.

Isnin, 13 Jun 2016

FAKTA DARI KUALA KANGSAR



FAKTA DARI

KUALA KANGSAR

APA BERLAKU
pagi kelmarin mahathir
telah memberi ucaptama
sebelum forum tentang 1MDB mula

isi peting ucapan ialah:
mahathir  telah membocorkan
bagaimana dia telah berjumpa
dengan haji hadi selama 3 jam

dalam perjumpaan ini mahathir
telah menerangkan
telah membocorkan
telah menjelaskan
kepada hadi tentang najib
dari kes altantuya
dari ke jambatan ke singapura
dari kes keretapi laju ke singapura

dan paling penting mahathir
secara tuntas telah menerangkan
tentang kes 1MDB kepada haji hadi

semua fakta ini telah dibocorkan
oleh mahathor dihadapan para hadirin
seramai kurang lebih 300 orang
dalam dewan restoran di kuala kangsar


SETERUSNYA
selesai forum
lim kita siang telah panggil gua
kerana dia mahu bincang
suasana di kuala kangsar

ketika bersama kit siang
dia telah menernagkan bahawa
perjumpaan mahathir/hadi
telah telah berlaku sebelum puasa
kita sing telah diberitahu oleh mahathir
tentang pekara ini awal dulu

pagi tadi kit siang agak terperanjat 
apabila mahathir membocorkan
maklumat perjumpaan ini


JUSTERU
dari ini kita  semua tahu buat rusmusan
bahawa haji hadi tahu tentang
semua jenayah  jenayah najib
haji hadi ada maklumat tentang
kes  rompakan duit 1MDB
justeru haji hadi tidak boleh kata
dia TIDAK diberi tahu
atau dia tak ada maklumat
atau dia taak ada pencerahan


TETAPI
walau pun dengan semua maklumat
dengan semua fakta
dengan semua penerangan
haji hadi masih lagi bersama najib

maka mahathir membuat komen:
dia masih lagi mahu selamatkan najib
tak tahu sama ada hadi 
mana dedak atau tidak
( dewan terbarai ketawa)


MAKA
hasil pernagai haji hadi ini
telah menjadikan ramai
ahli parti pas pada ketika ini
dalam satu kecelaruan 
yang maha sangat

mereka tak tahu apa yang berlaku
mereka sedari najib penjarah
mereka sedar najib permpok
tapi mereka tak tahu
kenapa haji hadi masih sokong najib

dalam masa yang sama pada ketika ini
semakian ramai ahli parti
united malays national organisation
sedang berpaling tadah
lari meinggalkan najib
malah membuat ketetapan dalam
mesyuarat cawangan menuntut
najib letak jawatan

jelas najib dapat talian hayat
untuk bernafas dari  haji hadi
maka dari latar ini muncullah HUDUD

TANDA TANGAN DEKLARAI RAKYAT
NOTA:
gua pulang petang kelmarin
dari kuala kangsar



------------

7 ulasan:

kampong lad berkata...

Che det kena sebut jugak tanah ktm di temasek yg tak ternilai (kedaulatan negara) ditukar jadi duit (berapa trillion ntah) oleh bapak transformer.

Sampai hari ini singapura terus meraikan kejayaan yg tidak diduga.

Almarhum tunku sepak keluaq, singapura masih terbelah dua, dia senang2 buboh gam. Ada akai ka dia ni?

panglimo potaseh berkata...

Isam Lidah Kontot kan dah kata .. buat apa hemtam Najib, yang bertanding bukan Najib. Kontotnya buah fikiran Lidah Kontot ni .. cam ne boleh jadi menteri .. nasiblah .. oh lupa aku papa Si Lidah Kontot ni, dulu kan Piem.

Mek berkata...

Owh... patut la sunyi sepi blog lu semalam. Pening kepala gua sehari tak baca blog lu. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

SOTONG nak jadi TPM Ke ????

Jangan pandang rendah SOTONG tau

Juta juta orang melayu kampong sudah di BODOH kan , MAT LOL pun boleh di SOTONG KERING jugak lah

Dunya..... Dunya.....

Tanpa Nama berkata...



Memanglah lebay pilkuda tu betul, manusia mana ada telan 'dedak'..yg makan dedak tu babi je

Lebay2 juga mana ada telan BALAK, mana ada telan projek gelap..dorang amik FULUS jer lah!

Lebay2 cuma kongsi FULUS 'DERMA' tu jer lah..dedak2 dan makan dedak lebay2 tak main tau!

Tolong jgn buat fitnah pasal dedak yer..dedak tu sesuai utk babi jer

Dgn lebay klu jolok FULUS baru betul, dan fulus tu bukan dedak yer

Ada faham!

Tanpa Nama berkata...

haji hadi sekarang dilantik sebagai Pope Hadi...

Tanpa Nama berkata...

najib wajib diturunkan, didakwa dan dipulangkan segala wang perompakan..hadi wajib dihududkan , kerana meyokong perompak..hadi sudah tahu najib rosmah merompak, merogol, meliwat..hukuman hudud allah ini jelas terhadap kesalahan2 ini. sebelum menghududkan seluruh malaysia, najib rosmah wajid dihududkan sebagai contoh hukuman.pastinya hukuman ini akan disaksikan kpd penduduk2 berdekatan serta menjadi tontonan dunia global kecuali mekah dan madinah.padan la bala terhenti2 kunjung ditiba di malaysia ini, rupa2nya wakil ulama dunia ini berselindungi di balik topeng ayam yg berjubah dan berserban putih yg suci..