.

Selasa, 7 Jun 2016

BORANG HANTAR PAHALA








MINTA TOLONG

BERITA  SUDAH

TERSEBAR

BOLEH ISI 

BORANG HANTAR

PAHALA UNTUK

ARWAH IBU

ARWAH  AYAH

SAPA TAHU

DIMANA  NAK 

DAPATKAN 

BORANG INI




--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pelopor borang jual beli pahala ni banyak dari ustaz ustaz penjual agama dari singapore. Org singapore busy banyak kerja, cara paling mudah adalah isi borang bayar duit pada ustaz.

Tapi sekarang ni kat tanah melayu pun dah banyak yg buat kerja mungkar ni.. oops! Silap! Dah banyak yg cari rezeki mcm ni. Sekolah agama pun dah pandai suruh makbapak isi borang beli pahala. Apa nak jadi dah dgn agama islam, aku pun tak tau.

Tak ramai ustaz2 yg lantang menentang perkara ni. Yg selalu istiqamah lawan benda2 karut jual agama mcm ni cuma mufti perlis saja, yg lain takut nak komen mungkin sebab takut nanti jual barang tak laku agaknya.

Ye laakan, ni kan bulan puasa, bulan rezeki melimpah ruah utk penjual2 agama cari makan.. kismis cerdik, air jampi magic, kopi pelir kuat 3 dlm 1, kacip fatimah pantat ketat, kurma IQ tinggi, selipar nabi, minyak atar.. tu semua antara barang kegemaran ustaz utk berjualan. Lebih kurang mcm isi borang beli pahala la jugak.

Tanpa Nama berkata...

http://kpipm64.blogspot.my/2012/07/borang-sedekah-pahala-bacaan-30-juzu.html?m=1