.

Isnin, 13 Jun 2016

SELUAT KETAT SALAH DI KELANTAN




SELUAR DALAM TAK KETAT
Kena pakai spenda besar mcm mustapa ali tu ok la. on ALIH PANDANGAN RAKYAT
Publish | Delete | Spam
ali along
on 6/13/16
















NOTA
seluar ketat salah di kelantan
tapi seluar dalam besar
tak menjadi satu kesalahan

-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan, sumer rakyat Kelantan memakai kostum badut ala McDonald tu. Sbb sumer ramainya x ada hati nak pakai mcm fake arab lagi.

Gerenti selamat dunia akhirat. Yola..badut senyum sepanjang masa. Jika tidur pun berupa mcm badut, senyum semasa tidur pd 10 hari terakhir romadhon, dpt pahala shodokoh pd malam lailatul qodar dgn pahala beribadat shodokoh tanpa henti selama kira2 84 tahun..

Solat berupa badut pun lebih ikhlas tanpa prejudis. Kahkahkah.. sumer nak kontrol orang. Di-claim jadi wakil tuhan mendapat perintah mengontrol org ramai.

Belajar bertahun sirah nabi separuh masak, dah sebok nak berhudud dah.. akhirnya anak bini menantu wakil rakyat yg mewah dan hidup senang lenang. Bukan anak menantu wakil rakyat UMNO BN saja yg mewah, anak menantu wakil rakyat PAS pun mcm setan jugak mewahnya..

Siapa idola PAS? Rasulullah? Usman Affan? Cermin diri dulu sblm berlagak maksum dan monopoli tuhan. Allah Taala memberi amaran, juga neraka tanpa dihisab untuk alim ulamak yg membodohkan orang ramai, cakap x serupa bikin untuk hidup dgn habuan dunia, jual agama utk jadi kaya bersama anak menantu.. umat2 ditinggalkan menjadi hampeh. Kita punyala bodo ingat makin alim mcm nabi dan sahabat, pemimpin makin miskin, makin zuhud, makin cerdas sahsiah otaknya. Ini pemimpin PAS, makin alim makin mewah hidup senang anak menantu.. haha..

https://youtu.be/WVyF5f7ZL-o

(Nak skip, lihat minit 57.00, kalu rajin, download la..dengar penuh 1j12m)

Tanpa Nama berkata...

Nak galak kan pakai SERBAN buat tutup seluar dalam lah kot

Jala dan Jaring tutup nampak seksi pulak

Pakai SERBAN TUTUP BONTOT kira wokay lah

Mat Bahalol boleh jual serban kat pompuan

Dapat lah DUIT RAYA sikit

Negeri SERAMBIK nih lelaki malas tau nak pau pau pau saja

Bahalol