkang itu memutarkan kembali isu basi yang telah bebarapa kali dijawab sebelum ini semata-mata untuk menghasut pemikiran rakyat.

Beliau berkata, rakyat yang matang tidak akan mudah menerima bulat-bulat dakwaan dan fitnah yang dilemparkan pada ucapan-ucapan sepanjang perhimpunan itu yang kebanyakannya dibuat secara membuta-tuli dan tanpa bukti kukuh.

"Kita juga kesal kerana Mahathir dan Muhyiddin serta bekas Menteri Besar Kedah,  Mukhriz Mahathir sanggup bersekongkol dengan pemimpin pembangkang untuk menjatuhkan kepimpinan Najib." katanya dalam satu kenyataan hari ini.

KAH KAH KAH

LAGI DiSERANG

LAGI DIPELEKEH

LAGI BAiK

MAKNANYA 

DI RK MENGiGIT

KAH KAH KAH 



----------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kah kah kah .. isu basi yang telah bebarapa kali di jawab .. tapi cuba kau chek, jawaban kau bobezo-bezo .. kojap kek pulau, kojap laee ado kek Tumasik, kojap tunai, kojap laee unit plak, kojap sekor jo bagi, lopeh tu borekor-ekor .. las di ngobakan dormo .. nak bagi lagi cantek dipulangkan balek dormo tu. Ini cilako punyo manusia yang bagi jawsban camni.