.

Selasa, 7 Jun 2016

BAHAYA MENONTON PORN




KALAU TAK

TENTANG

GEROMBOLAN

HENTAM SAPA?


PAS BERJUANG BUKAN UNTUK HENTAM UMNO, BN – NASRUDIN

Ketua Penerangan Pas Pusat, Nasrudin Hassan menegur sikap segelintir ahli dan pemimpinnya menganggap perjuangan parti itu selama ini adalah untuk menghentam UMNO serta Barisan Nasional (BN) semata-mata.
Katanya, ahli beranggapan sedemikian adalah mereka yang berfikiran sempit dan masih tidak faham dengan perjuangan Pas walaupun berada lama dalam parti itu.
“Ahli Pas tidak boleh menyempitkan fahaman dengan menganggap perjuangan kita bertumpu kepada usaha ‘membelasah’ UMNO dan BN.
“Perjuangan kita ialah menegakkan Islam dan syiar Islam, bukan berpaksikan hentam Umno,” katanya.

KAH KAH KAH

ini bahaya

dipengaruhi 

filem german

inilah akibat

ton ton banyak

porno german

sampai terbarai

serban tok sheik

PORN IS GOOD




------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan bersikap kasar sangat walaupun kita tak suka pada seseorang

Tanpa Nama berkata...

jangan bersikap kasar sangat walaupun kita tak suka pada seseorang..kalaupun nak mengalahkan pari lawan ...bukan nya dengan mengumpat dan memaki orang lain..

Tanpa Nama berkata...

Pengaruh porno jerman dah meresap dalam akidah org pas. Ye laa.. ye laa bagi korang umno bn laa yg terbaik. Eh! Jap! Amanat ayoh adi yg kapirkan 3juta ahli umno dulu apa cerita? 3juta tu dah dapat pengampunan ke? Dah boleh masuk sorga ke? Tanya jerrr.

Tanpa Nama berkata...

https://m.malaysiakini.com/news/344367

Ni kalau ikut hukum hudud, agak2 budak ni dihukum mcmana ya?

Boley Jalan berkata...

Nak hudud malaun ni? Wow kena 4 saksi wow! Kalau tidak rosak aqidah bro!

Tanpa Nama berkata...

Porno German mesti best

Pak Moin dan Mak Bedah punyea gaya tak bolrh lawan gaya German lah nih

Sampai budak kampong jadi OTAK TUNGGAO cakap pun sudah BIOL

Bela MONYET lagi bagus kot !!!!!