.

Selasa, 7 Jun 2016

BODOH PENYAKIT TANPA KUMAN






BODOH SATU

PENYAKIT

TANPA KUMAN

MUSTAHIL 

DAPAT DIUBATI


FACE BOOK


Baru kami tau....
"gaji wakil rakyat bukan rakyat bayar tapi kerajaan bayar dan duit kerajaan bukan lah duit rakyat"
SEBAB ITULAH rompak dalam kerajaan jadi halal. Bukan duit rakyat rupanya...





--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku sekolah tak tinggi. Yg aku faham mcm ni, rakyat bayar cukai pada 'pihak lain', dan pihak lain tu diamanahkan utk uruskan utk belanja duit rakyat tu dgn cara yg adil. MP Langkawi ni ingat 'pihak lain' tu mak bapak dia ka? Kalau mcm tu, lain kali jgn undi mangkuk hayun ni laa. Ooii orang langkawi, korang ni bodoh mcm MP korang jugak ka?

Tanpa Nama berkata...

Kalau NAJIS sudah ber kata kata , mana ada NILAI pun

Nama pun NAJIS

Kalau tak NAJIS , nama nya TAIK

Kata OMPUTEH sama macam SHIT !!!!!!

Kena pulak Melayu Melayu dari dulu kini semua nak pau pau pau saja pun

Sudah mati baru tahu Duit Kerajaan tu Duit Rakyat

Tapi kena masok KUBOR dulu lah kan

MELAYU itu BAGUSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKK......

DIdi kota belud berkata...

Jangan² nawawi ni pun bukan anak mak bapak dia.. Sebab terlepas ke tangan doktor...hish.... Anok doktor rupanya.. Bila disengama ni... Hahahhahahaha

Tanpa Nama berkata...

Memanglah dia ni bangang orangnya ..