.

Selasa, 24 Mei 2016

EEE BUAT KERENAH LAGI




EEE


TERKINI !!.. Anak syarikat Tabung Haji, TH Plantations Bhd telah rugi RM7.15 juta pada suku pertama 2016..
TETAPI KENAPA PULA Pengerusi TH pula kata.. prestasi TH kukuh, tidak mengalami SEBARANG MASALAH KEWANGAN atau KERUGIAN ??
YANG "loss of RM7.15m" tu menda !!!
Makna "loss" tu.. untung ka rugi !!!
KENAPA MEREKA INI masih nak perbodohkan rakyat ??






































-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Udah kena tipu 1000 kali pun masih lagi mau bagi undi...patut dah boleh masuk rekod guinness world rekod nihh...kahkahkahhh...

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah orang yang Bodoh lagi Bangang menerajui TH.dulu kerja Tarik Keta lah Keja Tarik Duit orang pulak.

Tanpa Nama berkata...

Ek elh TT... Takkan itu pun lu tak paham bro? Yang dia maksudkan kukuh tu ialah Jawatan mamak geduak tu dalam TH. Kukuh selagi najib dan big mama berkuasa. Ada faham ka sekarang? Kah kah kah...

1BIGF _ berkata...

kan ke berita dalam malaysia indah aman permai ni harus dibaca tebalik, kalau cerita untung maknanya rugi, kalau anak dara maknanya makjanda, kalu kelondon maknanya singgah sebentar di dubai.... kalu salam jilat tangan maknanya belakang jilat tuuuuuuurt

Tanpa Nama berkata...

ikut law, nie kire tipu pelabur nie...
mak ak simpan sikit aje, cukup2 boley pergi haji... kire pelabur la kan...
buley ke nak failkan surat saman ke... ape2 la, surat pajak ke... surat ptptpu ke...
mcm kes kena tipu la... dapat la ape2 yg masyuk skit.. ade kene mengena ke???

ps: saje nak cari duit tambahan nak ikut gak mak gi aji.. tp pakai duit menang saman la... kui..kui...kui... buley ke??

Tanpa Nama berkata...

KHOR DHING GHELL

yang boleh pakai hanya lah ROTI CANAI saja


yang bahalol angkat jadi kawanan BEWAK apa hal


Bahalol lah